Nettinettet Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Drømmemannen min får meg til å føle at jeg kan være meg selv 100% og det er mer enn bra nok. Han får meg til å le, og ser humoren i de samme tingene som meg. Han kan jeg tulle med uten at han tar seg nær av det og han kan tulle med meg på samme måte. Når vi er sammen er vi samkjørte og utstråler en positiv energi både for oss selv og for omgivelsene. Drømmemannen kan jeg fortelle alt til uten at det høres dumt ut, eller jeg føler meg dum, og han forstår meg der andre ikke klarer å sette seg inn i tankene mine. Han er tiltrekkende for meg, og jeg får et sug i magen bare jeg tenker på at jeg snart skal se han igjen. Når jeg ser han synes jeg han er verdens flotteste mann og jeg blir så stolt over at han er min. Han er engasjert i livet mitt og setter pris på at jeg engasjerer meg i hans. Han får frem det beste i meg og jeg får frem det beste i han, og jeg føler at så lenge jeg har han i livet mitt kan jeg klare alt. Og når han kysser meg så forsvinner hele verden! Den følelsen.... *sukk* 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Mye av det samme som Nettinettet beskriver. Han er en jeg kan slappe av 100 % med selv om jeg er dritforelska, hvor samtaleemnene bare kommer av seg selv, at vi stort sett er på nett og forstår hva den andre mener, og hvor det ikke føles "farlig" å ta opp mer personlige ting eller potensielle konflikter og uenigheter. Og hvor vi like gjerne kan sitte uten å si noe som å prate i timesvis. En som får meg til å føle meg bra fordi jeg er meg og han er han, som smiler når han ser meg, ler av mange av de samme tingene som meg og er en god, hensynsfull og ærlig person. Samtidig som jeg er fysisk tiltrukket. Åhhh, jeg er forelska Anonym poster: df50e0119460faba80af15896a2223ec 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Veldig omsorgsfull, snill og empatisk. Det er de viktigste egenskapene jeg ser etter hos drømmemannen. En mann som bryr seg om andre, er trygg, koselig mot alle han møter og smiler masse. Han må ikke være homofob, rasist, nazist, baktale, respektløs. (Dette sier jo seg selv sikkert) En som jeg kan diskutere samfunnsrelaterte eller viktige emner med, altså litt smart. Ikke overfladisk. Vi må kunne ha det avslappet og fint sammen, le masse og kunne kommunisere ordentlig. Også hadde det vært best hvis han var aktiv og sunn som meg. Ser han i tillegg ut som Tom Hardy er jeg solgt på dagen! (Haha) Det viktigste er at han er ekte, omsorgsfull og genuint snill, det betyr mer enn utseende for meg. Såpass har jeg lært! Anonym poster: c518da2b78baa5bc9c72ab25239f5fd3
momo Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Egentlig det samme som Nettinettet. Og sånn hadde jeg det med ex`n. Da jeg møtte han var det en følelse av å ha kommet hjem. Følte meg så utrolig trygg. 1
Staketten Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Han er engasjert i livet mitt og setter pris på at jeg engasjerer meg i hans. (...) og er en god, hensynsfull og ærlig person. Anonym poster: df50e0119460faba80af15896a2223ec Veldig omsorgsfull, snill og empatisk. Det er de viktigste egenskapene jeg ser etter hos drømmemannen. En mann som bryr seg om andre, er trygg, koselig mot alle han møter og smiler masse. Han må ikke være homofob, rasist, nazist, baktale, respektløs. Det viktigste er at han er ekte, omsorgsfull og genuint snill, det betyr mer enn utseende for meg. Anonym poster: c518da2b78baa5bc9c72ab25239f5fd3 4
Nettinettet Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 Egentlig det samme som Nettinettet. Og sånn hadde jeg det med ex`n. Da jeg møtte han var det en følelse av å ha kommet hjem. Følte meg så utrolig trygg. Nikker! Håper du finner den samme følelsen med en flott ny mann snart
momo Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Nikker! Håper du finner den samme følelsen med en flott ny mann snart Tusen takk! Det håper jeg og, for det er en helt fantastisk følelse. Og er optimist jeg, så tror på at drømmemannen dukker opp en dag. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #9 Skrevet 4. februar 2013 Han har like dum humor som meg, han er sporty men ingen treningsfanatiker, han er snill, omtenksom, forståelsesfull og tålmodig. Han har et yrke innen samme sektor som meg og god arbeidsmoral. Han har økonomien i orden, men tåler å svi av noen tusenlapper på turer og bedre middager. Han har lappen og bil, og han er over halvveis til 50 år gammel. Også må han ha snille øyne og et pent smil! Ikke minst ønsker han å etterhvert etablere familie *sukk* det verste er at jeg kjenner en som er akkurat sånn! Anonym poster: 462361b42034dbe01e5c798d6e2aa4b3
Gjest Tidssone Skrevet 4. februar 2013 #10 Skrevet 4. februar 2013 Han som gir meg følelsen av å "ha kommet hjem". Jeg har få preferanser når det gjelder utseende, bortsett fra overvektige menn og magre menn. Tror også det er en fordel om vi deler noen interesser, samtidig som vi har ting å gjøre på egenhånd eller sammen med andre. Humor er også bra. Han kan godt være en gretten gammel gubbe, så lenge han har humor.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #11 Skrevet 4. februar 2013 Veldig omsorgsfull, snill og empatisk. Det er de viktigste egenskapene jeg ser etter hos drømmemannen. En mann som bryr seg om andre, er trygg, koselig mot alle han møter og smiler masse. Han må ikke være homofob, rasist, nazist, baktale, respektløs. (Dette sier jo seg selv sikkert) En som jeg kan diskutere samfunnsrelaterte eller viktige emner med, altså litt smart. Ikke overfladisk. Vi må kunne ha det avslappet og fint sammen, le masse og kunne kommunisere ordentlig. Også hadde det vært best hvis han var aktiv og sunn som meg. Ser han i tillegg ut som Tom Hardy er jeg solgt på dagen! (Haha) Det viktigste er at han er ekte, omsorgsfull og genuint snill, det betyr mer enn utseende for meg. Såpass har jeg lært! Anonym poster: c518da2b78baa5bc9c72ab25239f5fd3 Kult, er du ledig på markedet? Jeg har en venn som passer til beskrivelsen, men er ikke billedskjønn for å si det på den måten. Anonym poster: 84c849fdaa9d1347ea4db118ff6b0a6b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #12 Skrevet 4. februar 2013 Drømmemannen min får meg til å føle at jeg kan være meg selv 100% og det er mer enn bra nok. Han får meg til å le, og ser humoren i de samme tingene som meg. Han kan jeg tulle med uten at han tar seg nær av det og han kan tulle med meg på samme måte. Når vi er sammen er vi samkjørte og utstråler en positiv energi både for oss selv og for omgivelsene. Drømmemannen kan jeg fortelle alt til uten at det høres dumt ut, eller jeg føler meg dum, og han forstår meg der andre ikke klarer å sette seg inn i tankene mine. Han er tiltrekkende for meg, og jeg får et sug i magen bare jeg tenker på at jeg snart skal se han igjen. Når jeg ser han synes jeg han er verdens flotteste mann og jeg blir så stolt over at han er min. Han er engasjert i livet mitt og setter pris på at jeg engasjerer meg i hans. Han får frem det beste i meg og jeg får frem det beste i han, og jeg føler at så lenge jeg har han i livet mitt kan jeg klare alt. Og når han kysser meg så forsvinner hele verden! Den følelsen.... *sukk* Sett litt for mye på Disney filmer? Anonym poster: 84c849fdaa9d1347ea4db118ff6b0a6b 2
Nettinettet Skrevet 4. februar 2013 #13 Skrevet 4. februar 2013 Sett litt for mye på Disney filmer? Anonym poster: 84c849fdaa9d1347ea4db118ff6b0a6b Synes det var litt koselig at du følte beskrivelsen av drømmemannen min og forholdet vårt var som en disney film! Da er vi beviset på at hvis man ønsker å ha et forhold som en disney film, så er det mulig! 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #15 Skrevet 4. februar 2013 Sett litt for mye på Disney filmer? Anonym poster: 84c849fdaa9d1347ea4db118ff6b0a6b Det går faktisk an å ha det sånn samtidig som man er jordnær og realistisk. Jeg har beskrevet min drømmemann over, og han eksisterer i høyeste grad. Det er ikke så mye ekstraordinært ved ham bortsett fra at vi klaffer veldig godt, og er greie med hverandre. Det kommer sikkert perioder hvor vi har det kjedeligere, vanskeligere og kanskje tviler på ting. Men med et godt grunnlag og gode måter å takle problemene på har jeg håp om at det kan være en bra greie - lenge. Anonym poster: df50e0119460faba80af15896a2223ec 2
Gjest Belus Skrevet 5. februar 2013 #16 Skrevet 5. februar 2013 Nokon med like kullsort humor som meg, som ikkje let seg vippe av pinnen av tullet mitt og som eg kjenner meg trygg med. Jau, og så må han ha litt same interessa som meg. Massemordarar, skrekkfilmer, innvollar og teselskap, de veit, sånne ting. Han må finne meg høyst sjarmerande og ikkje minst morosam, uansett kva eg gjer. Vent, dette er ikkje draumemannen, dette er minimumskrava... Faen, eg slit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå