Gå til innhold

Hvor går din grense?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er maks alders forskjell for deg når det kommer til et forhold? Er alder virkelig bare et tal (så lenge det er innen for lovlighetens grenser)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nedover: uaktuelt. Han må være født samme år som meg, eller tidligere.

Oppover: toppen 5 år.

Skrevet

Hvorfor vil ikke kvinnfolk date en som er yngre? Har hørt dette fra utallige kvinnfolk.

Anonym poster: b401874078b9891dfb1336398f3fd596

• Liker 2
Skrevet

+- 3-4-5 år begge veier

Tror svar på ditt spørsmål TS kommer ann på alder til mottaker av spørsmålet.

Det er klart at når en er ca 20,så vil en ikke ha en/ei som er 4-5 år yngre, men når man har tippet 35 -40 og mer, så er det mer gjevnet ut,og man kan ha en partner som er 3-4-5 år yngre eller eldre enn seg selv.

Anonym poster: b5c50e0b4f71fc8dcb17b06791fa2120

• Liker 2
Skrevet

+- 3-4-5 år begge veier

Tror svar på ditt spørsmål TS kommer ann på alder til mottaker av spørsmålet.

Det er klart at når en er ca 20,så vil en ikke ha en/ei som er 4-5 år yngre, men når man har tippet 35 -40 og mer, så er det mer gjevnet ut,og man kan ha en partner som er 3-4-5 år yngre eller eldre enn seg selv.

Anonym poster: b5c50e0b4f71fc8dcb17b06791fa2120

Ja, du har rett! Men jeg tenker selv at jeg godt kunne hatt en mann som var kanskje 15 år eldre? Om jeg var i 30-årene kunne jeg også hatt en som var yngre :)

Skrevet

Hvorfor vil ikke kvinnfolk date en som er yngre? Har hørt dette fra utallige kvinnfolk.

Kan bare svare for meg selv, men min eks samboer er 2 år yngre enn meg, og når man er 23 og 21 år, er disse to årene overraskende markante. Har vel fått litt aversjon for yngre gutter etter x-antall umodne episoder med eksen.

• Liker 2
Gjest FiskenBlub
Skrevet

Nedover: vil helst ha en som er eldre enn meg. Men det kan vel endres når jeg blir eldre.

Oppover: sammen med en fyr som er 5 år eldre. Tror maks hadde vært 10 år. (Har besteforeldre som har 9 år år mellom seg, så å ha eldre kjæreste har aldri vært rart i familien våres)

Skrevet

Kan bare svare for meg selv, men min eks samboer er 2 år yngre enn meg, og når man er 23 og 21 år, er disse to årene overraskende markante. Har vel fått litt aversjon for yngre gutter etter x-antall umodne episoder med eksen.

Det er én erfaring. "Nestemann" (det blir vel ingen nestemann) kan være langt mer moden enn deg.

• Liker 1
Skrevet

Hva er maks alders forskjell for deg når det kommer til et forhold? Er alder virkelig bare et tal (så lenge det er innen for lovlighetens grenser)?

Minst 20 år og maks 38-39 år.

Skrevet

Absolutt maks er +/- 10 år. Kjæresten er 8 år eldre og jeg merker noen ganger at jeg synes at han er "gammel". Vi tilhører nesten hver vår generasjon

Anonym poster: d51bc832ad432adfb34857f047616965

• Liker 1
Skrevet

Må se ut som hun er omtrent på min alde, det er vel mitt eneste krav , om hun er 20 eller 50 er ikke så farlig

mann25

Anonym poster: 87caf5751d00b65fc374a9a69892980f

Skrevet

Jeg ville ha en mann som var på min egen alder eller maks et par år eldre. Så traff jeg en som var 8 år yngre enn meg selv, og forandret mening. Nå opererer jeg ikke lengre med noe bastant tall. Alt handler om invidivets personlighet. :)

Anonym poster: a4e49151cdd108c77b1fd9acbeda3251

• Liker 4
Skrevet

Akkurat nå så vil jeg si +10, og -1, men jeg kunne nok falt for en fyr som var mer enn ti år eldre enn meg.. Nedover er sperra litt vanskeligere.. Enkelt og greit for at jeg liker eldre gutter :)

Skrevet

- mannfolk er langt treigere i utvikling enn kvinnfolk

- kvinnfolk tiltrekkes av modenhet, omsorgesevne og ansvarlighet (noe som gjerne har en sammenheng med å være voksen)

- de fleste kvinnfolk vil ha en mann, ikke en gutt

- gutter i store deler av 20 åra er utrolig umodne og har nettopp oppdaget sin seksualitet med den følge at de gjerne roter rundt og tar forhold veldig lite seriøst. Mye utroskap og fjas.

- unge gutter er gjerne utrolig egoistiske og/eller usikre i senga

- kvinner har kortere tid på å kunne få barn enn menn, en yngre mann/gutt vil mest sannsynlig vente med å slå seg ned

osv osv osv

Anonym poster: a3b41835a60fc1439031eca705332d8c

• Liker 7
Gjest Katten.
Skrevet

Vedkommende må være i samme livssituasjon som meg. Og ikke yngre enn MAKS to år.

Skrevet

Kunne ikke vært aldersmessig hverken mine foreldre eller barn ;)

Skrevet

Ex`n min var 5 år yngre enn meg, og alderen var aldri noe problem. Tror jeg sier maks 10 år eldre eller yngre, men helst ikke mer enn 5. Men jeg faller ofte for litt yngre, da jeg er litt leken av meg, og synes menn i 40 årene fort blir veldig alvorlig og kjedelig.

• Liker 1
Skrevet

Nja, jeg vil heller ha ham yngre enn eldre enn meg... Fordi jeg ville følt meg som en drittunge om jeg skulle vært med en som er eldre. 10 år er absolutt max differanse begge veier

Gjest Silvermist
Skrevet

En noenlunde lik livssituasjon er viktigere en fødselsår.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...