Gå til innhold

Svensk media gjeng til åtak på nynorsken!


Rskre

Anbefalte innlegg

Eg har mest aldri lese ein artikkel så full av faktafeil og fordommar, kva er det med svenske bladfykar? Når dei freistar stempla målfolk som nazistar ved å leggja ved bokmålsillustrasjonar frå okkupasjonstida, gjev det berre ein flau smak i munnen. Polemikk og politisk aktivisme tykkjest vera viktigare enn sanninga.

Er artikkelen meint ironisk bed eg sjølvsagt om orsak, den liknar nemleg litt på artiklar ein finn i russeaviser kring 17. mai.

http://www.aftonblad...icle16089195.ab

http://blogg.bt.no/p...3/#.UQLJ8ycoMzQ

Endret av Rskre
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har mest aldri lese ein artikkel så full av faktafeil og fordommar, kva er det med svenske bladfykar? Når dei freistar stempla målfolk som nazistar ved å leggja ved bokmålsillustrasjonar frå okkupasjonstida, gjev det berre ein flau smak i munnen. Polemikk og politisk aktivisme tykkjest vera viktigare enn sanninga.

Er artikkelen meint ironisk bed eg sjølvsagt om orsak, den liknar nemleg litt på artiklar ein finn i russeaviser kring 17. mai.

http://www.aftonblad...icle16089195.ab

http://blogg.bt.no/p...3/#.UQLJ8ycoMzQ

Deres fordommer, deres ansvar og deres problem!

Snakker som vi vil. Skriver som vi vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deres fordommer, deres ansvar og deres problem!

Snakker som vi vil. Skriver som vi vil. :)

Det er slett ikkje berre deira problem! Dei framstiller målfolk som nazistar, noko som ikkje held vatn! Det er særs krenkjande!

http://www.klassekam...alskar-historia

Påstanden kunne ikkje vore meir feil, meiner Fløgstad, og føremålet med «Brennbart» er å tilbakevise denne type påstandar:

- Det har sett seg ein diskurs der mange som burde vite betre går rundt og er sikre på at det var samrøre mellom målrørsla og Nasjonal Samling under krigen. Hovudverdien av denne boka er å vise med grunnlag i sterke kjelder og historieforsking at dei vestnorske motkulturane var så godt som immune mot nasjonalsosialistisk inntrenging, seier Fløgstad til Klassekampen.

Byparti

Fløgstad dokumenterer i pamfletten at NS i overveldande grad var eit by-basert parti med sitt beste rekrutteringsområde i hovudstaden og i kommunane rundt Oslo-fjorden. Fløgstad viser til Jan Petter Myklebust og Bernt Hagtvets undersøkingar som viser at NS mislukkast fullstendig i å vinne tilhengjarar på dei vestlege og sørlege kystområda før og under krigen. Desse bygger igjen på Stein Rokkan og Henry Valens analysar av kulturmotsetnadene i norsk politikk. I forlenging av dette skriv Fløgstad at den «motkulturelle immuniteten mot nazismen må seiast å utgjere eit viktig idéhistorisk funn. Utan faktagrunnlag og utan argumentasjon gjer Dahl denne motstandskrafta til det motsette, til ideologisk slektskap. Denne historieforfalskinga kallar Aschehoug idéhistorie og gir det ut i staselege band.»

Endret av Rskre
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som bekjemper røverspråket Nynorsk er helter i mine øyne.

Og, alle som forlanger å få lov til å kommunisere med normale mennesker på Kauderwelsk kan emmigrere, for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slett ikkje berre deira problem! Dei framstiller målfolk som nazistar, noko som ikkje held vatn! Det er særs krenkjande!

http://www.klassekam...alskar-historia

Påstanden kunne ikkje vore meir feil, meiner Fløgstad, og føremålet med «Brennbart» er å tilbakevise denne type påstandar:

- Det har sett seg ein diskurs der mange som burde vite betre går rundt og er sikre på at det var samrøre mellom målrørsla og Nasjonal Samling under krigen. Hovudverdien av denne boka er å vise med grunnlag i sterke kjelder og historieforsking at dei vestnorske motkulturane var så godt som immune mot nasjonalsosialistisk inntrenging, seier Fløgstad til Klassekampen.

Byparti

Fløgstad dokumenterer i pamfletten at NS i overveldande grad var eit by-basert parti med sitt beste rekrutteringsområde i hovudstaden og i kommunane rundt Oslo-fjorden. Fløgstad viser til Jan Petter Myklebust og Bernt Hagtvets undersøkingar som viser at NS mislukkast fullstendig i å vinne tilhengjarar på dei vestlege og sørlege kystområda før og under krigen. Desse bygger igjen på Stein Rokkan og Henry Valens analysar av kulturmotsetnadene i norsk politikk. I forlenging av dette skriv Fløgstad at den «motkulturelle immuniteten mot nazismen må seiast å utgjere eit viktig idéhistorisk funn. Utan faktagrunnlag og utan argumentasjon gjer Dahl denne motstandskrafta til det motsette, til ideologisk slektskap. Denne historieforfalskinga kallar Aschehoug idéhistorie og gir det ut i staselege band.»

Hei!

De kommer med en påstand. Den står til deres ansvar!

Dersom noen sier "negere er dumme" så sier det alt om den som kommer med påstanden og ingen ting om folk fra Afrika eller med forfedre derfra..

Hvor provosert du blir av påstanden kommer ann på hvor lett du tillater deg selv å bli provosert.

Jeg for eksempel, blir provosert av boyband og Idol. Alle voksne mennesker som liker eller frivillig deltar i Idol burde fått utdelt en cyanidpille og et stort glass vann hver..... Men JEG gidder da ikke å bruke energi på å lese om, følge med på, skrive kritiske artikkler om, lese kritiske artikler om eller debatere.

Jeg bare bytter kanal. Ser på det som er verd å se på.

De får si sitt. Det de sier henger ved DE og ikke deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

De kommer med en påstand. Den står til deres ansvar!

Dersom noen sier "negere er dumme" så sier det alt om den som kommer med påstanden og ingen ting om folk fra Afrika eller med forfedre derfra..

Hvor provosert du blir av påstanden kommer ann på hvor lett du tillater deg selv å bli provosert.

Jeg for eksempel, blir provosert av boyband og Idol. Alle voksne mennesker som liker eller frivillig deltar i Idol burde fått utdelt en cyanidpille og et stort glass vann hver..... Men JEG gidder da ikke å bruke energi på å lese om, følge med på, skrive kritiske artikkler om, lese kritiske artikler om eller debatere.

Jeg bare bytter kanal. Ser på det som er verd å se på.

De får si sitt. Det de sier henger ved DE og ikke deg.

Med andre ord identitetslaus? Kva om nokon hengte ungane dine feilaktig ut som nazistar i rikspressa? Hadde du berre trukke på akslene?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord identitetslaus? Kva om nokon hengte ungane dine feilaktig ut som nazistar i rikspressa? Hadde du berre trukke på akslene?

Hadde jeg hatt pikkskallen foran meg hadde han fått truserøsk, buksevann, blitt bundet til et tre og blitt tvunget til å høre milli vanilli uavbrutt i inntil 16 timer, uten tissepause.. (vet det er innhumant)

I og med at det er en kjøttskalle i et annet land, som sikkert ikke hører min vrede, gidder jeg ikke legge noe energi i det.

Bruk energien der du får noe igjen for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rskre er det lov å spørja kor gamal du er? og er det du som er på bilete? du er ein slik mysisk mann.

Anonym poster: 03fd40398bdfe8e28ad29ba6606fbb07

Mannen på bildet er Ragnvald Skrede, en forfatter og dikter fra Våga.

Anonym poster: d793ad144eee1ab6101c7b2912fc8725

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen på bildet er Ragnvald Skrede, en forfatter og dikter fra Våga.

Anonym poster: d793ad144eee1ab6101c7b2912fc8725

Vågå skulle det stå :)

Anonym poster: d793ad144eee1ab6101c7b2912fc8725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Kvilken svensk mediagjeng er det eigentleg tale om? Og kvisleis har dei tenkt å gå til åtak på nynoregsken? Vonar ein tykje gjera noko med det her? Korkje, i så fall?

Endret av SpaceBaby
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvilken svensk mediagjeng er det eigentleg tale om? Og kvisleis har dei tenkt å gå til åtak på nynoregsken? Vonar ein tykje gjerna noko med det her? Korkje, i så fall?

:hoho:

Anonym poster: d461c1c99fe764716a3a29f565c6b363

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SpaceBaby

:hoho:

Anonym poster: d461c1c99fe764716a3a29f565c6b363

Beklager. Trykkfeil. Det skulle så klart være "gjera" og ikke "gjerna".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvilken svensk mediagjeng er det eigentleg tale om? Og kvisleis har dei tenkt å gå til åtak på nynoregsken? Vonar ein tykje gjera noko med det her? Korkje, i så fall?

Kunne noen tatt seg bryet, bare for moro, å oversette ovenstående til f.eks. Swahili eller Urdu?

Da kan vi se hvilket som er mest uforståelig for normale folk.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nynorsk suger! fullstendig bortkastet å lære folk det. Lær heller ungdommen engelsk, så slipper de å fremstå som amøber i internasjonale miljøer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nynorsk suger! fullstendig bortkastet å lære folk det. Lær heller ungdommen engelsk, så slipper de å fremstå som amøber i internasjonale miljøer.

Litt trøysamt at det er austlendingane som pratar dårlegast engelsk......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...