Gå til innhold

Daten lurer på hvilke skuespillere du synes ser bra ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si at du er på en date med en gutt og skal for eksempel på kino. Daten din spør om hva du har lyst til å se og ramser opp kjekke mannlige skuespillere som spiller i filmene "i den filmen spiller den og den skuespilleren, han er vel kjekk? Eller synes du kanskje han er kjekkere" Akkurat som om det er det som avgjør hva jeg vil se :P

Kanskje et teit spm, men er det vanlig for gutter og spørre om sånt på dater med jenter de liker? :P Er det en måte og fiske ut hva slags type menn hun liker (nå er vel ikke kjendiser den beste indikatoren kanskje), eller er det helt tilfeldig? Eller er det en måte å prøve å få henne til å fokusere på andre enn han fordi han vet at hun ikke egentlig er riktig for han

Anonym poster: 33c76abbd2786e3bb36195447b7e5914

Anonym poster: 24e59306c31c3a6f13dbdb976ad808ca

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

For meg høres det ut som fjortis spørsmål.

Skrevet

Jeg synes det høres ut som at han lurer på hvem du synes er kjekk.

• Liker 1
Skrevet

du får ta noen som ligner på han da, da blir han nok fornøyd

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Da velger du en film med Steve Buscemi så skal du se han holder kjeft :)

Men for å svare på spørsmålet ditt; nei, det vil jeg ikke tro er vanlig. Dersom en date hadde spurt meg om det hadde jeg spurt om han hadde falt ned trappa.

Skrevet

Og den mannlige delen av forumet, hva tror dere om det der?

Skrevet

Et fjollete spørsmål.

Forsåvidt ganske fjollete å gå på kino på (første) date.

Skrevet

La oss si at du er på en date med en gutt og skal for eksempel på kino. Daten din spør om hva du har lyst til å se og ramser opp kjekke mannlige skuespillere som spiller i filmene "i den filmen spiller den og den skuespilleren, han er vel kjekk? Eller synes du kanskje han er kjekkere" Akkurat som om det er det som avgjør hva jeg vil se :P

Jeg ville svart at det ikke er det som avgjør hva jeg vil se.

Anonym poster: 2f38b9e191841ccfcec5d4f79168ecf4

Skrevet

Det var ikke første date, og jeg tror ikke at han faktisk mente at jeg ville velge film utfra skuespiller, men det var litt sånn det kom ut. Det hører med til historien at dette er en voksen fyr, ja jeg skrev gutt, men han finnes ikke barnslig på andre områder, tvert imot

Skrevet

Trenger det i det hele tatt bety noe som helst? Litt fyll-inn i samtalen, eller småspøking?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...