Gå til innhold

I morgen skal det testes.. Igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev et innlegg her om dagen om at jeg ikke ville bli skuffet igjen, ved å ta en test om den viser negativ. Jeg føler jeg har blitt skuffet så mange ganger, og det gjør like vondt hver gang. Dere kjenner sikkert følelsen. Men i morgen skal jeg sjekke meg igjen.

Jeg har kort dag på jobb i morgen. I pausen tenkte jeg ta turen innom byen å kjøpe testen. Så skal jeg hjem å teste etter jobb. Jeg vil ikke ta det før så jeg kjøpte ingen test idag, vil bare ikke teste for så å dra skuffet på jobb. Så i morgen skal jeg håpe på det beste svaret, at jeg får to fine streker, men jeg skal forberede meg på at det hende det ikke går som jeg vil..

Nervepirrende..

Anonym poster: 746a127f6ef94446d16f138b8ebc48ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du får det svaret du vil ha, lykke til :kose:

Gjest roseduft
Skrevet

Lykke til da :) er du gått over ikm?

Skrevet

Lykke til! Måtte du få de svarene du ønsker deg :)

Skrevet

Lykke til da :) er du gått over ikm?

Hei :) Tusen takk :) Ja, 16 dager :)

Anonym poster: abb16d3988f04e6c8ac56487763d7bcc

Skrevet

Så spennende, jeg har IKM den 8 feb, kan ikke vente! Fortell hvordan det gikk da :D

Skrevet

Da var jeg negativ igjen.. Akkurat hva jeg trudde. Men jeg skal ikke gi opp! Vi skal fortsette med regelmessig samleie, vi skal kose oss i prøvetiden og jeg må virkelig prøve å slutte å stresse så veldig rundt dette trur jeg. Røyken mååå jeg snart stompe, bare litt vanskelig i starten og alkohol inntak skjer kanskje en gang hver 3 måned. Så jeg prøver!

-ts

Skrevet

:hug:

Anonym poster: 98d3a0ebe86d3da6778bc31822680370

Skrevet

Lykke til videre :) ! Har mensen kommet enda da? Syns det er mye å være 16 dager over, jeg er bare 4 og kjenner jeg er stressa :P

Skrevet

Lykke til videre :) ! Har mensen kommet enda da? Syns det er mye å være 16 dager over, jeg er bare 4 og kjenner jeg er stressa :P

Nei, enda ikke kommet.. Men jeg har hatt en del uregelmessig mens de siste månedene.. Kanskje derfor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...