AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Jeg er 21 år og student, har ingen tidligere erfaring med forhold, dating eller sex. Jeg bor hjemme av økonomiske grunner og pga kort reisevei til skolen. Jeg er ganske sjenert og det tar som regel litt tid før jeg bli komfortabel med å snakke med personer på tomannshånd. (Noen er det enklere med enn andre) Når jeg ikke driver med skole så trener jeg, ser på tv-serier eller filmer og er på en fest i ny og ne. Jeg driver altså ikke med noe sånn veldig spesielt og interessant på fritiden. Utseendemessig er jeg ganske nerdete, høy, tynn og briller. Anser meg ikke som noe spesielt kjekk, men heller ikke stygg. Jeg vil gjerne ha en kjæreste og jeg har innsett at å finne henne "på gata" blir noe vanskelig når en ikke er selvsikker nok til å faktisk prate med fremmede. I tillegg består festene/vorsene jeg er på av venner jeg kjenner fra før av. Så å møte noen der er det heller ikke så stor sjanse for. Det jeg bekymrer meg mest for er det at jeg bor hjemme, Det blir vel sett på som et litt turn-off kanskje? I tillegg så jeg at Sukker skulle ha mitt fulle navn. Hva skal de med dette? Kan man søke på folk etter navn? Hvis man er medlem kommer profilen din opp hvis noen googler navnet ditt? Anonym poster: ff482d8d87c2db12c0399f924fbfbd66
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Vet ikke om du passer til sukker eller ikke,men som student burde du vel møte en del jenter? Synes i hvert fall jenter leter etter kjærester hele tiden på studentarrangementer hvor det er alkohol. Har du prøvd å engasjere deg i noen studentforeninger? Helst med høy jenteandel og en del sosailt som f.eks arrangere fester og slikt? Studerer du i Oslo? Angpende sukker så får de andre bare opp navn, så man kan ikke søke opp navn med mindre du skriver det i profien eller bruker ditt ekte navn som kallenavn. Anonym poster: 42add0afcc7ac24204e825d04c8c0a11
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Anonym poster: 42add0afcc7ac24204e825d04c8c0a11 Edit: Fordelen ved å finne jenter som student er at mange steder er jenter i høyt flertall, da kommer man bedre ut enn på sukker som mann, i tillegg kan man score på personlighet om man mangler på utseende. Sier ikke at du ikke skal bruke sukker, bare at det kan hende du ikke ser mulighetene du har som student. Jeg så dem ikke før helt på slutten av studietiden og angrer som en hund på det:-) Anonym poster: 42add0afcc7ac24204e825d04c8c0a11
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Syns nettdating passer egentlig for oss som er godt voksen (25+)og ikke funnet en partner enda. Er man student og ung, og litt aktiv av seg, så har man ingen problemer med å dra på studentfester og sånn, og møte jenter på sitt nivå. Jeg syns du skal heller fokusere på ditt skole-sosiale liv og starte der først. Finner du ikke lykken ila studentlivet, da kan du vurdere å gå bak skjermen. Anonym poster: 46ae4a8278f994d3466af47978d7b85c 1
Nettinettet Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Du sier at du utseendemessig er ganske nerdete, men er du nerdete ellers også? Altså at du har noen interesseområder som du er litt mer engasjert i enn de fleste? Sukker skal ha ditt fulle navn kun for kontroll, og det er ikke noe som blir synlig for andre brukere. Du kan fint hive inn en profil der for å se om det finnes noen damer som kan passe for deg. Bedre å teste det ut enn å la være.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Jeg er kvinne og en del eldre enn deg, men jeg synes nettdating er en grei mulighet for å bli litt kjent og sånn sett bryte noe av isen før en møtes - det passer i hvert fall for meg som kan være ganske sjenert og ukomfortabel i settinger hvor det er mange jeg ikke kjenner. Jeg blir ofte litt usynlig på større fester eller på byen, mens jeg kan være både morsom, åpen og omgjengelig i andre sammenhenger... For min del funket nettet bra, jeg møtte nåværende kjæreste ca et halvt år etter at jeg registrerte meg på Sukker. Og han er en vesentlig bedre match med meg enn forrige kjæreste/samboer var. Han møtte jeg på en studentfest i sin tid (men akkurat når det gjelder match må en kanskje uansett gjøre seg noen erfaringer for å finne ut hva en har behov for og godt av i et forhold). Anonym poster: e15bcc87e620d2db481bfb0ca2b7e0f4
OnFire Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 Sukker vil mest sannsynlig skade ditt eget selvbilde mer enn det hjelper deg, det er bare et mindretall som får noe ut av det. Du vil antagelig oppleve at du må sende flere titalls meldinger før du får svar, og får du svar er det ofte ei som bare vil være hyggelig/høflig og sier takk, men nei takk. Det betyr ikke at det er helt sjanseløst, men bare vit hva du går til. Det som antagelig er det vanskeligste å takle er at jenter du ser på som innenfor rekkevidde vil ha urealistisk høye forventninger til hva slags gutter de kan få. 2
Nettinettet Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Sukker vil mest sannsynlig skade ditt eget selvbilde mer enn det hjelper deg, det er bare et mindretall som får noe ut av det. Du vil antagelig oppleve at du må sende flere titalls meldinger før du får svar, og får du svar er det ofte ei som bare vil være hyggelig/høflig og sier takk, men nei takk. Det betyr ikke at det er helt sjanseløst, men bare vit hva du går til. Det som antagelig er det vanskeligste å takle er at jenter du ser på som innenfor rekkevidde vil ha urealistisk høye forventninger til hva slags gutter de kan få. Dette burde stått påklistret som "advarsel" på alle nettdatingsider! Sånn at folk vet hva de begir seg utpå! Helt ENIG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå