AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Hvor lenge mener du noen skal date før man avtaler å inngå monogami og at man ikke skal date/ligge med andre? For min del så ligger jeg ikke med/dater andre fra første date med en person fordi jeg føler det er feil, men når skal man ta opp dette med partner? Anonym poster: 9d71373752cb8b4cd4d5208daea24561
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 De fleste her inne kommer til å si det samme som deg. At de selv ikke ligger med andre fom date nr.1, men husk at du er på kvinneguiden. Dessuten ser ikke menn på det på samme måte. For min del følger jeg mine lyster. Har jeg lyst å ligge med andre før vi har bestemt oss for å være monogame, så gjør jeg det. Det har vel ikke skjedd enda tror jeg, men det er rett og slett fordi jeg ikke har kommet opp i situasjonen. Anonym poster: aea1ca9e15c395d64fbed91a635f9f6e
Gjest Mr. Tråden Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Hvor lenge mener du noen skal date før man avtaler å inngå monogami og at man ikke skal date/ligge med andre? For min del så ligger jeg ikke med/dater andre fra første date med en person fordi jeg føler det er feil, men når skal man ta opp dette med partner? Anonym poster: 9d71373752cb8b4cd4d5208daea24561 Monogam med en gang. Kunne aldri ha ligget med andre om jeg skal date ei. Konsentrerer meg fullt og helt mot henne, gir henne all oppmerksomheten, respekterer henne, og vil ikke såre henne. Noe må man ofre for andre mennesker: Lyster. 11
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #4 Skrevet 30. januar 2013 Kan man pule rundt om man ikke inngår en slik avtale? Anonym poster: 1b3ca9c917c514a45d3c583cf305fed4
Envy Skrevet 30. januar 2013 #5 Skrevet 30. januar 2013 Monogam fra første date, om det er slik at jeg har lyst på en date til. Å ha flere kort på hånden er bare forvirrende, slitsomt og går på samvittigheten løs.
Gjest Pheel Skrevet 30. januar 2013 #6 Skrevet 30. januar 2013 Hadde forventet det fra første date, og aldri godtatt noe annet. 1
CoffeeCup Skrevet 30. januar 2013 #7 Skrevet 30. januar 2013 Hmm, her ble jeg overrasket over svarene egentlig, KG eller ei. Jeg har datet en nå, hatt 4-5 dater eller noe. Ja, jeg liker han, men usikker på hvor det fører hen. Har allikevel møtt andre innimellom, også "pulevenner"... Er det så feil da? Jeg forventer ikke at han gjør noe annet egentlig, holder seg for meg? Så tidlig? Jaja, folk er forskjellig. Det går hvertfall ikke løs på samvittigheten min, men tanken om når man skal ta det opp har jo slått meg. Men så tidlig? Ville ikke falt meg inn... 2
Gjest Mr. Tråden Skrevet 30. januar 2013 #8 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Hmm, her ble jeg overrasket over svarene egentlig, KG eller ei. Jeg har datet en nå, hatt 4-5 dater eller noe. Ja, jeg liker han, men usikker på hvor det fører hen. Har allikevel møtt andre innimellom, også "pulevenner"... Er det så feil da? Jeg forventer ikke at han gjør noe annet egentlig, holder seg for meg? Så tidlig? Jaja, folk er forskjellig. Det går hvertfall ikke løs på samvittigheten min, men tanken om når man skal ta det opp har jo slått meg. Men så tidlig? Ville ikke falt meg inn... Hva om han har fått følelser for deg, da? Endret 31. januar 2013 av Mr. Tråden 2
CoffeeCup Skrevet 30. januar 2013 #9 Skrevet 30. januar 2013 Hva om han får fått følelser for deg, da? Da burde han kanskje si det? Og høre hvor jeg står? Jeg kan ikke lukte hva han føler for meg, jeg har jo bare møtt han 4-5 ganger, så aner ikke hvordan han er når han får følelser. Man kjenner jo knapt hverandre etter så kort tid. Mener nå jeg. 3
Gjest Mr. Tråden Skrevet 30. januar 2013 #10 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Da burde han kanskje si det? Og høre hvor jeg står? Jeg kan ikke lukte hva han føler for meg, jeg har jo bare møtt han 4-5 ganger, så aner ikke hvordan han er når han får følelser. Man kjenner jo knapt hverandre etter så kort tid. Mener nå jeg. Det er vel kanskje ikke så lett for deg å bli glad i han når du holder på med andre, da holder du jo følelsene for ham tilbake. Må han si noe? Han tar det kanskje for gitt at dere ikke treffer noen andre. Burde ikke du være ærlig å si fra til ham at du treffer andre og ligger med andre mens du dater ham? Tror du han synes det er greit? Endret 30. januar 2013 av Mr. Tråden 4
CoffeeCup Skrevet 30. januar 2013 #11 Skrevet 30. januar 2013 Det er vel kanskje ikke så lett for deg å bli glad i han når du holder på med andre, da holder du jo føleslene for ham tilbake. Må han si noe? Han tar det kanskje for gitt at dere ikke treffer noen andre. Burde ikke du være ærlig å si fra til ham at du treffer andre og ligger med andre mens du dater ham? Tror du han synes det er greit? Du har kanskje rett i at jeg holder følelsene litt tilbake, men jeg velger å ikke gå "all inn" med det første, når jeg ikke aner hvor det bærer hen. Kanskje irrelevant, og ikke noe jeg bevisst følger: Mange på KG som anbefaler en å ha "flere kort å spille på" når man dater. Er for så vidt litt enig i dette. Jeg syns det er litt dumdristig å ta noe for gitt med noen man ikke kjenner i det hele tatt. Selv er jeg en direkte person, og setter pris på at andre er det. Og er ikke vedkommende direkte nok til å fortelle meg at han er i ferd med å utvikle følelser for meg og ønsker at vi skal være monogame (trenger ikke akkurat si det på den måten) er det heller ikke en mann jeg ser noe fremtid med. Så enkelt er det egentlig. Jeg vet ikke om han syns det er greit, jeg har ikke spurt. Jeg syns fortsatt det er for tidlig til å fastslå monogami og forvente det samme fra han. Min mening er at det tar lengre tid å lande der. Nå har ikke jeg særlig lang erfaring med singellivet (hvertfall ikke de senere årene), men jeg følger mine instinkter og mener allikevel ikke jeg har noe grunn til å ha dårlig samvittighet. Jeg kan jo også legge til at jeg har mindre og mindre lyst til å møte andre, og at jeg på to uker selv ikke har tatt kontakt med "pulevenner", så kanskje jeg selv er i ferd med å utvikle følelser og når jeg vet at jeg er det, vil jeg definitivt ta det opp og snakke litt om forventninger man har til hverandre. 2
Gjest winston Skrevet 30. januar 2013 #12 Skrevet 30. januar 2013 Jeg kan jo også legge til at jeg har mindre og mindre lyst til å møte andre, og at jeg på to uker selv ikke har tatt kontakt med "pulevenner", så kanskje jeg selv er i ferd med å utvikle følelser og når jeg vet at jeg er det, vil jeg definitivt ta det opp og snakke litt om forventninger man har til hverandre. Pulevenner (i flertall) i tillegg til dating, det hørtes da voldsomt ut. Kanskje bare jeg som er prippen... Kun en av gangen her, om det går aldri så tregt fremover. 5
CoffeeCup Skrevet 30. januar 2013 #13 Skrevet 30. januar 2013 Pulevenner (i flertall) i tillegg til dating, det hørtes da voldsomt ut. Kanskje bare jeg som er prippen... Kun en av gangen her, om det går aldri så tregt fremover. Pulevenner ( i flertall) ble faktisk feil, mente det kanskje generelt. Usikker på hvorfor det føltes riktig å bøye ordet slikt. Allikevel voldsomt for noen kanskje. Vi er alle forskjellige Takk og lov! Men det var kanskje et spørsmål til de vanlige, gjennomsnittlige. Noe jeg vet at jeg ikke er, igjen takk og lov! 3
Rubies_ Skrevet 30. januar 2013 #14 Skrevet 30. januar 2013 Jeg syns at så lenge man er på flørter'n med noen, trenger man ikke å dra å ligge rundt med andre. Det er selvfølgelig ingen "regel", bare jeg som syns det er ganske unødvendig.. 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #15 Skrevet 30. januar 2013 Ligger ikke og dater ikke andre, regner med at det samme gjelder de som treffer meg. Har ikke drevet med nettdating, men da har jeg forstå at man da dater flere om gangen. Mann25 Anonym poster: bdee9798342276aa99a083d56136fca2 1
Strikkesokken Skrevet 30. januar 2013 #16 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Jeg har kun sex med menn jeg har følelser for, så jeg holder meg til èn av gangen. Jeg syns det er greit å date flere samtidig om det er det man vil, men med en gang det kommer følelser og/eller sex inn i bildet er det ikke ok å drive på med flere på en gang, og det regner jeg med mannen tenker også. Jeg er ihvertfall ikke interessert i å være den fjerde dama på ei uke fyren har feid over..grøss Endret 30. januar 2013 av Flyndrefanten
Gjest Svampebob1 Skrevet 31. januar 2013 #17 Skrevet 31. januar 2013 Foretrekker å ha fokus på ei dame av gangen. Fra første date, med andre ord. 1
Bella21 Skrevet 31. januar 2013 #18 Skrevet 31. januar 2013 Jeg hadde sikkert vært det selv fra 1. date. Hadde faktisk ikke forventet at "han" var det, nettopp fordi at man ikke helt er såpass seriøse ennå, men selvfølgelig hadde det vært best.
OnFire Skrevet 31. januar 2013 #19 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Kunne aldri falt meg inn å snakke om at vi bare skal date eller ligge med hverandre, og ingen andre. Det er en selvfølge når man dater og har tenkt å treffes igjen. Endret 31. januar 2013 av OnFire
Gjest winston Skrevet 31. januar 2013 #20 Skrevet 31. januar 2013 Pulevenner ( i flertall) ble faktisk feil, mente det kanskje generelt. Usikker på hvorfor det føltes riktig å bøye ordet slikt. Allikevel voldsomt for noen kanskje. Vi er alle forskjellige Takk og lov! Men det var kanskje et spørsmål til de vanlige, gjennomsnittlige. Noe jeg vet at jeg ikke er, igjen takk og lov! Jeg er enig i at vanlig og normalt er kjedelig, og har hatt mine runder med ons osv. Men akkurat når det gjelder forhold og evt innledning til dette er jeg nok kjedelig da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå