Gå til innhold

Hva vil han egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en gutt har holdt på i ca en måned nå. Før dette har vi bare chattet mye. Når vi er sammen er alt veldig fint, han er veldig søt med meg og vi har god kjemi. Jeg bruker å sove over hos han endel. Når vi ikke er sammen hører jeg ikke så mye fra han, og når vi snakker sier han ikke så mye heller. Dette gjør meg veldig usikker. Han har aldri vert i et forhold før, og når jeg spurte for noen uker siden hva han tenkte sa han at han ikke visste, og sa han syntest det var vanskelig å snakke om. Jeg har hilst på foreldrene, og han nevner ofte at de spørr om meg osv. Han er kjempe søt når vi er sammen, men ellers føler jeg ikke at eg får den oppmerksomheten når vi er fra hverandre som jeg ønsker. Hva tror du? Jeg vet han liker meg siden han faktisk vil henge med meg. Men jeg er ekstremt usikker og er redd han bare vil ha en jente å drive på med. Likevel er han en veldig ærlig person, så jeg tror ikke han ønsker å bruke meg heller siden han vet hvor følsom jeg er.

Anonym poster: 1d7beca584c94644655d87e6eabec9d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han ikke har hatt noe forhold før, så føles kanskje dette ganske så nytt for han. Det er ikke så lett å skulle sette ord på hva man føler dersom man ikke veit hva de følelsene er helt enda. Jeg tviler ikke på at han liker deg, men at han kanskje trenger litt mer tid før han forklarer deg om følelsene sine, fordi dette er en helt ny opplevelse for han.

Skrevet

Jeg dater også en som (nesten) ikke har hat et forhold før. Dvs, det er ca 11-12 år siden sist han var sammen med noen. Og tro meg, det merkes! Sammenlignet med andre jeg har datet, som har mange års lange forhold bak seg, så er han jeg dater nå veldig..stille..kanskje jeg kan si. Egentlig er han en kjempepratsom fyr, men akkurat rundt forhold, dating, kontakt mellom de gangene vi treffes etc, så må han få mer erfaring. Og jeg blir antakelig den stakkaren som er hos hans mens han tilegner seg den erfaringa.

Anonym poster: c533ff16c908ea6358baecec4d7a57b6

• Liker 1
Skrevet

Det å gå inn i et forhold er ikke helt det samme som å kjøpe en liter melk i butikken.

Og alle de som syns det er omtrent like viktig, bør man egentlig ligge lenger enn langt unna.

Gjest test123
Skrevet

Og jeg blir antakelig den stakkaren som er hos hans mens han tilegner seg den erfaringa.

Anonym poster: c533ff16c908ea6358baecec4d7a57b6

Fin innstilling:P

Skrevet

Å skylde på erfaring blir litt fjernt... Et forhold er ikke en jobb eller en idrett. Om man har de rette følelsene, skal ting som det å vise at man bryr seg osv komme automatisk. Jeg dater selv en som aldri har vært verken forelsket eller i forhold før, og han er minst like mye åpen om følelsene sine, oppmerksom og interessert som det jeg er.

Om noe skurrer, så stikk.

Anonym poster: 79acdebf0d532f2474132c5fb03b7b32

Skrevet

Jeg ville fokusert på hvor godt dere har det når dere er sammen jeg TS. At han ikke gir deg så mye oppmerksomhet på sms når dere ikke er sammen har jo egentlig ikke noe betydning så lenge dere har det fint når dere faktisk er sammen. Handlinger forran ord vet du ;) Og du har hilst på foreldrene hans det er jo stort! :)

La han få ta dette i hans tempo og nyt det dere har når dere er sammen. Litt etter litt vil han få sterkere følelser og også åpne seg mer og mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...