AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Vi satte inn to perfekte egg for 12 dager siden. Testene har slått positivt ut nå i 5 dager. Strekene er ca halve styrken av kontrollstreken, fine, brede,rosa og burde ikke levne noen tvil om at de er positive. Jeg synes likevel det er rart at de bruker tre minutter på å bli så sterke som de er og jeg synes det er rart de ikke blir enda sterkere etter som dagene går. Jeg har brukt billigtestene før og da har de slått ut med en gang og streken har blitt like rosa som kontrollstreken på dette tidspunktet. Er det bare jeg som ikke produserer nok hcg eller har disse testene blitt mindre sensitive..? Tenker selvfølgelig kjemisk med en gang når de er slik selv om ikke strekene blir svakere. Testene blir like sterke selv om jeg tester i utvannet kveldsurin. Onsdag er den ofisielle testdagen og da skal jeg bruke en CB digital før jeg ringer klinikken. Spennende dager er det iallefall Blir glad for noen synspunkter og erfaringer om noen har det. Anonym poster: dd4ba7e93252774a58b61ecce6edc865
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå