Gå til innhold

Gutter; hva ønsker dere å uttrykke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

... hvis dere stryker ei jente på kinnet når du snakker med henne? Er det en handling dere kan gjøre med "hvem som helst" uten å føle noe for henne?

Anonym poster: 355aaadcf0802041e86bde507e1fdfc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroppskontakt er jo for å komme nærmere personen.Trenger flere detaljer, var du lei deg? Hva sa han?

• Liker 1
Skrevet

... hvis dere stryker ei jente på kinnet når du snakker med henne? Er det en handling dere kan gjøre med "hvem som helst" uten å føle noe for henne?

For å vise at jeg bryr meg og at jeg liker henne.

Jeg kan ikke snakke for alle andre, men jeg gjør ikke slikt uten å føle noe.

Anonym poster: 5fd2c420341183aa287c0794a02f55dd

• Liker 2
Skrevet

Kroppskontakt er jo for å komme nærmere personen.Trenger flere detaljer, var du lei deg? Hva sa han?

Det var heller han som var litt "betuttet", og dessuten beklaget han at han hadde så dårlig tid... Det var etter en klem og han holdt fortsatt rundt meg...

Skrevet

Det var heller han som var litt "betuttet", og dessuten beklaget han at han hadde så dårlig tid... Det var etter en klem og han holdt fortsatt rundt meg...

Jeg forstår at dette sliter på deg siden du har laget to tråder om det, men gutter er like forskjellige som vi er mennesker på jorda. Derfor betyr ikke det noen gjør det samme alltid.

Det finnes følesomme gutter som bruker mye kroppskontakt uten at det betyr at de liker personen ekstra mye mer enn andre personer. De kan lett stryke på kinnet, over ryggen, på armen osv bare for å vise litt oppmerksomhet og gjør ikke det KUN med damer de vil være kjæreste med.

Andre igjen bruker slike midler for å skape trygghet hos personen de snakker med, uten at det også betyr annet enn at de vil holde personen "varm" mens de selv finner ut av ting.

Så igjen er det gutter som kun gjør slike handlinger når de virkelig liker noen som et tegn på at de vil noe mer med personen og virkelig bryr seg. De ville ikke gjort det mot noen andre enn den ene rette for dem.

Så du forstår at det er UMULIG for oss å si hva HAN mente med å stryke deg over kinnet. Det eneste du kan gjøre er å være tplmodig og finne ut av hva han mente ved å se hvordan han oppfører seg videre mot deg. Er han interessert vil du merke det.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du kan jo tenke deg selv. Stryker en bror over kinnet? Nei, sansynligvis ikke. Han hadde sikkert lyst til å kysse deg eller tenkte at du er vakker :)

Endret av Evilposelos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...