Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva det er?

"Obligatorisk øvelsesoppgave"

Dette er i tilknytningen til et fag med eksamensdato lenger ute i semesteret.

Det er ikke satt noen dato på den Obligatorisk øvelsesoppgaven.

Tror dere det er sånn som går over en viss tid eller noe som skjer på en bestemt dato?

Lurer på dette fordi jeg har endle andre eksamener jeg ikke kan være borte fra denne våren, så er redd for krasj?

Anonym poster: 6c7bb03e083ec6f1acfdbd8eee43bf90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags fag er det? Vi har en del obligatoriske innleveringer som må bestås for å få lov til å gå opp til eksamen. Da har man 1-2 uker på å gjør den før man leverer inn.

Anonym poster: e80fc79217e01b9dd82ff173e743eba3

Skrevet

Har du ikke tilgang på en forelesningsplan? Der pleier det å stå når øvingsoppgaver eventuelt skal leveres, og når man får oppgaven.

Anonym poster: 5877697101fe2b9f371f5195f4cfca27

Skrevet

meldte meg på i studentweb for 10 minutter siden.. jeg vet ikke en gang om jeg har fått meldt meg opp riktig. Dette gjelder et enkeltfag jeg skal ta for å få nok studiepoeng i et emne. Trodde jeg måtte melde meg som privatist, men har tatt fag ved fakultetet tidligere, og det ser ut som om jeg er oppmeldt nå og fikk opp betaling av semesteravg også så.....

Men øvelsesoppgaver... det er vanligvis sånn en får gjøre hjemme over noen dager og ikke sånn som eksamener og prøver hvor en må være et bestemt sted til en helt bestemt dato?

skal ringe i morgen da for sikkerhets skyld :)

Anonym poster: 6c7bb03e083ec6f1acfdbd8eee43bf90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...