Gå til innhold

Merkelige dater/opplevelser på date.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte over dater jeg har vært igjennom opp igjennom årene, og det slår meg hvor sært det så ofte har vært!

Har noen eksempler:

En jeg møtte på nettet, som var så anderledes enn på bildene at jeg ikke kjente han igjen i det hele tatt. Vi hadde en småsær "date" da han forsvant for å gå på do. Han kom tilbake igjen, satte seg ned i noen sekunder før han reiste seg og sa: "jeg må gå igjen, jeg ble ikke helt ferdig!"

Også var det en annen jeg møtte igjennom yoga, han var veldig sprudlende og positivt, og jeg ble ganske sjarmert. Helt til han ut av det blå begynte å skjelle ut servitøren over en bagatell.

En annen møtte jeg på byen, og vi utvekslet telefonnr. Han virket interessant, og vi tok kontakt for en drink. Utover kvelden, da vi skulle gå fra baren til et annet sted, dyttet han meg plutselig inntill veggen, sa han ville pule meg og presset fingrene inn i munnen min! :O

En annen date jeg møtte igjennom en felles venn, prøvde å kysse meg mens vi satt i en pub, jeg ble overlumpet og trakk meg litt unna. Da tok han fram en bok og begynte å lese!

Også var det en som jeg hadde veldig mye å snakke med om, og vi var veldig på nett mentalt. Han var avholdende fysisk, men viste stor interesse for meg. Jeg møtte han flere ganger, men han tok aldri noe fysisk intiativ. Ikke noe kyss eller klem. Da tok jeg saken i egne hender, og ble litt mer fysisk. Han ble bare helt satt ut av det, og responderte ikke i det hele tatt. Så det stoppet med det..

En annen tok jeg med meg hjem, etter en koselig date. Han begynte å grine og jeg måtte trøste han, før han dro...

Er det rart det er umulig å finne noen?? :P

Noe flere?

Endret av Shamin
  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg var på første date med en fyr jeg møtte på nettet. Etter å ha spist skulle vi innom et vennepar av han. Mens han var ute var jeg inne med jenta der. Da fikk jeg spm om hvor lenge vi hadde vært sammen og slikt!

Han hadde sagt vi var kjærester :O

Endret av myr
  • Liker 4
Skrevet

En annen date jeg møtte igjennom en felles venn, prøvde å kysse meg mens vi satt i en pub, jeg ble overlumpet og trakk meg litt unna. Da tok han fram en bok og begynte å lese!

LOOOOL!!

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde snakket med en fra en datingside en stund, så vi bestemte at tiden var inne for å møtes. Jeg hadde bestilt bord på min favoritt resturant og sto utenfor å ventet. Det prikker på skuldra mi, jeg snur meg, og der står han. Pent kledd altså, men ligna ikke så mye. I tillegg sto han å støtta seg til to krykker. "Hva har skjedd? Har du skada deg?" spør jeg selvfølgelig. "Nei, det er en medfødt skjellettsykdom". Ooookei, har ikke tenkt til å fortelle om det liksom? Resten av kvelden var bare klumsete og klein. Han gikk som en vinglende sel, og måtte åle seg(bokstavelig talt) opp trappa til resturanten. Jeg måtte holde krykkene, mens han sklei på rumpa opp trappa. Jeg sto vell 3 min på toppen av trappa å bare... wow, hva skjer? Fikk ikke lov til å hjelpe han heller, så ble litt kleint å stå der, mens mange folk går opp og ned, og der ligger han midt i trappa å "bumper" seg oppover. Det samme skjedde når vi skulle ned.. Stakkars. Jeg mener ikke noe vondt med det, og respekterer alle mennesker, men syntes han kunne fortelle om det når vi hadde snakket så lenge...

Anonym poster: a1269f2cd6627ef09c35e8373e94ecb1

• Liker 5
Skrevet

haha, denne tråden må jeg følge! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

En annen date jeg møtte igjennom en felles venn, prøvde å kysse meg mens vi satt i en pub, jeg ble overlumpet og trakk meg litt unna. Da tok han fram en bok og begynte å lese.

Tok frem en bok og begynte å lese. :fnise:

Men du, hva er "overlumpet"???

Du mener vel overrumplet?

Anonym poster: 9032503fb34aeb98dd5a74c398433979

• Liker 1
Skrevet (endret)

Min rareste opplevelse var utvilsomt en som dukket uanmeldt opp på døren til min leilighet. Aner fremdeles ikke hvordan hun fant ut hvor jeg bodde. Men uansett, snill som jeg er lot jeg henne få komme inn siden hun hadde kommet med toget. Der satt vi og pratet litt. Midt i alt hiver hun seg over meg. Ut av ingenting. Kysser og klår, før hun bokstavelig talt drar av meg buksene og prøver å runke meg. Jeg måtte bare kaste henne ut av leiligheten når hun ikke kunne oppføre seg.

Det var en veldig rar opplevelse. Hahaha!

Endret av Pene sko...
  • Liker 4
Skrevet

Hvis jeg noensinne kommer til å tvile på mitt eget forhold skal jeg sannelig huske på denne tråden for skrekk og advarsel om "the dating scene". :fnise:

Skrevet (endret)

Tenkte over dater jeg har vært igjennom opp igjennom årene, og det slår meg hvor sært det så ofte har vært!

Har noen eksempler:

En jeg møtte på nettet, som var så anderledes enn på bildene at jeg ikke kjente han igjen i det hele tatt. Vi hadde en småsær "date" da han forsvant for å gå på do. Han kom tilbake igjen, satte seg ned i noen sekunder før han reiste seg og sa: "jeg må gå igjen, jeg ble ikke helt ferdig!"

Også var det en annen jeg møtte igjennom yoga, han var veldig sprudlende og positivt, og jeg ble ganske sjarmert. Helt til han ut av det blå begynte å skjelle ut servitøren over en bagatell.

En annen møtte jeg på byen, og vi utvekslet telefonnr. Han virket interessant, og vi tok kontakt for en drink. Utover kvelden, da vi skulle gå fra baren til et annet sted, dyttet han meg plutselig inntill veggen, sa han ville pule meg og presset fingrene inn i munnen min! :O

Også var det en som jeg hadde veldig mye å snakke med om, og vi var veldig på nett mentalt. Han var avholdende fysisk, men viste stor interesse for meg. Jeg møtte han flere ganger, men han tok aldri noe fysisk intiativ. Ikke noe kyss eller klem. Da tok jeg saken i egne hender, og ble litt mer fysisk. Han ble bare helt satt ut av det, og responderte ikke i det hele tatt. Så det stoppet med det..

En annen tok jeg med meg hjem, etter en koselig date. Han begynte å grine og jeg måtte trøste han, før han dro...

Er det rart det er umulig å finne noen?? :P

Noe flere?

32.jpg?1316156400

Endret av pressplay

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...