Gå til innhold

Hvordan ta kontakt? han var sjarmert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kjent med en utrolig sjarmerende gutt når jeg var på byen for noen dager siden. Fikk høre i ettertid at han var sjarmert av meg, men har ikke hørt noe mer.

Hvordan skal jeg kontakte han? Kan hende det var bare at han hadde tatt på seg ølbrillene? Jeg er utrolig pinglete uten alkohol, så jeg har ikke tatt initiativ med gutter før. Noen tips? har han på facebook:)

Anonym poster: ee6b85e8604001c39979f44db3d8faca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Lyst på en kopp kaffe?"

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du kan egentlig skrive hva som helst, bare du er tydelig på hva du vil. Husk at du taper ingenting på å ta initiativ.

Send ham en vilkårlig melding, f. eks. noe slikt: "Yo kjekken, husker du meg fra fylla her forleden? Hva sier du til å bli med hjem til meg en kveld? Så skal jeg knulle deg til du får brannsår på pikken."

Endret av Rett i svansen
Skrevet

Ble kjent med en utrolig sjarmerende gutt når jeg var på byen for noen dager siden. Fikk høre i ettertid at han var sjarmert av meg, men har ikke hørt noe mer.

Hvordan skal jeg kontakte han? Kan hende det var bare at han hadde tatt på seg ølbrillene? Jeg er utrolig pinglete uten alkohol, så jeg har ikke tatt initiativ med gutter før. Noen tips? har han på facebook:)

Er det ikke bare å spørre om han vil være med deg på et eller annet, da, bare dere to?

Skrevet

Problemet er bare at vi ikke bor på samme plass akkurat nå, så er ikke så lett å møte han så ofte. Og jeg er elendig til å snakke med gutter edru. pinglig stillhet uansett hva jeg gjør! Såklart skal jeg spør han om han vil få brannsår ;)

Skrevet

Jeg tenker at siden det var han som ble sjarmert, så er det jo mulig for han å ta kontakt. Det burde ikke være opp til deg. Synes ikke du trenger å gjøre noe spesielt, men bare se om dere støter på hverandre en dag eller møtes gjennom felles kjente.

Anonym poster: 7d5db2f358d270cda2f6d9462db6cddc

Skrevet

Jeg tror ikke han har lyst på brannsår på kuken. Det er sikkert veldig vondt.

Skrevet

Du har han på facebook? Da kan jo han ta kontakt også. Hvis du er så pinglete til å ta kontakt, hvorfor ikke få en av deres felles venner til å fortelle ham at du liker han? Så vet du at han vet.

Anonym poster: 2451cd87007ddac49f12bfbfdaae1b96

Skrevet

Du får legge ut status på facebook, slik at han ser det og skrive; i kveld vil jeg ha pikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...