Gjest Valiumsjunkie Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Da har jeg klart mesterverket. Fikk en parkeringsbot i helgen som var, og den var heldigvis bare på 300 kr siden det er Bergen kommune som eier parkeringsplassene. Hell i uhell. Hvis det hadde vært Q-park sin parkeringplass hadde den vært på minst 750, fått det før. Regningen er borte-vekk, og det er ikke min bil engang. Hva skal jeg gjøre?? Skal jeg ta kontakt med Bergen Kommune?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Ja, du tar kontakt med Bergen kommune og de setter deg dit noen kan hjelpe deg. D må ha klart regnrmpå bilen så du kan oppgi det. Anonym poster: 32a3f622bfb4efb4883f946f34d15abb
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Ja, du tar kontakt med Bergen kommune og de setter deg dit noen kan hjelpe deg. D må ha klart regnrmpå bilen så du kan oppgi det. Anonym poster: 32a3f622bfb4efb4883f946f34d15abb Takk! Det med reg-nr tenkte jeg ikke på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå