AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Var det lette fag? muntlig eller skriftlig? Jeg trenger to programfag for å få vitnemål, er ikke så nøye hvilke , bare det er lett å lese seg til. Vil helst få god karakter, men er fornøyd så lenge jeg består:) Er disse fagene jeg tror kan være lett å stå i, men vil gjerne høre noens erfaringer. Skriv gjerne hva oppgaven evt. var! Eller kom med tips til hvilke andre fag det kan være "lett" å få til som privatist:) Anonym poster: 49750005a3892b41624f8258c8335f5c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Hvorfor skulle disse fagene vært enkle? Du må fortsatt forholde deg til pensum, og kan du ikke pensum går det dårlig, som i alle andre fag. Jeg studerer psykologi ved universitetet, riktignok har jeg aldri tatt det på vgs hvor det garantert er helt andre dimensjoner av vaskelighetsgrad. Men det er et veldig spennende fagfelt, så jeg tror jeg ville gått for det. Anonym poster: 0509ba042da807de23a3333ac47e5946
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå