Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har blitt innkalt til jobbintervju. Er ferdig utdannet (høyere utdanning) til våren, men har 4-5 fag jeg skal ta til høsten/våren igjen. Så jeg har enda ikke fått noe karakterutskrift. Blir det feil av meg å si hvilke karakterer jeg har fått i det faget som er relevant for stillingen jeg skal på intervju til?

Anonym poster: 1cda382c79a09683f27f6afd7e12b10c

Videoannonse
Annonse
Gjest Nigiria
Skrevet

Hei!

Tviler sterkt på at de kommer til å spørre. Jeg har vært på mange jobbintervjuer (også høyere utdanning), men har aldri fått spørsmål rundt fag/karakterer. Hvis de spør derimot, svar ærlig. Er neppe noe de kommer til å henge seg opp i.

Lykke til!

Skrevet

Men er du ferdigutdannet til vår 2013 hvis du skal ta opp fag i år 2013-14?

Anonym poster: b7624a2aef19204bcb1fc97a6b3cc877

Skrevet

Men er du ferdigutdannet til vår 2013 hvis du skal ta opp fag i år 2013-14?

Anonym poster: b7624a2aef19204bcb1fc97a6b3cc877

Er noen eksamen jeg ikke har fått tatt grunnet sykdom.

Gjest Nigiria
Skrevet (endret)

Edit av meg selv: Hvis det er tilfelle, så betyr det at du ikke har en grad før du skal begynne der. Og JA, da må du si ifra om dette. Behøver fortsatt ikke å ha noe å si, men om de finner ut at du har "holdt det skjult" kan det ha mye å si. Vanskelig å ta fridager for å ta eksamen uten at det merkes vil jeg tro.

4-5 eksamener er også mange å ikke ha fullført, var det samme semester pga et eller annet, eller er de spredd utover? Hvis de er spredd utover ville jeg blitt litt skeptisk, dessverre.

Endret av Nigiria
Skrevet

Edit av meg selv: Hvis det er tilfelle, så betyr det at du ikke har en grad før du skal begynne der. Og JA, da må du si ifra om dette. Behøver fortsatt ikke å ha noe å si, men om de finner ut at du har "holdt det skjult" kan det ha mye å si. Vanskelig å ta fridager for å ta eksamen uten at det merkes vil jeg tro.

4-5 eksamener er også mange å ikke ha fullført, var det samme semester pga et eller annet, eller er de spredd utover? Hvis de er spredd utover ville jeg blitt litt skeptisk, dessverre.

Det er fra mitt første år grunnet noe som skjedde i familien min. Som gjorde at jeg ikke klarte å ta eksamen. Jeg har valgt å ikke ta dem som "ekstra" på andre ordinære fag, da jeg ikke ville ta for mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...