Gå til innhold

Min første dagbok online.


Gjest Mrs. Random Nick

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Gjennom hele barndommen har jeg skrevet dagbøker. For noen år siden gikk jeg gjennom disse. Noen ble brent, andre beholdt jeg. Det siste året har jeg begynt på en nyere dagbok, men når man har mange tanker som surrer rundt i hodet samtidig er det slitsomt å skrive ned alle disse med penn på et papir. Derfor Internett. Det kan jo være fint å få tilbakemeldinger på ting også.

Dette blir hovedsaklig en treningsdagbok med fokus på trening og mat. Jeg vil skrive ned det jeg spiser, samt skrive ned hvor mye (forhåpentligvis) jeg trener. Jeg sliter sinnsykt med motivasjonen for å trene. Jeg sliter også med den innvendige styrken jeg trenger for å kutte ut sukker. Slik har det vært de siste tre-fire årene. Mye trøstespising. Høyden min er ca. 163 cm, og vekta er vel 70+. Det er under et år siden naboen indirekte spurte om jeg var gravid, noe jeg slettes ikke var. Minst ti kg må bort slik at jeg kan føle meg komfortabel med meg selv. Før jeg ble gravid/mor veide jeg 55 kg. Jeg mistrives med kroppen jeg har nå. Drømmen er å kunne handle kjoler og vanlige overdeler i butikker, og føle at de fleste passer fint ift fasongen min. Sukk... SATS er jeg ferdig med, men jeg satser på (hehe) å jogge når isen ute blir borte vekk. Så har jeg en stor rockering hjemme, og en del øvelser er det jo også mulig å få gjort her. Tid har jeg mye av. Da er det bare ønske meg selv lykke til, også setter jeg igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Mat:

Frokost: 2 skiver med smør og brunost.

Mellommåltid: 1 yoghurt.

Lunch: havregryn med melk, rosiner, banan og sukker :sjenert: .

Mellommåltid: 3 nektariner.

Trim:

Har vært ute og gått en tur i en times tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Middag: 1 god porsjon med kjøttdeig, spaghetti (ikke fullkorn :sjenert:), og kjøttdeigsaus a laToro.

Nå er jeg sliten og lei etter å ha gått mye ute i umåkt snø i dag + måkt ute to ganger. Tanken på en deilig Japp med tilhørende Cola Zero er faretruende nær. :cry: Det verste er at jeg må ut igjen senere i kveld for å ordne noe viktig. Dit jeg skal for å ordne dette ærendet ligger desverre ikke langt unna et sted som selger dette. Jeg pussa tenna mine i stad, så munnen min er ren. Forhåpentligvis forsvinner godtesuget snart. Vær sterk, jente!

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

For min del består det vanskeligste av denne slankingen av to ting: kutte drastisk ned på søtsaker, samt bevege meg mye mer. For å kunne klare dette må jeg kunne spise vanlig mat når jeg vil.. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...