AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Hei! Jeg skal mest sannsynlig begynne på BI Trondheim til høsten. Noen som har gått /går der og har noen erfaringer eller tips å komme med? Jeg vil vite alt :D Stemmer fordommene med BI skoler og "sosser" på BI Trondheim? Og hvor i Trondheim er det lurt å bo? Anonym poster: b5bdac54486b28f9a519693b866c979f
amonyn Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Hei! Jeg skal mest sannsynlig begynne på BI Trondheim til høsten. Noen som har gått /går der og har noen erfaringer eller tips å komme med? Jeg vil vite alt :D Stemmer fordommene med BI skoler og "sosser" på BI Trondheim? Og hvor i Trondheim er det lurt å bo? Anonym poster: b5bdac54486b28f9a519693b866c979f Jeg vet lite om BI, da jeg går på NTNU, men kan gi noen tips om hvor det er greit å bo. Sentrum, Øya, Bakklandet eller Solsiden: da er du i umiddelbar nærhet til det meste. Selv bor jeg på Tyholt/Persaunet/Valentinlyst og synes det er et godt område. Steder jeg ikke ville bodd: Steinan/Tempe/Risvollan, Ranheim, Byåsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå