Shamin Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Har tidligere når jeg var singel ikke hatt problemer med å ha sex uten noe særlig følelser. Bare for sexen og kosen sin stund. Jeg klarer det ikke lenger!! Jeg klarer bare ikke ha meningsløs sex. Jeg har aldri elsket sex mer enn nå, og ville gjerne hatt sex flere ganger daglig. Nå kommer jeg kanskje til å være alene i mange år, og kaster bort det fantistiske seksuelle potensialet som ligger der mer enn noen gang. Det føles så bortkastet
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Hvorfor kommer du til å være singel i mange år? Anonym poster: 08a91173c7a74ec9e299306793fe227c
Shamin Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2013 For jeg vet ikke om jeg tror at jeg noen gang vil møte noen jeg faktisk kan fungere med....
Gjest Svampebob1 Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 For jeg vet ikke om jeg tror at jeg noen gang vil møte noen jeg faktisk kan fungere med.... Joda, det gjør du. Ta deg god tid til å pleie deg selv og bearbeide følelsene dine. Det kan ta lang tid eller det kan gå fort hvis du er heldig/flink. Kanskje du treffer på drømmemannen underveis til og med og at han hjelper deg videre. Bare ikke baser deg på dette, for det blir på feil grunnlag. Om du trenger hjelp, så søk hjelp. Det er bedre enn at du skal gå og ha det vondt og fælt med deg selv.
Shamin Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2013 Takk...! Men kan ikke være at noen bare ikke passer til å leve i forhold...
Gjest Svampebob1 Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Takk...! Men kan ikke være at noen bare ikke passer til å leve i forhold... Det tror jeg ikke. Mennesker er i bunn og grunn flokkdyr fra naturens side. Vi er sosiale og trives best med mennesker rundt oss. Siden du skriver her, så høres det jo ut som at du har et ønske å om å være sammen med noen. Jeg kjenner ikke din situasjon, men kanskje du har havnet sammen med feil folk eller kanskje du har ting du trenger å jobbe med? Mest sannsynlig er det en kombinasjon av dette. Jeg tror ikke det er noe galt med deg. Heller at du har noe du trenger å finne ut av.
Shamin Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2013 Det tror jeg ikke. Mennesker er i bunn og grunn flokkdyr fra naturens side. Vi er sosiale og trives best med mennesker rundt oss. Siden du skriver her, så høres det jo ut som at du har et ønske å om å være sammen med noen. Jeg kjenner ikke din situasjon, men kanskje du har havnet sammen med feil folk eller kanskje du har ting du trenger å jobbe med? Mest sannsynlig er det en kombinasjon av dette. Jeg tror ikke det er noe galt med deg. Heller at du har noe du trenger å finne ut av. Jeg har prøvd å finne ut av ting i 16 år, men akkurat på den fronten virker det helt uoverkommelig. Det ser så mye lettere ut for alle dere andre.. Jeg ønsker ikke å være alene, men jeg har det alltid værre når jeg er sammen med noen.
momo Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Jeg er og som deg. Klarer ikke å ha sex hvis jeg ikke er i forhold. Det var ikke sånn før, ikke at jeg hadde ons, men en fast pulekompis var veldig fint da jeg var singel. Nå går ikke det lenger heller. Og jeg elsker sex. Er egentlig temmelig nøden om dagen, men ingen kjærste i sikte på en stund. Ikke det jeg sliter nok ikke som deg der, for jeg ser posetivt på det at jeg kommer til å få kjærste, selv om det ikke skjer med det første.
Shamin Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2013 Jeg er og som deg. Klarer ikke å ha sex hvis jeg ikke er i forhold. Det var ikke sånn før, ikke at jeg hadde ons, men en fast pulekompis var veldig fint da jeg var singel. Nå går ikke det lenger heller. Og jeg elsker sex. Er egentlig temmelig nøden om dagen, men ingen kjærste i sikte på en stund. Ikke det jeg sliter nok ikke som deg der, for jeg ser posetivt på det at jeg kommer til å få kjærste, selv om det ikke skjer med det første. Ja, det er rart hvordan det endrer seg. Jeg har også hatt en fast pulekompis før. Han driver og tar kontakt nå som jeg er singel igjen. Det hadde vært godt med en klem og litt nærhet. Og selvfølgelig sex. Men tanken på det frastøter meg. Uansett med hvem. Jo mer ærlig jeg blir med meg selv, jo mer skal til..
Gjest Svampebob1 Skrevet 4. februar 2013 #10 Skrevet 4. februar 2013 Jeg har prøvd å finne ut av ting i 16 år, men akkurat på den fronten virker det helt uoverkommelig. Det ser så mye lettere ut for alle dere andre.. Menneskelige relasjoner er noe av det vanskeligste som finnes. Forumet her er et godt eksempel på det. Jeg ønsker ikke å være alene, men jeg har det alltid værre når jeg er sammen med noen. Har du spurt deg selv om hvorfor du har det verre når du er sammen med noen?
Shamin Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2013 Menneskelige relasjoner er noe av det vanskeligste som finnes. Forumet her er et godt eksempel på det. Har du spurt deg selv om hvorfor du har det verre når du er sammen med noen? Ja, jeg vet hvorfor, og det er nesten ikke lov å si her på forumet.. For da er man det værste som finnes. Jeg blir ikke trygg, blir usikker og sjalu. Og jeg har store problemer med at jeg er slik, for jeg hater sjalusi.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #12 Skrevet 4. februar 2013 Jeg har det som deg TS. Har gjenopplevd sex med følelser etter et langt, følelsesløst forhold og noen dater som knapt kunne kalles relasjoner, og etter han, og den fantastiske sexen vi hadde, er jeg ikke i nærheten av tanken en gang på følelsesløs sex igjen. Det er nesten litt ekkelt å tenke på. Så jo, da får man heller bruke noe av sin fruktbare ungdomstid på å gå sexløs. Anonym poster: d2d5b8ddf9dd0edc1647a63122779083
Gjest Svampebob1 Skrevet 4. februar 2013 #13 Skrevet 4. februar 2013 Ja, jeg vet hvorfor, og det er nesten ikke lov å si her på forumet.. For da er man det værste som finnes. Jeg blir ikke trygg, blir usikker og sjalu. Og jeg har store problemer med at jeg er slik, for jeg hater sjalusi. Har du tenkt på årsaken til dette igjen? Føler du deg verdifull eller er du redd du ikke er bra nok og at noen skal velge noen andre til fordel for deg? Kan det være noe i fortiden som har gjort dette? Noen som har sviktet deg eller fått deg til å føle deg dårlig verdt? :-)
Shamin Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #14 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Har du tenkt på årsaken til dette igjen? Føler du deg verdifull eller er du redd du ikke er bra nok og at noen skal velge noen andre til fordel for deg? Kan det være noe i fortiden som har gjort dette? Noen som har sviktet deg eller fått deg til å føle deg dårlig verdt? :-) Jeg må si at jeg syns du er hyggelig.... Jeg er temmelig fucka fra barndommen ja, og ble aldri elsket av mine foreldre. Tingen er vel også at jeg har stort behov for at den jeg er med ser hele meg, ellers føler jeg at jeg kaster vekk alt jeg har jobbet for. Men usikkerheten og sjalusien er ofte irrasjonelt, selv når jeg har vært med noen som virkelig elsker hele meg. Men, jeg må si, at jeg vet det er bedre enn før. Så kanskje det nå også handler om å møte riktig person, som kan gi meg mer trygghet enn forrige kunne ihvertfall. Endret 4. februar 2013 av Shamin
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #15 Skrevet 4. februar 2013 Jeg må si at jeg syns du er hyggelig.... Jeg er temmelig fucka fra barndommen ja, og ble aldri elsket av mine foreldre. Tingen er vel også at jeg har stort behov for at den jeg er med ser hele meg, ellers føler jeg at jeg kaster vekk alt jeg har jobbet for. Men usikkerheten og sjalusien er ofte irrasjonelt, selv når jeg har vært med noen som virkelig elsker hele meg. Men, jeg må si, at jeg vet det er bedre enn før. Så kanskje det nå også handler om å møte riktig person, som kan gi meg mer trygghet enn forrige kunne ihvertfall. går eventuelt an p snakke med psykolog om det skjærer seg neste gang. uansett har trua på deg! Anonym poster: f2906d2a8bee9e3fe237e8e96ec32b6b
Shamin Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #16 Skrevet 4. februar 2013 går eventuelt an p snakke med psykolog om det skjærer seg neste gang. uansett har trua på deg! Anonym poster: f2906d2a8bee9e3fe237e8e96ec32b6b Takk! Har faktisk nylig fått henvisning til psykolog, noe jeg har hatt lyst til lenge...
Ferny Skrevet 4. februar 2013 #17 Skrevet 4. februar 2013 Ja, jeg vet hvorfor, og det er nesten ikke lov å si her på forumet.. For da er man det værste som finnes. Jeg blir ikke trygg, blir usikker og sjalu. Og jeg har store problemer med at jeg er slik, for jeg hater sjalusi. AMEN, AMEN, AMEN. Sånn har jeg det også.
Gjest Svampebob1 Skrevet 4. februar 2013 #18 Skrevet 4. februar 2013 Jeg må si at jeg syns du er hyggelig.... Takk. Det hender jeg glimter til innimellom :-P Jeg er temmelig fucka fra barndommen ja, og ble aldri elsket av mine foreldre. Det ante meg at det lå noe der, ja. Det er mange som har gått igjennom lignende. Du vet at det går an å rydde opp i dette? Det krever en ganske stor innsats fra en selv og hjelp fra noen som vet hvordan/har gått veien selv til å endre tankemønster og til å lære seg å verdsette seg selv. Tingen er vel også at jeg har stort behov for at den jeg er med ser hele meg, ellers føler jeg at jeg kaster vekk alt jeg har jobbet for. Men usikkerheten og sjalusien er ofte irrasjonelt, selv når jeg har vært med noen som virkelig elsker hele meg. Men, jeg må si, at jeg vet det er bedre enn før. Så kanskje det nå også handler om å møte riktig person, som kan gi meg mer trygghet enn forrige kunne ihvertfall. Ja, det handler nok om å møte riktig person OGSÅ. Trygge omstendigheter med mennesker en kan stole på er veldig viktig for noen som har vært i vanskelige omgivelser i lengre tid. Dette slik at man kan få det man trenger for å utvikle seg så man kan legge fortiden bak seg og føle at man har det bra. Så det du nevner om at du trenger å finne noen som ser deg for den du er, det er helt riktig. Finn noen som liker deg for DEG og som selv er trygg og har det bra med seg selv. Ikke lett å finne, men det er fullstendig mulig.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2013 #19 Skrevet 4. februar 2013 Har kommet dit som TS er selv, jeg gidder ikke med noen som det ikke er mer inn i bildet med.
Shamin Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #20 Skrevet 4. februar 2013 Takk. Det hender jeg glimter til innimellom :-P Det ante meg at det lå noe der, ja. Det er mange som har gått igjennom lignende. Du vet at det går an å rydde opp i dette? Det krever en ganske stor innsats fra en selv og hjelp fra noen som vet hvordan/har gått veien selv til å endre tankemønster og til å lære seg å verdsette seg selv. Ja, det handler nok om å møte riktig person OGSÅ. Trygge omstendigheter med mennesker en kan stole på er veldig viktig for noen som har vært i vanskelige omgivelser i lengre tid. Dette slik at man kan få det man trenger for å utvikle seg så man kan legge fortiden bak seg og føle at man har det bra. Så det du nevner om at du trenger å finne noen som ser deg for den du er, det er helt riktig. Finn noen som liker deg for DEG og som selv er trygg og har det bra med seg selv. Ikke lett å finne, men det er fullstendig mulig. Tusen takk! Og du har helt rett....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå