AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Mensen min har vært vekk i 2 mnd nå, testen viser negativt. Jeg sluttet på PP Juni 12, etter det har mensen min vært helt som normal, den har kommet en gang hver mnd og varer 3-4 dager som den alltid har gjort. Frem til November, da jeg hadde min siste mensen, dvs jeg har ikke hat mensen i Desember og Januar. I uke 3 tok jeg to tester, den første tok jeg så fort jeg hadde kjøpt den og den viste negativ. Den andre tok jeg morgenen etter, den viste også negativ. Jeg har ikke fått mensen enda, og lurte på om jeg kan ha teste for tidlig med tanke på om HCG kan ha vært for lav. Jeg begynner å bli litt bekymret for hva det kan være, jeg har også hørt at mensen kan bli litt rar etter pp slutt. Men syns det er rart at det plutselig skal skje når alt har vært normalt eller's. Og mulig jeg nå da begynner å få litt "noia" da jeg har søkt på google og div forum for symptomer man får når man er gravid. Jeg kan til tider føle meg litt oppblåst og er mye tregere i magen enn eller. Om kvelden pleier jeg å få halsbrann, noe som er utrolig ubehagelig og jeg sliter ikke med dette eller's. Spiser mye mer enn ellers, spiser normalt forkost, lunsj, middag, kveld. Mens nå sitter jeg og spiser mye mer enn det jeg vanligvis gjør, etter middagen er spist kan jeg gjerne gå på kjøkkenet for å lage meg noe mer å spise. Også føler jeg meg utrolig sliten og trøtt, helt plutselig. Jeg har ikke noe vondt i pupper eller kvalme som ser ut som de kan være de mest vanlige symptomene? (I følge det jeg finner på nette.)Jeg tenkte det at jeg må få kjøpt meg en ny test til uken evt og om den skal være negativ også, så er det vel lurest og kontakte lege for å se hva annet dette kan skyldes. Og om de symptomene over bare er noe jeg innbiller meg? Håper noen har noe råd, tips evt erfaring ? Tusen takk på forhånd! Vi håper jo tross alt på en liten spire, som er grunnen for at jeg sluttet på pp. Ha en ellers fin dag Anonym poster: bd40a6fe9cabf83d139390b88bd8b2d4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Det er ikke unormalt at mensen er regelmessig i starten for å så blir borte i noen mnd etter pilleslutt. Du må nesten tenke at kroppen trenger 1 år på å regulere seg tilbake. 14 dager etter samleie er hcg høyt nok til at det slår ut på testene. Har du ikke mensen så har man sjelden eggløsning. Anonym poster: 8485d66cb3e855ea692b6e1358ed16ec
Athene Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Som det står over. Det er ikke uvanlig at syklusene er normale noen måneder etter pilleslutt, for så å begynne å tulle. Hos meg hang alt seg 7 måneder etter pilleslutt, og jeg behøvde medisinering for å komme i gang igjen. Uansett, har dere prøvd ett år er det noe som ikke er som det skal. Da er det på tide å søke om legetimer for spermtest av han og henvisning til gyn for deg. Like greit å bestille først som sist, ventelistene kan være lange for å komme seg videre i systemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå