Gå til innhold

¨"perfekte mennesker"


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ElinS

Hei dere her inne! :-)

Jeg er student, og akkurat nå driver jeg med en oppgave som omhandler "perfekte mennesker". For å få en så bred som mulig besvarelse på hva samfunnet ser på som "perfekt mennesker" spør jeg dere her inne hva dere legger i dette begrepet. Uansett om dere da legger vekt på utseende eller personlighet o.s.v.

Hvor langt vil dere gå for å bli "perfekte"? evt hva har dere allerede gjort?

Jeg setter stor pris på alle mulige slags innspill, og ærlighet selvfølgelig! Jeg kommer ikke til å bruke evt nickname og referere til, men dette er bare for min egen del. Hvordan synes dere utviklingen har vært frem til nå, og hvordan tror dere det vil være her i Norge om 3-5 år?

Hilsen Elin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Skulle gjærne hjulpet men jeg tror ikke det finnes perfekte mennesker.. Alle har sine feil og mangler så vel som positive sider.

Tror også det hadde vært kjedelig med perfekte mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElinS

Jeg personlig er helt enig med deg der...at ingen er perfekte, eller at alle er det på hver sin måte :wink: men hvordan føler du at samfunnet mener at et perfekt menneske skal være da? Ikke nødvendigvis hvordan du mener det skal være, men hvordan du kanskje selv føler at du "bør" være? Om du ikke bryr deg om det personlig så hvordan du tror andre føler at de bør være da...hvis du skjønner..hehe. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle følt meg perfekt ville jeg vært høy og tynn med flat mage og store pupper. Være gift, ha mange barn og karriere og ikke mindst vært god husmor. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere her inne! :-)