AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Hei! Jeg er i prosessen av å søke jobb, og jeg hadde et ønske om å jobbe i en spesifikk salong (vil ikke si nøyaktig hva/hvor), så jeg sendte en mail til dem for å høre om de hadde noen ledige stillinger, om jeg på en måte kunne gå i "praksis" hos dem. Da fikk jeg svar om at det ikke er umulig, og om jeg kunne sende min CV med litt mer opplysninger om meg selv. Jeg gjorde dette, og kort tid etter fikk jeg høre av min tidligere arbeidsgiver at de hadde ringt henne, men at hun ikke hadde fått tatt telefonen. Hun hadde prøvd å ringe opp igjen senere, men da fått beskjed om at sjefen ikke var tilgjengelig. Etter det har jeg ikke hørt noe mer.... Har ikke fått noen flere mailer fra dem, og jeg blir veldig frustrert... Vil så gjerne gå i praksis der! Jeg har sendt enda en mail for å høre hva som skjer... Dette er nå en uke siden. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonym poster: 2805cfcda7fc91544ab2592d32273aa8
Gjest SpaceBaby Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Kanskje møte opp personlig og ta en prat med dem? Det er vel lettere å la være å forholde seg til noen over mail enn det det er face to face. Skader sikkert ikke å vise litt initiativ sånn sett heller, så lenge man ikke direkte plager noen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå