Cerx Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Ser så smått etter jobb, og har funnet en på finn.no jeg kunne tenkt meg å søke på. Er Adecco som har utlyst stillingen, og for å kunne søke må man legge inn CV på deres nettsider. For å kunne legge inn denne må jeg tydeligvis opprette profil der, altså legge ut navn, mobilnummer osv. Betyr det da at Adecco automatisk prøver å finne jobb til meg? Vil jo bare søke på denne jobben, er ikke interessert i at de ringer meg angående andre jobber.
minienthe Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 skal ikke være automatikk i det men jeg innrømmer jeg er skeptisk til såkalte "rekrutteringsfirmaer".
ninuska_ Skrevet 27. januar 2013 #3 Skrevet 27. januar 2013 Du blir lagt til en database, men med mindre du aktivt gjør noe, er det ikke ofte du blir oppringt av dem utenfor denne stillingen - men de leter etter kandidater som passer til stillingene de får inn. Du kan også (tror jeg) krysse av for at du ikke er ute etter jobb nå
MissStiles Skrevet 27. januar 2013 #4 Skrevet 27. januar 2013 Dersom de synes du er en interessant kandidat til stillingen, så kontakter de deg og innkaller deg til en samtale. Deretter blir du lagt inn i systemet deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå