Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en runde med provera også pergo.Fikk ikke egløsning, og januar var pause mnd.Fikk mens til ca forventet tid i januar. Vet når jeg skal ta pergo,m.dag 5. Men når skal proveraen taes?. Og må den Taes?.

Videoannonse
Annonse
Gjest roseduft
Skrevet

Provera er vel bare til for å få igang mensen?

Så om du nå har fått mens denne mnd til forventet tid, så starter du med pergo igjen på cd5 ! Men øk dosen til dobbel dose, siden enkel (om det var det du startet med) ikke gav deg el! :)

Skrevet

Provera er vel bare til for å få igang mensen?

Så om du nå har fått mens denne mnd til forventet tid, så starter du med pergo igjen på cd5 ! Men øk dosen til dobbel dose, siden enkel (om det var det du startet med) ikke gav deg el! :)

Fikk resept på flere runder med provera, mentrenger kanskje ike ta de da...

Takk for svar. Jeg tok enkel dose så skulle ta dobbel denne mnd. Så nå er det bare å vemte på mens

Gjest roseduft
Skrevet

Fikk resept på flere runder med provera, mentrenger kanskje ike ta de da...

Takk for svar. Jeg tok enkel dose så skulle ta dobbel denne mnd. Så nå er det bare å vemte på mens

Når skal du ha mensen igjen da?

Så du hadde pause mnd fra pergo denne mnd ja.. Får håpe tr dukker opp av seg selv til forventet tid da, hvis ikke så er det nokk meningen at du skal ta en ny proverakur.. Men du bør vel vente å se litt kanskje :)

Skrevet

Når skal du ha mensen igjen da?

Så du hadde pause mnd fra pergo denne mnd ja.. Får håpe tr dukker opp av seg selv til forventet tid da, hvis ikke så er det nokk meningen at du skal ta en ny proverakur.. Men du bør vel vente å se litt kanskje :)

Hei!

Jeg forventer vel mens i løpet av uke 6-7 :) Regner med jeg skal ha ny pergokur om jeg får mens.

Gjest roseduft
Skrevet

Spennende :) Ja dersom du har hatt en pause mnd nå, og venter i spenning på tr - så ville jeg absolutt da tatt en ny pergo-kur :) Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...