AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Endelig møtte jeg ei jente jeg klarte å være 100% meg selv med, ei jeg klarte å prate med om alt mulig, ei som jeg følte jeg kunne stole på og som jeg synes var utrolig pen. Jeg ble forelsket i henne og jeg synes det var en herlig følelse. Dessverre når jeg endelig tok meg motet til å prate med henne om dette, ettersom det for meg virket som hun følte det samme, ble jeg avslått. Hun hadde møtt en annen gutt som hun likte enda mer og jeg ble helt knust. I uken etter var jeg ikke meg selv og vennene mine la merke til det. Det har nå endelig gått over og selv om jeg gjerne vil føle den følelsen av å være forelsket igjen så er jeg utrolig redd for det også, tenk om det samme skjer igjen. At jeg blir avslått og knust på samme måte igjen. Jeg har innsett at jeg kanskje er litt følsom når det gjelder disse tingene, og selv om det kan være greit i noen tilfeller er det en byrde i andre. Anonym poster: d127d60191e570f2247566fd355aa3b0 1
Exotica Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 www.0330.no Du kommer til å takke meg senere 4
Knirke Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Dette er noe alle må igjennom, desverre.... Opptil flere ganger også Du må bare gi det tid, kjempe deg igjennom sorgen og komme deg videre. En vakker dag klaffer det! Stor klem til deg 2
sjonkelrolf Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 TS: Det som skjer er at du blir mer og mer herdet slik at du takler det mye bedre neste gang. Jo eldre man blir, jo mer kynisk blir man. 3
Gjest Svampebob1 Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Jenter liker ikke gutter som er pågående, så lenge de kan bli tatt med storm..... Menn som er ute etter et forhold er turnoff. Han skal være klar for en flørt, hun skal være spesiell i hans øyne og så skal han kun date henne og ingen andre ;-). Er dere jenter egentlig klar over hvor vanskelig dere egentlig gjør det for oss? :-P 0330.no skader nok ikke dersom du vil bli flinkere til å håndtere disse umulige skapningene :-P. 1
Nettinettet Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 www.0330.no Du kommer til å takke meg senere Nei please ikke endre deg selv til å bli en sjekker! Ikke la deg påvirke til å legge bånd på følelsene dine for å ha kontroll når det kommer til damene. Det er så mange menn der ute som har fått seg ligg etter ligg etter ligg, men som ikke nå vet hvordan de skal bli forelsket igjen. Evnen til å bli det slik du ble er så betydningsfull og verdifull at du må ta vare på den og nyte den, selv om det fører til at du blir såret innimellom. En dag treffer du ei som du faller for som også faller for deg, og da vil du se at det har vært verdt det! 5
Nettinettet Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 Jenter liker ikke gutter som er pågående, så lenge de kan bli tatt med storm..... Menn som er ute etter et forhold er turnoff. Han skal være klar for en flørt, hun skal være spesiell i hans øyne og så skal han kun date henne og ingen andre ;-). Er dere jenter egentlig klar over hvor vanskelig dere egentlig gjør det for oss? :-P 0330.no skader nok ikke dersom du vil bli flinkere til å håndtere disse umulige skapningene :-P. De jentene som dere klager over er jo egentlig ikke jenter dere vil ha heller. Dere vil jo ha ei jente som ser dere slik dere er og som elsker dere fordi dere har de følelsene dere har! Hvorfor skal dere endre dere for å få jenter som ikke liker dere som dere er? Vær dere selv, vær stolte av måten dere er på, og en dag så dukker det opp ei jente som setter pris på pågangsmotet og følelsene dere har å gi! 6
Nettinettet Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 TS: Det som skjer er at du blir mer og mer herdet slik at du takler det mye bedre neste gang. Jo eldre man blir, jo mer kynisk blir man. Ja og til slutt så har man mistet muligheten til å bli forelsket fordi kynismen har overtatt. Det er ikke bra, det er ikke bra i det hele tatt. Man skal bli såra, man skal kjenne på følelsene og man skal fortsette å føle frem til man finner den som forguder en for den man er! 3
Gjest Svampebob1 Skrevet 4. februar 2013 #9 Skrevet 4. februar 2013 De jentene som dere klager over er jo egentlig ikke jenter dere vil ha heller. Dere vil jo ha ei jente som ser dere slik dere er og som elsker dere fordi dere har de følelsene dere har! Hvorfor skal dere endre dere for å få jenter som ikke liker dere som dere er? Vær dere selv, vær stolte av måten dere er på, og en dag så dukker det opp ei jente som setter pris på pågangsmotet og følelsene dere har å gi! Det var ment som en spøk. Det er lett å tro at disse sidene handler om å endre seg eller om å lære seg å fange mest mulig kvinnfolk man kan "harve" over. Det er det ikke. Man skal fortsatt være den man er, men det handler om å forstå den andre siden bedre slik at man lettere kan finne frem til den jenta en selv vil ha. Ikke så langt unna det du driver med, annet enn at det er for menn i stedet ;-). Nå bruker jeg andre metoder, så 0330.no er ikke min vei å gå. Jeg bruker nok mer tid på meg selv og mindre tid på dating. Det gjør at jeg ikke trenger å ha noe "fast opplegg" å følge når jeg først skal på en date. 2
Nettinettet Skrevet 4. februar 2013 #10 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Ikke så langt unna det du driver med, annet enn at det er for menn i stedet ;-) Jo det er veldig langt unna det jeg driver med, fordi jeg hjelper folk til å få seg kjæreste, ved å bli mer bevisst på sine egne væremåter og ønsker i en partner. Jeg er kvinne og jeg har lest hva de mener vi kvinner tenker og føler og hvilke triks menn kan bruke for å "få" oss, og det blir så generelt at det eneste som fungerer er sjekketriksene. De fører igjen til ligg og ikke kjærlighet. Endret 4. februar 2013 av Nettinettet 3
OnFire Skrevet 4. februar 2013 #11 Skrevet 4. februar 2013 Ser du trodde at hun også hadde de samme følelsene for deg, men i 9 av 10 tilfeller er det fail å legge ut om hva du føler for noen før dere er sammen. Du kan si at du liker å henge med henne, at hun er søt (hvis hun har sagt eller gjort noe som er søtt, ikke bare si "du er søt" sånn helt uten videre), men ikke si at du har følelser for henne, at du er forelska e.l. 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 4. februar 2013 #12 Skrevet 4. februar 2013 Jo det er veldig langt unna det jeg driver med, fordi jeg hjelper folk til å få seg kjæreste, ved å bli mer bevisst på sine egne væremåter og ønsker i en partner. Jeg er kvinne og jeg har lest hva de mener vi kvinner tenker og føler og hvilke triks menn kan bruke for å "få" oss, og det blir så generelt at det eneste som fungerer er sjekketriksene. De fører igjen til ligg og ikke kjærlighet. Ja, jeg er enig i det. Det er også grunnen til at jeg ikke bruker den siden. Det blir for spesifikt og det er ikke det jeg trenger. Jeg har alt de sosiale antennene som skal til, føler jeg. Og det er litt PUA-fakter over dette. Jeg vet dere damer ikke liker slikt, men dette er et like bra verktøy som noe annet så lenge man bruker det i rett hensikt. Misbruk av dette i den hensikt i å lure damer til sengs tar jeg avstand til, bare så det er sagt. Det er å leke med menneskers følelser og det kommer det ikke noe godt ut av.
Exotica Skrevet 4. februar 2013 #13 Skrevet 4. februar 2013 Nei please ikke endre deg selv til å bli en sjekker! Ikke la deg påvirke til å legge bånd på følelsene dine for å ha kontroll når det kommer til damene. Det er så mange menn der ute som har fått seg ligg etter ligg etter ligg, men som ikke nå vet hvordan de skal bli forelsket igjen. Evnen til å bli det slik du ble er så betydningsfull og verdifull at du må ta vare på den og nyte den, selv om det fører til at du blir såret innimellom. En dag treffer du ei som du faller for som også faller for deg, og da vil du se at det har vært verdt det! Oh værsåsnill! Mange gutter som ikke har draget faller for hvem som helst som gir de litt oppmerksomhet. De guttene er svake og man kan aldri vite om de er med deg fordi de har ekte følelser for deg eller fordi de ikke har noen andre. Jeg som kvinne vil heller ha en stabil mann som har kjent mange jenter og vet akkurat hva han vil ha. En mann som har muligheten til få hvilken som helst jente men han velger heller å være med deg fordi han har følelser for deg og er forelsket i deg som person. Da vet jeg akkurat hvor jeg har han og trenger aldri å bekymre meg for at han faller for en annen pen og hyggelig dame som viser han interesse. Vil ha en mann som har kontroll over sine følelser det er KUN da man vet at forholdet du er i er basert på ekte og ren kjærlighet. 1
Pene sko... Skrevet 4. februar 2013 #14 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Det er fryktelig vondt når det skjer. Vi har alle vært i den situasjonen en eller flere ganger. At det tærer er utvilsomt. Du er i en fase du bare må gjennom, dessverre. Jeg vet ikke nøyaktig om det er positivt eller negativt, men for hvert nederlag i kjærlighetslivet blir du mer og mer kynisk. : / Endret 4. februar 2013 av Pene sko... 1
Guybrush Skrevet 4. februar 2013 #15 Skrevet 4. februar 2013 TS: Det som skjer er at du blir mer og mer herdet slik at du takler det mye bedre neste gang. Jo eldre man blir, jo mer kynisk blir man. Alternativt, jo eldre man blir - jo lettere klarer man å skille mellom det å være betatt, forelske seg og det å elske noen. For ikke å glemme å faktisk bli kjent med personen så man ikke blir helt lost etter en person man egentlig ikke kj enner og har skapt et falskt bilde av 3
Nettinettet Skrevet 4. februar 2013 #16 Skrevet 4. februar 2013 Oh værsåsnill! Mange gutter som ikke har draget faller for hvem som helst som gir de litt oppmerksomhet. De guttene er svake og man kan aldri vite om de er med deg fordi de har ekte følelser for deg eller fordi de ikke har noen andre. Jeg som kvinne vil heller ha en stabil mann som har kjent mange jenter og vet akkurat hva han vil ha. En mann som har muligheten til få hvilken som helst jente men han velger heller å være med deg fordi han har følelser for deg og er forelsket i deg som person. Da vet jeg akkurat hvor jeg har han og trenger aldri å bekymre meg for at han faller for en annen pen og hyggelig dame som viser han interesse. Vil ha en mann som har kontroll over sine følelser det er KUN da man vet at forholdet du er i er basert på ekte og ren kjærlighet. Ja men du er ikke ALLE kvinner! Det at du vil ha en mann som har fått opplæring av guttaboys i 0330 betyr ikke at alle andre kvinner vil ha det. Noen av oss vil faktisk ha en ærlig og oppriktig mann som er seg selv og som tør vise følelser når han føler. 2
Gjest Katten. Skrevet 4. februar 2013 #17 Skrevet 4. februar 2013 Ja men du er ikke ALLE kvinner! Det at du vil ha en mann som har fått opplæring av guttaboys i 0330 betyr ikke at alle andre kvinner vil ha det. Noen av oss vil faktisk ha en ærlig og oppriktig mann som er seg selv og som tør vise følelser når han føler. Lærer ikke gutta i 0330 akkurat det samme som deg: Bli bevisst på egen framtoning, vise sine bedre sider og samtidig lære litt om seg selv kombinert med det motsatte kjønn? 4
Nettinettet Skrevet 4. februar 2013 #18 Skrevet 4. februar 2013 Lærer ikke gutta i 0330 akkurat det samme som deg: Bli bevisst på egen framtoning, vise sine bedre sider og samtidig lære litt om seg selv kombinert med det motsatte kjønn? For ett år siden kunne jeg nok blitt satt i bås sammen med disse gutta, og selvfølgelig mange av tingene som handler om det å bli bevisst på egen fremtoning og sine bedre sider er noe jeg også vektlegger. Men forskjellen på disse gutta og de samtalene jeg har er generaliseringen. Hos meg handler det om individuell rådgivning ut i fra enkeltmenneskets behov og ikke en oppskrift som skal fungere for alle. Jeg har troen på at de har en oppskrift på hvordan gutter/menn kan bli gode på å sjekke, men den oppskriften der fører ikke til at man får viten om hvordan man kan bygge et godt å trygt kjæresteforhold. Er du ute etter å få masse damer så er disse gutta rett sted å henvende seg. Er du ute etter å finne noen å dele livet med klarer du det bedre på egenhånd.
Gjest Katten. Skrevet 4. februar 2013 #19 Skrevet 4. februar 2013 For ett år siden kunne jeg nok blitt satt i bås sammen med disse gutta, og selvfølgelig mange av tingene som handler om det å bli bevisst på egen fremtoning og sine bedre sider er noe jeg også vektlegger. Men forskjellen på disse gutta og de samtalene jeg har er generaliseringen. Hos meg handler det om individuell rådgivning ut i fra enkeltmenneskets behov og ikke en oppskrift som skal fungere for alle. Jeg har troen på at de har en oppskrift på hvordan gutter/menn kan bli gode på å sjekke, men den oppskriften der fører ikke til at man får viten om hvordan man kan bygge et godt å trygt kjæresteforhold. Er du ute etter å få masse damer så er disse gutta rett sted å henvende seg. Er du ute etter å finne noen å dele livet med klarer du det bedre på egenhånd. Det gjelder jo deg òg? Slik jeg har forstått de guttene, så er selv bloggen generaliseringer, men at de også tilbyr - som deg - individuell coaching(?). 3
Knirke Skrevet 4. februar 2013 #20 Skrevet 4. februar 2013 Jo det er veldig langt unna det jeg driver med, fordi jeg hjelper folk til å få seg kjæreste, ved å bli mer bevisst på sine egne væremåter og ønsker i en partner. Jeg er kvinne og jeg har lest hva de mener vi kvinner tenker og føler og hvilke triks menn kan bruke for å "få" oss, og det blir så generelt at det eneste som fungerer er sjekketriksene. De fører igjen til ligg og ikke kjærlighet. Hvorfor kan ikke de samme rådene som gir dem et ligg gi dem en kjæreste? Jeg er kvinne selv, og jeg vet at jeg aldri ville gått til sengs med "hva som helst". Hvis jeg hopper i høyet med noen, så er det fordi det er en tiltrekning til stede. Og er ikke det selve utgangspunktet for alt dette maset de kaller kjærlighet? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå