Gå til innhold

Ikke fått mensen, men negativ test..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mensen på onsdag, men har enda ikke sett noe til den. Har tatt test, men den var negativ. Jeg vet en utsettelse kan være en følge av å være for bevisst på at mensen skal komme, men har ikke hatt store problemer med dette tidligere.

Noen som har vært borti det samme?

Når ville dere evt testet igjen?

Anonym poster: 78782bb078732bc0fb8dfe241a106fad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist var min mensen 6 dager forsinket men den kom for det, så jeg var ikke gravid. Men den gangen jeg var gravid for noen år siden så testet jeg ikke positivt før i uke 6, så syklusen min er ikke helt til å stole på (hadde sikkert senere eggløsning begge gangene). Kanskje syklusen din også tuller litt. Test deg igjen om et par dager hvis mensen ikke kommer, test igjen når du føler for det hvis mensen ennå ikke har kommet. Du må jo vurdere selv om du orker å bruke penger på det :) Du kan jo vente en uke fra i dag før du tester deg, hvor tålmodig er du? :fnise: Jeg hadde neppe klart å vente i en uke til om jeg var deg.

Anonym poster: 8bc860c2c267a7aec512c0cd3181173a

Skrevet

Jeg er i samme båt som deg, skulle også hatt mensen på onsdag.. Men den kommre jo ikke! jeg har flust av symptomer på graviditet men ingen positiv test her nei.... baaah blir helt gal av å gå å vente..

Skrevet

Jeg er i samme båt som deg, skulle også hatt mensen på onsdag.. Men den kommre jo ikke! jeg har flust av symptomer på graviditet men ingen positiv test her nei.... baaah blir helt gal av å gå å vente..

Høres veldig, veldig kjent ut!! :fnise:

Jeg vil bare viiiteee!! Hehe ;)

Skrevet

Kanskje begge får positiv test iløpet av uken ? :hug: Du må holde meg oppdatert da :)

Skrevet

I 99% av tilfellene vil man teste positiv på dag for forventet mens, forutsatt at eggløsning har skjedd som vanlig.

Så all sannsynlighet tilsier at eggløsning har vært sen. Enten så dukker mensen opp etterhvert, eller så tester du positivt om noen dager. Ikke så mye annet å gjøre enn å vente å se, hvor mye du vil teste avhenger jo av hvor mye penger og energi du er villig til å bruke på dette. Men det sunneste er som regel å tenke minst mulig på det, og se det ann en ukes tid.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje begge får positiv test iløpet av uken ? :hug: Du må holde meg oppdatert da :)

Hadde vært moro ;) Skal si ifra om det skjer noe :)

Du må gjøre det du og! :klemmer:

Skrevet

Hadde vært moro ;) Skal si ifra om det skjer noe :)

Du må gjøre det du og! :klemmer:

det skal jeg ;)
Skrevet

Da ble det tante rød-besøk her. Bare å prøve igjen senere da ;)

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...