Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

SLETTET, takk for hjelpen!

Endret av siine
Videoannonse
Annonse
Gjest annemor30
Skrevet

Syns jo denne så veldig bra ut jeg.

Skrevet (endret)

Åh, tusen takk setter stor pris på det. Verken moren eller faren min har noe form for utdanning, og har ikke peiling på slikt, så er så usikker :(

Setter forresten pris på om det er noen andre som har noen tips! Gjør ingenting om det er bare småpirk eller noe viktig, all tips tas mot med stor takk!

Endret av siine
Skrevet

Tenkte jeg skulle søke på jobb som guide til sommeren. Dette er noe jeg gjør mest fordi jeg synes det høres ut som en utrolig spennende jobb hvor jeg får lære mye og utvikle meg, er bare 16 år, og har ikke foreldre som kan hjelpe meg (fordi de aldri har skrevet en), derfor lurte jeg på om noen her hadde noen tips og triks?

Har lagt ved en CV og er redd for å gjenta meg for mye, men syntes den ble litt kort?

Søknad på stilling som guide

Jeg er en jente på 16 år som ønsker å søke sommerjobb hos dere i **********e som guide. Jeg er oppvokst i ******og er godt kjent med området, noe som jeg mener kommer godt med som guide for dere. For tiden jobber jeg på******* Hotell, hvor jeg serverer frokost, vasker rom og hjelper til på kjøkkenet.

I tidligere sommerjobb på ******* og praksisuke i forbindelse med skolen på ********** har jeg fått erfaring med å jobbe med turister.

Jeg ønsker å jobbe hos dere fordi jeg liker en utfordring, har stor interesse for språk, liker å prøve ut nye ting og glad i å jobbe med mennesker.

Med vennlig hilsen************

Mitt forslag, og lykke til med søknaden!!

Fornavn Etternavn

Adresse gate

Adresse postnummer og sted

Mobiltelefon nr. 999 99 999

Søknad på stilling som guide

Henviser til annonsen i xxxxxxxx og søker om sommerjobb hos Dere som guide. Jeg er født xx.xx.xx og er oppvokst i ******.

Jeg er godt kjent i området, noe jeg mener er en forutsetning for å lykkes som guide hos Dere. For tiden jobber jeg ved ******* Hotell, hvor jeg har ansvar for å servere frokost, vaske rom og assistere på kjøkkenet.

I tidligere sommerjobb på ******* og praksisuke i forbindelse med skolen på ********** har jeg fått erfaring med å jobbe med turister.

Jeg ønsker å jobbe hos dere fordi jeg liker nye utfordringer, har stor interesse for språk, liker å prøve ut nye ting, og glad i å jobbe med mennesker. Jeg har lett for å tilegne meg nye kunnskaper og går for å være en hjelpsom og samarbeidsvillig person.

Jeg stiller gjerne opp til en samtale på kort varsel.

Referanser oppgis på forespørsel.

Håper på positiv tilbakemelding på søknaden.

Med vennlig hilsen,

Xxxxxx Xxxxxxx

Anonym poster: 6222e9cb8a739f65bf6771076bc3ecee

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tusentusen takk! Det er forresten sesongjobb, vet ikke om jeg burde skrive søknad om sommerjobb i stede for stilling som guide?

Henviser til annonsen i xxxxxxxx og søker om sommerjobb hos Dere som guide. Jeg er født xx.xx.xx og er oppvokst i ******. De annoserte forresten ut på facebook, så visste ikke helt hvordan jeg skulle skrive den delen ? :O

Endret av siine
Skrevet

Tusentusen takk! Det er forresten sesongjobb, vet ikke om jeg burde skrive søknad om sommerjobb i stede for stilling som guide?

Henviser til annonsen i xxxxxxxx og søker om sommerjobb hos Dere som guide. Jeg er født xx.xx.xx og er oppvokst i ******. De annoserte forresten ut på facebook, så visste ikke helt hvordan jeg skulle skrive den delen ? :O

Du henviser til deres Facebook side.......

"Henviser til annonsen på Deres Facebook side og søker om stillingen som guide........"

Etter guide kan du kanskje føye til.......for sesongen 2013 ?????

Skrevet

takk for svar, beklager virkelig at jeg spør så dumme spørsmål

Gjest annemor30
Skrevet

takk for svar, beklager virkelig at jeg spør så dumme spørsmål

Det er slik du lærer av;) Av å spørre altså;)
Skrevet

Hehe, følte bare jeg irriterte vettet av hun over meg! Men Ja, du sier noe der. Nå er søknaden sendt, jeg glemte å skrive vedlegg CV på søknaden, men pytt pytt er ikke så mye å gjøre med det. Setter forresten stor pris på hjelpen! Også krysser jeg fingrene. Tror bare jeg sletter det jeg har skrevet i den øverste posten jeg siden hele søknaden ligger ute, men igjen takk.

Skrevet

Hehe, følte bare jeg irriterte vettet av hun over meg! Men Ja, du sier noe der. Nå er søknaden sendt, jeg glemte å skrive vedlegg CV på søknaden, men pytt pytt er ikke så mye å gjøre med det. Setter forresten stor pris på hjelpen! Også krysser jeg fingrene. Tror bare jeg sletter det jeg har skrevet i den øverste posten jeg siden hele søknaden ligger ute, men igjen takk.

Ingen dumme spørsmål, og du irriterte ikke vettet av HAM over deg!! Lykke til med søknaden din!!

Gjest annemor30
Skrevet

La oss få vite hvordan det gikk da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...