Gå til innhold

Nettsjekkingsfrustrasjonstråden

Anbefalte innlegg

Gjest winston
Skrevet

Ja, ja, så har jeg karret meg inn på sukker igjen etter endt forhold og finner en perfekt mann, iallefall på papiret. Kontakter ham og får kjapt respons, men han er jo bare innom der en gang om dagen. Jeg holder på å gå på veggen av så treg kommunikasjon. Jeg er jo ikke filla interessert i å prate med andre heller:/

Heldigvis skal vi møtes snart. Om han ikke trekker seg da. Jeg virker sikkert altfor overivrig, og det er jeg jo også:P

Har hatt runden med nettsjekking før, og vet jo at det er helt håpløst når man har sånne forventninger..

Her er det bare å pøse på med frustrasjoner (gjerne også noen gladhistorier også:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir frustrert når folk sender korte svar og forventer flere meldinger hver kveld! :-p Jeg kan ikke sitte på Sukker og skrive hele dagen, så jeg svarer meldinger bare en gang om dagen. Noen ganger kan det gå to dager mellom. Derfor liker jeg lange mld for å få flyt i samtalen!

Anonym poster: 552517e84345e17be167925ebd44bd31

• Liker 3
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg skal på date i dag. Med en fra nett.

• Liker 2
Gjest winston
Skrevet

Jeg blir frustrert når folk sender korte svar og forventer flere meldinger hver kveld! :-p Jeg kan ikke sitte på Sukker og skrive hele dagen, så jeg svarer meldinger bare en gang om dagen. Noen ganger kan det gå to dager mellom. Derfor liker jeg lange mld for å få flyt i samtalen!

Anonym poster: 552517e84345e17be167925ebd44bd31

Så det er deg assa:P

Jeg skriver ikke så kort da, for du lurer jo på så mye..

Skrevet

Folk bruker jo Sukker (og tilsvarende) forskjellig, noen svarer på meldinger hele dagen, mens andre faktisk har annet å gjøre :) Jeg traff kjæresten min der i høst, han svarte ikke daglig en gang, men var veldig interessert i å møtes, noe vi gjorde etter 3-4 uker. Men det er lurt å ikke ha skyhøye forventninger før du har truffet ham :)

Anonym poster: bd39a0628a78f1be8028ac589df17b57

Skrevet

Jeg skal på date i dag. Med en fra nett.

Du må fortelle hvordan det gikk/ har gått. :)

Anonym poster: be83984003420538bde89b1242f358f8

Gjest Tidssone
Skrevet

Du må fortelle hvordan det gikk/ har gått. :)

Anonym poster: be83984003420538bde89b1242f358f8

Det var ganske trasig. Pinlige pauser og mitt ansvar å holde samtalen i gang.

Fullstendig mangel på kjemi. Tror nok han tenker det samme. "Hun der var overivrig pratsom!"

• Liker 3
Skrevet

Har nettopp møtt noen som jeg har snakket lenge med på nett. Fantastisk kjemi, gode samtaler, lik humor og meninger og alt virker helt flott (på nett). Vanskelig å ikke ha forventninger da! Men så langt virker alt bra :o)

Anonym poster: f636320058ec47f4a654e001c9034ffe

Skrevet

Ja, ja, så har jeg karret meg inn på sukker igjen etter endt forhold og finner en perfekt mann, iallefall på papiret. Kontakter ham og får kjapt respons, men han er jo bare innom der en gang om dagen. Jeg holder på å gå på veggen av så treg kommunikasjon. Jeg er jo ikke filla interessert i å prate med andre heller:/

Heldigvis skal vi møtes snart. Om han ikke trekker seg da. Jeg virker sikkert altfor overivrig, og det er jeg jo også:P

Har hatt runden med nettsjekking før, og vet jo at det er helt håpløst når man har sånne forventninger..

Her er det bare å pøse på med frustrasjoner (gjerne også noen gladhistorier også:))

En gang om dagen er vel ganske ofte. Det kan ofte å noen dag mellom hver gang jeg er inne. Og det betyr ikke at jeg ikke er interessert!! Det er bare fordi jeg er på jobb på dagen og gjør noe med venner på kvelden slik at jeg kommer hjem sent og ikke får tid til p gå på Internett.

Gjest winston
Skrevet

Det var ganske trasig. Pinlige pauser og mitt ansvar å holde samtalen i gang.

Fullstendig mangel på kjemi. Tror nok han tenker det samme. "Hun der var overivrig pratsom!"

Haha, ser det for meg.

Håper ikke min blir sånn...

Han er jo så skjønn, så fallhøyden blir nok fryktelig stor.

Får håpe han er morsom "live" også, så får satse på det blir ok uansett.

Gjest winston
Skrevet

En gang om dagen er vel ganske ofte. Det kan ofte å noen dag mellom hver gang jeg er inne. Og det betyr ikke at jeg ikke er interessert!! Det er bare fordi jeg er på jobb på dagen og gjør noe med venner på kvelden slik at jeg kommer hjem sent og ikke får tid til p gå på Internett.

Ser den. Er jo bra at han ikke henger der inne til alle døgnets tider, som mange andre tydeligvis gjør.

Bare jeg som er så utålmodig av meg:)

Skrevet

Jeg er inne maks en gang om dagen.

Men seriøst er det bare gærninger der ute? Eller er det bare jeg som tiltrekker meg de?

Veldig tidlig i samtalen med en, rett etter noe koselig hverdagslig, så forteller han at sist person han møtte på nett gikk det ikke så bra med, fordi han var så sløv og glemte å hoppe av i svingen. Så nå var han redd for at hun var gravid.

Så etter en hyggelig prat over noen dager med en mann, så kommer det fram at han som er i 30 årene bor sammen med foreldrene sine, og ser ikke behovet for å kunne lage mat, da mamman hans er så flink. Så får jeg spørsmål om vi ikke skal møtes, så flytte sammen. Da jeg svarer nei, tilbyr han seg at han kan lære seg og lage mat, kan vi flytte sammen da?

For føler at enten er de ute etter sex, ellers så er de alt for intense.

Han ene som på papiret var helt fantastisk, ba meg på kaffe, jeg kunne ikke, men skrev at jeg gjerne ville en annen gang, og når det passet best for meg, har ikke hørt noe mer.

Så nå gir jeg opp nettdating for en stund, eneste er hvis han perfekt på papiret tar kontakt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er inne maks en gang om dagen.

Men seriøst er det bare gærninger der ute? Eller er det bare jeg som tiltrekker meg de?

Problemet er nok at det er "folk flest" og der finnes det mye rart:-)

Anonym poster: 4d81568c57b85d47c451be817dd4cb8e

Skrevet

Jeg har vært borti mye rart :)

Men noen koselige og da :)

Gjest winston
Skrevet

Første date på mange år ble faktisk veldig bra:) Skal iallefall treffes igjen, så får vi se.

Skrevet

For føler at enten er de ute etter sex, ellers så er de alt for intense.

Yeah. Det første der

Skrevet

Er det bare meg eller er den perioden etter første date helt uutholdelig? Vet ikke hva jeg skal si, vet ikke hva den andre tenker eller om han/hun har lyst på ny date, vet rett og slett ikke hva man skal gjøre!

Har ikke hatt en date på mange år og er egentlig rimelig høyt oppe etter en enkel førstedate tidligere i uka. Vil egentlig bare be om en ny date, men føler ikke jeg har guts nok til det nå. Hvorfor skal det være så nervepirrende å date?

• Liker 1
Skrevet

Er det bare meg eller er den perioden etter første date helt uutholdelig? Vet ikke hva jeg skal si, vet ikke hva den andre tenker eller om han/hun har lyst på ny date, vet rett og slett ikke hva man skal gjøre!

Har ikke hatt en date på mange år og er egentlig rimelig høyt oppe etter en enkel førstedate tidligere i uka. Vil egentlig bare be om en ny date, men føler ikke jeg har guts nok til det nå. Hvorfor skal det være så nervepirrende å date?

Jeg er helt enig med deg, perioden etter første date er grusom!! Dette er min erfaring om dette: Jeg hadde omsider første møte med en nettdate jeg hadde prata med i tre måneder. Lang avstand og ugunstig jobb gjorde at vi ikke møttes før. Kjemien på nett var helt fenomenal, vi satt flere hele netter og prata til det ble lyst ute igjen. Kjemien live var litt tråere, men det har nok en sammenheng med at vi møttes offentlig, og begge er litt sjenerte og ble litt grepet av "studens alvor". Anyway, jeg ville gjerne møte han igjen, og han sa det samme på melding kort tid etter. Men så begynte han å trekke seg tilbake. Jeg sto igjen som et spørsmålstegn, og skjønte ingenting. Til slutt, etter mye stillhet fra han, og der kun jeg hadde tatt iniativ til å prate bestemte jeg meg for å la han kontakte meg. Jeg venta i ei hel uke. Men da tok jeg mot til meg og spurte om vi kunne prate, og jeg spurte om det var noe galt. Det viste seg at han var usikker. Ikke så mye usikker på meg, men mer seg selv. For hans del så ble møtet en vekker, jeg var ikke lenger bare ei jente han prata med på nett, og ei han hadde prata med en gang på telefon, jeg var et virkelig menneske. Han var også redd for å såre meg. Heldigvis, han tok til fornuften og jeg fikk komme på besøk til han ;) Nå har han til og med slettet nettdatingprofilen sin, så jeg må nok gjøre det samme :) Hva fremtiden bringer vet vi ikke, men vi ønsker å møtes igjen. Resten vil tiden vise :)
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er helt enig med deg, perioden etter første date er grusom!! Dette er min erfaring om dette: Jeg hadde omsider første møte med en nettdate jeg hadde prata med i tre måneder. Lang avstand og ugunstig jobb gjorde at vi ikke møttes før. Kjemien på nett var helt fenomenal, vi satt flere hele netter og prata til det ble lyst ute igjen. Kjemien live var litt tråere, men det har nok en sammenheng med at vi møttes offentlig, og begge er litt sjenerte og ble litt grepet av "studens alvor". Anyway, jeg ville gjerne møte han igjen, og han sa det samme på melding kort tid etter. Men så begynte han å trekke seg tilbake. Jeg sto igjen som et spørsmålstegn, og skjønte ingenting. Til slutt, etter mye stillhet fra han, og der kun jeg hadde tatt iniativ til å prate bestemte jeg meg for å la han kontakte meg. Jeg venta i ei hel uke. Men da tok jeg mot til meg og spurte om vi kunne prate, og jeg spurte om det var noe galt. Det viste seg at han var usikker. Ikke så mye usikker på meg, men mer seg selv. For hans del så ble møtet en vekker, jeg var ikke lenger bare ei jente han prata med på nett, og ei han hadde prata med en gang på telefon, jeg var et virkelig menneske. Han var også redd for å såre meg. Heldigvis, han tok til fornuften og jeg fikk komme på besøk til han ;) Nå har han til og med slettet nettdatingprofilen sin, så jeg må nok gjøre det samme :) Hva fremtiden bringer vet vi ikke, men vi ønsker å møtes igjen. Resten vil tiden vise :)

Det å prate for lenge over nett før man møtes er skummelt!! Det blir jo bare skumlere da man til slutt møtes. Jeg var nervevrak, klarte ikke spise, fikk ikke sove, kaldsvetta og skalv hele natta og dagen! :D Var rett og slett fysisk kvalm. Følte at det strålte ett eller annet av meg og alle så på meg. Og vi var nok også ganske grepet av stundens alvor, noe som kanskje er ganske vanlig når man nettdater? Jeg aner ikke, er så grusomt lenge siden jeg har møtt noen fra nettet på den måten.

Men så bra at det løste seg som det gjorde for deg! :o) Jeg kan forstå at han ble usikker, jeg er nemlig usikker selv nå. Men kun på meg selv. Etter noen ekstremt vonde brudd så blir man redd for å føle igjen. Selv om denne jenta får meg til å smile hver eneste dag, og hun er rett og slett helt fantastisk i mine øyne.... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...