Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har prøvd å bli gravide i over 1år og ingenting har skjedd.

(jeg har 2 barn fra tidligere og da jeg var med x`en ble jeg gravid nesten bare ved å see på han)

Jeg har prøvd alt, men ingenting virker...

Så jeg lurer på følgene....

Har det noe å si at ny mannen har veldig tynn sperm?

X`en hadde tykk og seig sperm, men ny mannen har tynn og vannete sperm.

Så etter sex, om jeg hoster eller ler eller går ut av sengen renner masse ut. Det er nesten 2-3 SS som kommer ut.

Hjelper ikke å ligge i 30 min. Kommer like mye ut da og.

Kan dette være ett problem??

Anonym poster: 268ab0de10846329f8c96b20bac51c1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, ronker han i tillegg til sex'n deres elr? Beklager at jeg ikke har noe mere konstruktiv tilbakemelding altså, men ingen mann jeg har vært mer har tynn sperm hvis han ikke har hatt utløsning samme dag eller ofte da.

Skrevet

Høyere viskositet (seighet) er et større problem enn lav, da spermen vil ha større problem med å svømme gjennom væsken.

Man kan ikke gjette på viskositeten på spermen gjennom å se hva som renner ut. Det er nok heller volum som varierer, alt fra 2-10 ml er normalt, og det er et ganske stort sprik.

Etter ett år som prøvere er det et eller annet som ikke er som det skal. Og det er på tide å kontakte medisinsk hjelp. Ikke kast bort tid på å gjette hva problemet kan være, eller å prøve ut ulike kjærringråd.

Skrevet

Høyere viskositet (seighet) er et større problem enn lav, da spermen vil ha større problem med å svømme gjennom væsken.

Man kan ikke gjette på viskositeten på spermen gjennom å se hva som renner ut. Det er nok heller volum som varierer, alt fra 2-10 ml er normalt, og det er et ganske stort sprik.

Etter ett år som prøvere er det et eller annet som ikke er som det skal. Og det er på tide å kontakte medisinsk hjelp. Ikke kast bort tid på å gjette hva problemet kan være, eller å prøve ut ulike kjærringråd.

Unnskyld om jeg virker dum nå. Jeg forstod ikke helt hva du mente. Hva tykk sperm vanskeligere å bli gravid med enn tynn sperm? Er ikke ts, men har samme problemet med samboeren min

Anonym poster: e132a6d2d8f95ef9ebe3f9562ff35c3f

Skrevet (endret)

Unnskyld om jeg virker dum nå. Jeg forstod ikke helt hva du mente. Hva tykk sperm vanskeligere å bli gravid med enn tynn sperm? Er ikke ts, men har samme problemet med samboeren min

Anonym poster: e132a6d2d8f95ef9ebe3f9562ff35c3f

Men hvordan vet dere at man har det "problemet"? For å vite det må mannen ha levert spermtest i laberatorie, å få målt en viskositet på en på minst to prøver.

Tykkelsen på spermvæsken er et problem bare i ekstremt skjeldne tilfeller, så å begynne å spekulere i dette er ganske meningsløst.

Endret av Athene
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...