AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Heisann Jeg er interessert i å møte nye mennesker og forhåpentligvis den store kjærligheten, gjerne internasjonalt da jeg er halvt utenlandsk selv har sterk tilknytning til enkelte land i Europa og har da lyst til å bli kjent med folk derifra. Lurer på de av dere her inne som har truffet seriøse folk på internasjonale datingsider, hvilke anbefaler dere og hvordan var det? Jeg har ingen erfaring med nettdating, så dette blir helt nytt for meg, men spennende. Håper at noen kan opplyse meg Anonym poster: 362c9d718b36f85a0cb2e7a2def0d6e5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Jeg har vært medlem på match.com i Spania. Min erfaring er at de jeg traff de enten a) ville ha telefonsex, b) ville ha sex på cam (vet ikke hva det kalles), c) ikke gadd å snakke med meg pga avstanden, og d) var interesserte i å bli bedre kjent... Men det var ikke så mange. De fleste var på utkikk etter sex, sex og atter sex. Jeg var medlem i ca en mnd. Fikk maaaange henvendelser, snakka med et par på cam som var hyggelige og greie,men det hadde aldri blitt noe mellom oss iom at vi bodde i forskjellige land. Jeg gjorde det egentlig selv kun for å få bekreftelse + at jeg ikke turte å gjøre det her i Norge;) Anonym poster: f1700c409f56af24990ed6cec01de104
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå