Gå til innhold

Overnatting -- hva tenker dere om situasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann i 1,5 mnd, men har aldri overnattet hos hverandre.

Vi har planer om å møtes i morgen, men han ringte nå og foreslo at jeg kom i dag og overnattet til i morgen. Hva skal man tro? Hva skulle dere gjøre i denne situasjonen? Det er snakk om 1 times kjøring. Ville dere dratt? Eller er det rart siden det er så sent allerede?

Anonym poster: 10834b35d8900bfa0001e2bb30892437

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på hva du føler og tenker. Men hadde det vært meg, hadde jeg ventet til i morgen når det likevel er såpass sent. Jeg hadde bare blitt stressa og ville hatt litt bedre tid på meg til å dusje og ordne meg :)

Skrevet

Kommer helt an på hva du føler og tenker. Men hadde det vært meg, hadde jeg ventet til i morgen når det likevel er såpass sent. Jeg hadde bare blitt stressa og ville hatt litt bedre tid på meg til å dusje og ordne meg :)

Jeg har også kommenterte det med tiden. Om det var kl. 5-6... Men hvis jeg er fremme ved 10 tiden, så er det litt sent. Det er søndag i morgen, så man kan sove lengre selvfølgelig.

Men jeg ble litt satt ut, men samtidig likte ideen. Vet ikke selv hva jeg tror om saken.

Gjest likeeverything
Skrevet (endret)

Jeg har datet en mann i 1,5 mnd, men har aldri overnattet hos hverandre.

Vi har planer om å møtes i morgen, men han ringte nå og foreslo at jeg kom i dag og overnattet til i morgen. Hva skal man tro? Hva skulle dere gjøre i denne situasjonen? Det er snakk om 1 times kjøring. Ville dere dratt? Eller er det rart siden det er så sent allerede?

It's a booty call. Hvis du ikke orker, ikke dra :danse:

Endret av likeeverything
Skrevet

Hvis dere har hatt sex før så ville jeg dratt. Hvis dere ikke har hatt dette ville jeg ventet.

Hva ble det til TS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...