Gå til innhold

Forbedre karakterer etter endt bachelor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noe som har peiling på om det er mulig å ta opp eksamener etter at en har fått vitnemål og alt sånt, eller burde en bare utsette vitnemålet og ta opp det en ikke er fornøyd med? Vil ta videreutdanning i sykepleie og har nesten C i snitt, trenger bare egentlig å ta opp en karakter så har jeg akkurat C i snitt. Men ofte trenger en mer enn C for å komme inn da, men kan søke hvor som helst i hele landet jeg om det er det jeg må for å få den videreutdanningen jeg vil!

Er bare usikker på det med å ta opp karakterer fordi jeg vet fagplanen er endret for de som begynte i år og når jeg da er ferdig med året. Har jeg da mulighet til å ta opp fag som privatist på skolen? (Jeg kunne ta opp den eksamen nå mens jeg gikk på skolen etter den nye fagplanen, men gjorde det ikke).

Skal snakke med eksamenskontoret til uka, men har lyst til å vite det nå Hehe. Så hvis noen snille folk som vet noe kan gi et svar så hadde det vært fint :)

Hilsen M

Anonym poster: 93389a6c2e45747efe790746899d472a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss blir man "kastet ut" etter endt bachelor. Og man kan kun ta fagene om de tilbys som privatistfag. Om du ber om vitnemålet, så kan du ikke endre noe :) Men jeg ville hørt med veileder siden det kan være ulik praksis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...