AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Å bli avvist. Jeg har ikke blitt direkte avvist, så jeg vet ikke hva som skjer engang og jeg tror det er dét som er verst! Her er historien (beklager om det er litt langt); Jeg har vært avstandsforelsket i en kar ganske lenge. I Desember fikk jeg endelig mannet meg opp til å ta kontakt med ham. Han var veldig positiv tilbake og vi hadde mange samtaler. Vi hadde en slags date i begynnelsen av Januar, og en til bare et par dager etter. Jeg har møtt en del av vennene hans, og han har møtt noen av mine. Jeg går innom eller forbi jobben hans daglig så vi ser hverandre veldig ofte. Her i helgen hadde vi sex. Det var på hans initiativ, han la opp kvelden sånn at det kom til å skje, og vi visste begge hva som kom til å skje. Det var vårt første kyss og første gang vi hadde sex på samme kveld. Han så meg dypt i øynene og kysset meg mye, og fikk meg virkelig til å tro at han likte meg. Jeg ble veldig trygg på ham, en barriere var brutt, og jeg følte at dette kunne absolutt bli noe mer. Igår formiddag så jeg ham igjen. Hilste som vanlig, og jeg gikk bort til ham og hvisket ham i øret at jeg hadde lyst på ham igjen (noe litt mer direkte var det kanskje) og han ble for det første helt perpleks og så overså han meg totalt. Jeg hadde jo håpet på at han skulle bli satt ut av det jeg sa, noe han ble, men jeg hadde forventet en helt annen reaksjon enn den jeg fikk! At han ikke så på meg engang etterpå var helt jævlig og jeg føler meg så dum. Han har ikke tatt kontakt etter det, og jeg vil ikke ta kontakt med ham først... Men det gjør så vondt! Jeg drømmer om han om natten og jeg gråt i hele går kveld, for jeg føler jeg har ødelagt alt. Jeg skulle ønske at han i det minste kunne gi meg en avvisning der han faktisk brukte ordene sine og sa "Vet du hva, du er ei super jente men jeg er ikke så veldig interessert" eller hva som helst. Å bli oversett og ignorert er den verste følelsen i verden etter man har gjort noe som faktisk ble veldig flaut... Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette, jeg må bare få det ut... Burde jeg ta kontakt med ham og si unnskyld for at jeg sa noe teit eller burde jeg vente på at han tar kontakt? Det er utrolig vanskelig å bare gå og vente på at han skal gjøre noe. Jeg kommer garantert til å møte på ham daglig framover også, hva gjør jeg da? Anonym poster: bd2379fbe08f2b4afeb65fcf067886da
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 trist og vet ikke hva du bør gjøre, men du har ikke noe å unnskylde, det håper jeg du ser. Anonym poster: 5fa0b41d54469273788cffb6130c9ccf 1
Snulla Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Når du møter han som vanlig, så hils og smil, vær vennlig som vanlig. Kan det være at han er blitt nervøs? Virket jo litt rart at han skulle ha sex med deg for så og overse deg når han også vet at han kommer til å møte deg jevnlig.. Dette blir jo kleint for han også. Kan du ikke trekke han til side og prate med han når du har mulighet til det når dere treffes igjen?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Når du møter han som vanlig, så hils og smil, vær vennlig som vanlig. Kan det være at han er blitt nervøs? Virket jo litt rart at han skulle ha sex med deg for så og overse deg når han også vet at han kommer til å møte deg jevnlig.. Dette blir jo kleint for han også. Kan du ikke trekke han til side og prate med han når du har mulighet til det når dere treffes igjen? Ja, det kan jo hende han er nervøs.. Om jeg tar ham til siden for å prate med ham, hva skal jeg si? Jeg vet ikke hva jeg vil si eller om jeg vil snakke til ham i det hele tatt nå, ihvertfall ikke på mitt initiativ. Jeg vil at han skal skjønne at dette gjorde vondt og at jeg føler meg dum med den reaksjonen men jeg vil ikke være den som tar kontakt for å få det fram. Det høres kanskje teit ut, men jeg føler meg dum, såret, og som at jeg åpnet og blottla meg for en kald skulder. Anonym poster: bd2379fbe08f2b4afeb65fcf067886da
Snulla Skrevet 28. januar 2013 #5 Skrevet 28. januar 2013 Jeg skjønner at du føler deg såret. Du kan jo si at du synes dere hadde en fin og hyggelig kveld, spørre om han synes det samme og om han er interessert i å møtes igjen. Da har han jo også mulighet til å si at han ikke ønsker dette om det er tilfellet.
Nettinettet Skrevet 28. januar 2013 #6 Skrevet 28. januar 2013 Jeg ville ikke tatt noen prat med han, men heller latt han ta kontakt med meg igjen hvis han følte for det. Hadde jeg gjort slik som deg og fått en så kald skulder hadde jeg bestemt meg for å gå videre uansett hvor vondt det hadde vært. Jeg blir så himla irritert på menn som ikke er voksne nok til å forstå at det å være intim med noen KAN skape sterke følelser og derfor MÅ man trå varsomt og behandle personen man har sex med med respekt i ettertid. En slik oppførsel som han viste er ikke akseptabelt fordi det trokker på følelsene og selvrespekten til et annet menneske. Det beste du kan gjøre er å fortsette med livet ditt, være høftlig mot han men ikke gi noe som helst av deg selv til han igjen. I allefall ikke før han kommer med en forklaring på hvorfor han har oppført seg slik og hva han ønsker av deg. 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #7 Skrevet 28. januar 2013 Jeg ville ikke tatt noen prat med han, men heller latt han ta kontakt med meg igjen hvis han følte for det. Hadde jeg gjort slik som deg og fått en så kald skulder hadde jeg bestemt meg for å gå videre uansett hvor vondt det hadde vært. Jeg blir så himla irritert på menn som ikke er voksne nok til å forstå at det å være intim med noen KAN skape sterke følelser og derfor MÅ man trå varsomt og behandle personen man har sex med med respekt i ettertid. En slik oppførsel som han viste er ikke akseptabelt fordi det trokker på følelsene og selvrespekten til et annet menneske. Det beste du kan gjøre er å fortsette med livet ditt, være høftlig mot han men ikke gi noe som helst av deg selv til han igjen. I allefall ikke før han kommer med en forklaring på hvorfor han har oppført seg slik og hva han ønsker av deg. Tusen takk Jeg har tenkt som så at jeg skjønnet at han ble satt ut og paff når jeg kom bort til han og sa noe sånt i en rimelig random setting. Men jeg følte meg trygg nok på ham til å gjøre det, og å overse og ignorere meg etterpå var rett og slett slemt gjort. Det er fælt å skulle gå videre når jeg trodde dette var noe som kunne bli noe av, men jeg forstår at det sannsynligvis er til det beste for meg om han ikke gir lyd fra seg. Anonym poster: bd2379fbe08f2b4afeb65fcf067886da
Nettinettet Skrevet 28. januar 2013 #8 Skrevet 28. januar 2013 Det er fælt å skulle gå videre når jeg trodde dette var noe som kunne bli noe av, men jeg forstår at det sannsynligvis er til det beste for meg om han ikke gir lyd fra seg. Anonym poster: bd2379fbe08f2b4afeb65fcf067886da Det er ofte ting utvikler seg anderledes enn man tror, men det er nok lurt å gå videre og ikke håpe at det blir noe mer og ta det som en positiv overraskelse hvis det eventuelt skulle skje. Det som er viktig at du husker på er at du kun fortjener det som gir deg gode og trygge følelser. Alt annet er jo ikke noe du ønsker deg uansett Kun det riktige og gode, er bra nok for hver og en av oss. 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #9 Skrevet 28. januar 2013 Tusen takk for svar! Har snakket med en del kompiser om saken og de kommer med veldig ulike svar. Noen sier de ville tatt affære med en gang - en typ "bøttekottet om 5 min" holdning, mens andre sier de ville latt være å si noe og kommet tilbake noen dager med en lignende replikk som slo meg ut. Jeg vil ikke sitte og vente på at han skal si noe til meg, men på en måte vil jeg bare prate med ham og høre hva som egentlig skjer og evt få det ut av verden raskere. Burde jeg evt vente et par dager med å ta kontakt om det er det jeg bestemmer meg for å gjøre? Anonym poster: bd2379fbe08f2b4afeb65fcf067886da
Neket Skrevet 29. januar 2013 #10 Skrevet 29. januar 2013 Gi det noen dager!! Kan hende han ble satt ut? Om han ikke sier noe etter noen dager, hadde jeg tatt ham til side og sagt at om han ikke vil ha noe dacapo, hadde jeg satt pris på om han sa det rett ut.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #11 Skrevet 29. januar 2013 Det beste du gjør er å gå gjennom dette rakrygget. Uansett om det ble bare den ene gangen eller om dere finner tonen igjen: Stæsj deg litt ekstra opp fremover, gå rak i ryggen, smil og hils vennlig når du møter han. Ikke unngå han. Du har ingenting å være flau over, det er han som er umoden og teit. Men skjønner godt at du er lei deg altså Anonym poster: bcda1916eda4ec96e934256ab70c36f2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #12 Skrevet 29. januar 2013 Gi det noen dager!! Kan hende han ble satt ut? Om han ikke sier noe etter noen dager, hadde jeg tatt ham til side og sagt at om han ikke vil ha noe dacapo, hadde jeg satt pris på om han sa det rett ut. Litt uenig i den jeg. Hvis han viser tydelig at han ikke vil mer, er det ikke vits i å gravw mer i det. Bare å rette seg i ryggen og gå videre med livet. Når han er så umoden så fortjener han ikke at hun jobber mer med saken. Den beste hevn er alltid å late som man ikke bryr seg. Anonym poster: bcda1916eda4ec96e934256ab70c36f2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #13 Skrevet 29. januar 2013 Tusen takk for svar! Har snakket med en del kompiser om saken og de kommer med veldig ulike svar. Noen sier de ville tatt affære med en gang - en typ "bøttekottet om 5 min" holdning, mens andre sier de ville latt være å si noe og kommet tilbake noen dager med en lignende replikk som slo meg ut. Jeg vil ikke sitte og vente på at han skal si noe til meg, men på en måte vil jeg bare prate med ham og høre hva som egentlig skjer og evt få det ut av verden raskere. Burde jeg evt vente et par dager med å ta kontakt om det er det jeg bestemmer meg for å gjøre? Anonym poster: bd2379fbe08f2b4afeb65fcf067886da Ikke ta mer kontakt med han. Han vet hvor du står. Så får han ta sitt valg. Anonym poster: bcda1916eda4ec96e934256ab70c36f2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #14 Skrevet 29. januar 2013 TS her. Etter mye om og men og en prat med en god kamerat igår tok jeg en prat med ham idag. Det viste seg at det kun var misforståelser, han hadde ikke ment å overse meg etterpå og beklaget seg om det var sånn jeg følte det. Han sa han hadde blitt så satt ut at han ikke klarte å konsentrere seg om det han skulle gjøre rett etterpå, og vi lo litt av det. Det ordnet seg og vi er på godfot igjen (han har helt sikkert trodd alt var greit hele tiden), men jeg syns fortsatt det var dårlig av ham å ikke gi noe lyd fra seg og selvom han ikke er spesielt god på å ta kontakt først så burde han gjort det. Kanskje det bare er det at vi ikke kjenner hverandre så veldig godt, det har jo bare gått litt mer enn en måned, så vi vet ikke helt hvordan den andre fungerer enda. Får bare ta tiden til hjelp og se hvordan ting går. Anonym poster: bd2379fbe08f2b4afeb65fcf067886da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå