Gå til innhold

Første mld til noen man ikke kjenner og aldri har møtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kompis har fått seg dame, og har spurt om jeg vil treffe venninna til dama hans. Jeg har null kjennskap til henne, han har bare linka meg til facebook'en hennes og gitt meg nr hennes.

Han ringte meg i stad og lurte på om det er greit at hun får nr mitt. Jeg sa ja, men nå vil hun at jeg skal sende henne en mld, så jeg fikk nr hennes. Hun er antagelig like sjenert som meg.

Drøyer det til i morgen, både fordi det begynner å bli "seint" og fordi jeg ikke vil virke needy og sende mld så fort jeg får nr hennes. Men hva burde jeg skrive i en førstemelding? Aldri gjort ting på denne måten før, alltid truffet mennesker først, skrevet og blitt kjent over nettet osv.

Jeg har ingen planer om å kopiere noe herifra, men jeg trenger noen tips & triks å ta utgangspunkt i.

Anonym poster: 6ba11b884b8eaf845ff704015f1af295

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe litt ufarlig; ala "Hei, ta en kopp kaffe \lunsj en dag?" Husk smiley...

• Liker 1
Skrevet

Lyst å knulle med meg? Den er sikker vinner!!

Anonym poster: 73636dd1a63bd0c78717d58992af23ff

Skrevet

"Hei sveis, vil du vere med heim og sjå på kvalpane mine? ;)"

Spør om ho er med ut ein tur eller noko, kaffe eller liknande.

Skrevet

Siden hun vil at du skal sende melding først blir det ikke needy om du gjør det.. det kan heller tenkes at hun blir usikker når hun ikke hører noe.. jeg ville sendt noe ætydeligvis rlig og nøytralt. "Heisann, noen vil spleise oss så hva sier du til å treffes for en kopp kaffe og se?"

Jeg synes forøvrig det hadde vært bedre om dere hadde blitt introdusert på en fest eller noe, men gjort er gjort..

Skrevet

Siden hun vil at du skal sende melding først blir det ikke needy om du gjør det.. det kan heller tenkes at hun blir usikker når hun ikke hører noe..

Hvis hun blir usikker fra i dag til i morgen, da kan det bare være.

• Liker 2
Skrevet

Bare ta det med ro du. Du møter nok på henne før eller siden uansett, så du kan vente med å bli kjent med henne til det skjer. :)

Skrevet

send melding, hun sitter å venter på den. Ellers får vi bare mange tråder her om hvorfor sender han ikke melding.

• Liker 1
Skrevet

Send melding snart, ellers mister hun interessen for deg...

Anonym poster: c1c25f60b36d3138c0b682c34a3747ef

Skrevet

"Hei, da har jeg sendt en melding. Med på å finne på noe en dag? :P"

Anonym poster: 23619432c5783580562b1017cb31cecd

Skrevet

Hvis hun blir usikker fra i dag til i morgen, da kan det bare være.

Ja jeg er helt enig, men sånn er det når man holder på med dette spill greiene og ikke bare sier ting rett ut eller treffes på normale måter. At dere gidder sier nå jeg.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...