AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Heisann, jeg lurte egentlig bare litt på de forskjellige symptomene man kan få når man er blitt gravid. Jeg nå gått ca 5-6 uker over mensen og tok en test for ca 3 uker siden som var negativ, så jeg tenkte å teste igjen hvis mensen ikke kom. Jeg har da fremdeles ikke fått mensen, så jeg skal dra ut å kjøpe meg en test imorgen. For å se om jeg er gravid eller ikke, for da må jeg vurdere å kontakte fastlegen min for å få undersøkt dette. Jeg vet ikke om dette bare er innbilninger eller faktiske symptomer da vi så sterkt ønsker oss ett barn, men jeg har merket i litt over en ukes tid nå: - Økt matlyst - Trøtthet - Treg i mage - Litt smerter på høyre side av magen, ikke hele tiden men av og til - Oppblåst, føler meg nesten litt tjukk. Jeg vet jo at dere ikke er leger eller har svar:), men jeg ville gjerne starte en tråd her for å se hva slags symptomer dere hadde, eller om dere kanskje ikke fikk noen i det hele tatt? Nå krysser jeg og min kjære samboer fingrene for at vi skal få en liten spire, så det blir spennende å teste imorgen. Men jeg tørr ikke håpe for mye heller! Anonym poster: ce7f7f5ac390ac9148d834ff51e22ffb
MinniMiMy Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 (endret) .. Endret 4. februar 2013 av Micomi
Mus-Katt Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Jepp, alle disse tingene er ofte vanlig hvis man er gravid. Men som du sier så skaper det også bare falske forhåpninger, så uansett hvor mye det stemmer så er det ingen fasit. Kjøp deg en test! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå