Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Leser diverse tråder her, og syns det er villt hvilket nivå mange legger seg på! Type krig mellom kvinner og menn. Drittkasting om hvor ekle og stygge det motsatte kjønn kan være om det ikke lever opp til ens preferanser. Hvor er egentlig gentelmannen? Og kvinnen?

Er det flest barn her inne, eller har dere/dem bare ingen verdighet?

Hva med å heller løfte hverandre, styrke hverandre, bygge opp hverandre!

Hvilke mennesker er det som går rundt med slike forhåndsinnstillte preferanser egentlig? Det må være svært underutviklede mennesker!

Er dere så svake at dere er regelrett slaver av det visuelle hysteriet som stormer i media etc? Er dere ikke sterke nok til å stå opp mot det, og se det guddommelige i hvert eneste menneske??

Endret av Shamin
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker å ignorere dem - en metode som anbefales!

Skrevet

Synes egentlig ting er gangske greit på singelforumet, kunne selvsagt vært bedre.

Anonym poster: 10171da068e38e0c99892b9f3b8f4f50

Skrevet

Seksualitetforumet klarer jeg ikke engang være inne på. Så ja, det er kanskje bedre her. Men jeg mener også generelt!

Gjest Svampebob1
Skrevet

Sukkerforumet er verre :-P.

Jeg synes ikke ting er så ille lenger, men jeg tror det er meg og ikke forumet.

Har sluttet å bry meg.

All drittkastingen kommer fra mennesker som ikke har det så lett. Ta det med en klype salt og ikke la det gå inn på dere.

weak-people-revenge.-strong-people-forgive.-intelligent-people-ignore..jpg

• Liker 2
Skrevet

Gentelmannen forsvant da han ble kastet ut av familien og staten stakk hendene i lomma hans og ga pengene til alenemødre som har fått donorbarn med en billig runkemann.

Anonym poster: 0a62a3f265b43bbab594161c401419bf

• Liker 3
Skrevet

Enkelte av oss har verdiene i behold.

Gjest Snoken-
Skrevet

Det blir ikke akkurat mindre drittkasting når folk misbruker AB-funksjonen. Kunne vært greit med "Forum Sérieux" hvor AB-funksjonen, og drittkasting er utelatt.

• Liker 2
Skrevet

Leser diverse tråder her, og syns det er villt hvilket nivå mange legger seg på! Type krig mellom kvinner og menn. Drittkasting om hvor ekle og stygge det motsatte kjønn kan være om det ikke lever opp til ens preferanser. Hvor er egentlig gentelmannen? Og kvinnen?

Er det flest barn her inne, eller har dere/dem bare ingen verdighet?

Hva med å heller løfte hverandre, styrke hverandre, bygge opp hverandre!

Hvilke mennesker er det som går rundt med slike forhåndsinnstillte preferanser egentlig? Det må være svært underutviklede mennesker!

Er dere så svake at dere er regelrett slaver av det visuelle hysteriet som stormer i media etc? Er dere ikke sterke nok til å stå opp mot det, og se det guddommelige i hvert eneste menneske??

Når ingen av de selv vil se på seg som guddommelige, hvorfor skal da jeg gjøre det? Ikke mitt ansvar.

Anonym poster: c1a2ae15c11ba72f56052f3dba79e51b

Skrevet

Husk at det på KG er mange usikre og bitre kvinner/menn, som sliter veldig mye i det virkelige liv. De tar da ut alt det innebygde sinnet på et nettforum.

Anonym poster: 2eb496cbc9b8b25ef8845903c3150c8c

• Liker 1
Skrevet

Ja? Helt enig ts! For meg holder det å se Trygdekotoret! Der skjer kontrastene! Og uansett hva som skjer der så er vi alle trygda også: ska vi ikkje være dus, å vær vænna, liksom. ;)

Skrevet

Synes det er ganske bra her inne jeg, hvis man ignorer de få bitre som har et behov for å rakke ned på andre for å føle seg vel.

Det er mange som har gode råd og deler erfaringene sine til de som vil lytte og lære. Gode diskusjoner har vi også innimellom.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...