AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Jeg skal møte ei jente på onsdag som jeg har pratet en god del med på nett og møtt et par ganger før i den virkelige verden. Vi har ikke kjent hverandre så veldig lenge, men jeg har fått inntrykk av at hun kanskje også er interessert i noe mer. Men hun har sagt hun er usikker, fordi hun har hatt et ganske langt og nylig forhold bak seg. Vi har snakket litt om dette på nettet, hvor vi begge egentlig sa, mellom linjene, at vi kanskje ville noe mer. Dette er en uvant situasjon for meg, hun er den første jenta jeg har fått ordentlig god kontakt med, selv om jeg er sjenert rundt henne og litt vikende i blikket føler jeg meg fortsatt trygg på henne og er ikke så redd for å drite meg ut, slik som jeg er i nærheten av de fleste andre jenter. Jeg er ikke så god på å uttrykke følelser tror jeg, men hvordan kan jeg få fram hvordan jeg føler for henne uten at det blir for mye og for skremmende. Jeg har følelser for henne, men de er kanskje bare starten på noe mer og jeg liker henne veldig godt. Jeg vil gjerne prøve å uttrykke dette litt på onsdag og se hva slags respons jeg får tilbake. Noen som har noen tips? Anonym poster: 270797782c5cfabc5a9bc4d5540e57cc
StellinaX Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 Vanskelig å gi konkrete tips synes jeg ettersom alle har forskjellige måter å uttrykke følelser på. Men personlig liker jeg godt når man bruker humor. Spesielt i starten av en relasjon synes jeg humor kan være et fint virkemiddel når man skal diskutere litt mer alvorlige følelser. Da tenker jeg ikke at ting skal les eller flåses bort, men litt fleiping her og der kan gjøre det lettere å kommunisere om vanskelige ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå