AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 - og nå ser jeg på tegn på fb at han er på flørteren, og dateren med ei dame. Nå r det over to år siden han gav oss opp. Føler at han har sviktet meg og jeg r trist. Huff, dette livet. Skal det ikke bli bra snart? Jeg kommer til å dø den dagen det står at han er i et forhold. Jeg var ikke så spesiell for han at han ville vente. Akkurat som om jeg kunne hvert hvem som helst, bare det var ei dame. Jeg har tenkt disse tankene mange ganger, og jeg har også sagt det til han. En gang så sa han at man elsker den man får...-så da var jeg bare en dame for han, men for meg var han min Mann! (Det hjelper ikke å date, har prøvd, og tilfeldige dater, er ikke min Mann.) Anonym poster: 8a57d9498ff4f0e236c3adb6ad475a70
Nettinettet Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Huff så trist at du har det slik.. Det er aldri godt når man føler seg tilsidesatt og ikke bra nok fordi en person har gått videre. Men, du fortjener en som ikke vil gi slipp på deg, og som forteller deg at du er den beste i verden for HAN. Det skulle vært oppfunnet en trylleformel som gjorde at man kom seg videre når den man tror man elsker ikke elsker en, men desverre så er det kun tid og deg som fikser dette. Han er ikke den rette for deg, når du ikke er den rette for han, og der ute er det en som leter etter akkurat deg!
Ian Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 "En gang så sa han at man elsker den man får...-så da var jeg bare en dame for han, men for meg var han min Mann!" Wow. Den traff. Håper du kommer deg videre og rister av deg sorgen. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #4 Skrevet 2. februar 2013 nettinett skriver som vanlig gode trøstende ord til oss som sliter med kjærlighetssorg eller singeltilværelsen. Tusen takk for oppmuntrende ord og positiv innstilling:-) Anonym poster: e56ba3785ba219d590c904eab81de539
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå