Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil dele sine erfaringer med å bo helt alene? Trives du, kommer du deg mye ut, er du ofte ensom, sitter du mye alene på kveldene osv?

Fyr løs :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor alene, kommer ikke mye ut, trives ikke. Prøver å få venner.

Anonym poster: c3ad31e8947ecf8258a7938f5bc379aa

• Liker 1
Skrevet

Trives godt alene. Bare meg og mitt å ta hensyn til. Gjør som jeg vil. Hver dag.

Anonym poster: 843a2b6e3d21250cfe610bb16d2c8791

• Liker 5
Skrevet

Er 37 år og har hele 1 års erfaring med å bo alene :)

Trives veldig godt. Ingen ta hensyn til. Gjør som man ønsker.

Jobber mye, og har ikke mange timer på å kjede meg på ukedager, men ja er endel med venner/aktiviteter.

Helgene er booket de gangene man ønsker det, og ønsker man sitte inne gjør jeg det.

Den store forskjellen med å bo sammen med noen eller bo alene føler jeg ligger i de få timene man har fri på ukedager. Der vil man nødvendigvis innimellom være litt alene. Dette er negativt eller positivt avhengig av hvilken person du er :)

Skrevet

Bor alene, trives kjempegodt med det.

Føler meg ikke ensom, er som regel sosial når jeg trenger det.

Skrevet

Savner det å ligge inntill noen om natten og noen å kysse hade til om morgenen, men samtidig nyter jeg det å ikke alltid ha noen der. Er ikke sikker på at jeg noen gang vil dele bolig med noen igjen på heltid, fordi det er bedre å savne noen å ha det fint når man er sammen, enn å bli lei av å være sammen med noen hele tiden.

• Liker 2
Skrevet

Har bodd alene tidligere, og trivdes veldig godt med det. Studentøkonomi ødelegger for meg nå, men jeg gleder meg til å kunne i flytte i en egen leilighet når jeg er ferdig med studiet og har fått meg jobb :)

Syns ikke det var noe vanskelig eller ensomt med egen leilighet. Jeg hadde jo friheten til ha folk på besøk dersom jeg ønsket det. Eller jeg kunne dra på besøk om jeg ble rastløs og ensom.. Jeg trivdes også godt med alenekvelder, og kunne sitte en fredagskveld på sofaen forran tv'n og kose meg helt alene. :)

Gjest Jon Are
Skrevet

Jeg bor alene med to hunder. Stortrives. Skal veldig mye til for at jeg oppgir alenetilværelsen.

Med hilsen fra : Jon Are

Skrevet

Har vært samboer noen ganger, jeg går helt på veggene av det. Vil helst bo alene.

Anonym poster: 86d3488d677c47be3eead73321bf7d22

Skrevet

Jeg trives best å bo med noen andre. Ikke nødvendigvis en kjæreste, men en venn. Ha noen å snakke med om hvordan dagen på skole/ jobb har gått osv.

Blir så fort litt stusselig når man ikke har noen å dele sånne små ting med. Men jeg er ganske sosial av meg og da :) Og når man bor med venn (er) kan man også bare lukke soveromsdøra om man ikke føler seg sosial.

Skrevet

Jeg bor alene med to hunder. Stortrives. Skal veldig mye til for at jeg oppgir alenetilværelsen.

Med hilsen fra : Jon Are

Off topic; hvem er hun det er bilde av på avataren din? Hun virket kjent.

Anonym poster: 6e737c215939a44cc412074a61cfe5f7

Skrevet

Jeg trives veldig godt å bo alene.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg trivst godt med å bo alene, og styrer stortsett min egen fritid som jeg vil. Men noen av mine venner lurer på når jeg skal få meg samboer. Har heller ikke problem med å gå ut alene.

Skrevet (endret)

Off topic; hvem er hun det er bilde av på avataren din? Hun virket kjent.

Anonym poster: 6e737c215939a44cc412074a61cfe5f7

Du burde ikke google OTTAR.

http://www.ba.no/nyheter/article6272459.ece

Endret av -Leon-
Gjest Raindrops
Skrevet

Nå høres jeg sikkert antisosial ut, men jeg hadde det aller best da jeg bodde alene med kattene mine :ler:

Synes ikke det var noe problem å være sosial. Jeg bodde sentralt og kunne invitere folk på besøk når jeg ville uten å ta hensyn til et kollektiv eller noen andre. Det skal svært mye til før jeg føler meg ensom, trives veldig bra i mitt eget selskap og blir veldig fort sliten av andre folk. Har stort sett alltid bodd sammen med andre likevel da, enten fordi venner av meg har trengt tak over hodet, eller kollektiv på grunn av økonomi. Liker helt klart best å bo alene, selv om det i perioder er hyggelig med selskap også. Vet ikke om det hadde blitt annerledes med en samboer/kjæreste, for det har jeg ikke prøvd siden jeg var 15-16.

• Liker 2
Skrevet

Jeg trives ikke med å bo alene. Jeg blir deprimert av det, rett og slett.

Anonym poster: 23a2fbfe674d1caa89f36350d4e82262

• Liker 1
Skrevet

Noen som vil dele sine erfaringer med å bo helt alene? Trives du, kommer du deg mye ut, er du ofte ensom, sitter du mye alene på kveldene osv?

Fyr løs :D

Jeg har bodd alene i 2,5 år. Før det bodde jeg 6 år i kollektiv. Trives godt, men sitter litt mer alene enn det jeg trives med. Er stort sett hjemme på kveldene og i helgene, litt varierende hva jeg syns om det. Godt å slippe kollektiv, men hadde gjerne bodd med en kjæreste.

Anonym poster: 091163585d836e3842ec3d73e33d7ad7

Skrevet

Savner det å ligge inntill noen om natten og noen å kysse hade til om morgenen, men samtidig nyter jeg det å ikke alltid ha noen der. Er ikke sikker på at jeg noen gang vil dele bolig med noen igjen på heltid, fordi det er bedre å savne noen å ha det fint når man er sammen, enn å bli lei av å være sammen med noen hele tiden.

Sier meg 100% enig i denne.

Anonym poster: dabc9359a6162315ef9a77c2955cb769

Skrevet

Jeg elsker det.

Verre å finne en partner som gjør det samme :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...