Gå til innhold

Møtt en supersøt jente på jobb. Hvordan gå frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtt en jente på jobb. Kjempesøt og vi har en veldig god tone. Veldig flørtende og jeg skjønner at hun også er interessert i meg. Problemet er jo at vi er kollegaer.

Hvordan skal jeg gå frem uten at det blir kleint eller setter hun (og meg) i en vanskelig situasjon? Tips? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva føler du er problemet rundt det å være kollegaer som har følelser for hverandre?

Anonym poster: b181a9a757408cd258070da7512e5177

Skrevet

Veldig mange par møtes nettopp på jobben, så du er ikke akkurat i en unik situasjon. Hvis du er sikker på at hun også er interessert så er det jo bare å kjøre på og be henne ut på en øl.

Du må bare bestemme deg for om du orker å leve med kleinheten hvis du prøver deg og forsøket er mislykket. Er du profesjonell nok går det helt fint. Hvis ikke må enten hun eller du bytte jobb

Skrevet

Jeg møtte han jeg dater nå på jobb.

Startet med litt smil og små dagligdagse samtaler hvor vi begge etter det vi har skjønt loddet stemninga litt ;)

Etter julebordet skulle vi ta taxi hjem, og så bare ble det til at jeg ble med hjem til han på nach istedet for å dra hjem. Lå over (på ene ungen sitt rom :fnise: ) og har etter dette møttes jevnlig :)

Jeg ville starta med å lodde steminga litt, og så etterhvert spurt om hun ville ta en kaffe, øl eller lignende :)

Anonym poster: c8d3af34c4d3d5a95771f21b3f9a24d3

Skrevet

Møtt en jente på jobb. Kjempesøt og vi har en veldig god tone. Veldig flørtende og jeg skjønner at hun også er interessert i meg. Problemet er jo at vi er kollegaer.

Hvordan skal jeg gå frem uten at det blir kleint eller setter hun (og meg) i en vanskelig situasjon? Tips? Erfaringer?

Hvordan vet du at hun er interessert i deg, mer enn noe helt jobb- og sosialt-messig?

Anonym poster: b1ea80ea9f90812070d3e28e9bbf8f1d

Skrevet

Jeg møtte han jeg dater nå på jobb.

Startet med litt smil og små dagligdagse samtaler hvor vi begge etter det vi har skjønt loddet stemninga litt ;)

Etter julebordet skulle vi ta taxi hjem, og så bare ble det til at jeg ble med hjem til han på nach istedet for å dra hjem. Lå over (på ene ungen sitt rom :fnise: ) og har etter dette møttes jevnlig :)

Jeg ville starta med å lodde steminga litt, og så etterhvert spurt om hun ville ta en kaffe, øl eller lignende :)

Anonym poster: c8d3af34c4d3d5a95771f21b3f9a24d3

Det jeg tenkte. Bare holde det lett og flørtende fremover, for så å gradvis eskalere. Invitere henne med på noe etterhvert.

Til du som lurte på hvordan jeg vet hun er interessert. Jeg bare vet det. Man ser det på kroppspråket, øyekontakten, ansiktet, toneleiet, flirer for mye av det jeg sier, at hun oppsøker meg på jobb etc. Kjenner det godt igjen.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det Darth? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...