Gjest Svampebob1 Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Jeg sliter med at jeg har veldig få rundt meg som jeg kan ha litt dypere samtaler med. Alle er for opptatt med sitt og virker til å ha lite overskudd til å involvere seg med meg. Hjelper ikke å være utadvendt og ha stor omgangskrets når ingen har tid, så jeg ender opp med å føle meg ganske ensom... Og det gjør meg så frustrert! Jeg savner noen å dele samtaler med.. bare om hvordan dagen har vært, ting en interesserer seg for eller noe en så på TV osv. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig. Noen av dere som har vært single lenge som har klart å løse dette på noe vis? Hvordan løste dere det?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Om ingen i omgangskretsen din har tid så må du vel enten få kjæreste eller få noen nye i omgagskretsen din? Jeg snakker mye me d medarbeiderne på jobb, om du ikke kan det så sjekk ut aktiviteter med mye snakking. Har også funnet med noen pubkamerater, ikke så vanskelig folk som drikker er som oftest sosiale. Anonym poster: 5396166ee9424f66d22b696b6785e2d0
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Om ingen i omgangskretsen din har tid så må du vel enten få kjæreste eller få noen nye i omgagskretsen din? Jeg snakker mye me d medarbeiderne på jobb, om du ikke kan det så sjekk ut aktiviteter med mye snakking. Har også funnet med noen pubkamerater, ikke så vanskelig folk som drikker er som oftest sosiale. Anonym poster: 5396166ee9424f66d22b696b6785e2d0 Det er jo såklart noen nå og da som har tid, men det er ikke nok. Og kjæreste er jeg ikke helt klar for enda.. En kan vel si at jeg har problemer med å finne likesinnede. Mennesker med litt livserfaring som ikke stresser seg i hjel slik 99% av samfunnet gjør.
mckinley Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Vil ikke anbefale deg å få pubkamerater som foreslått ovenfor. Du vil jo ha gode, meningsfulle samtaler du HUSKER etterpå! Men hva slags venner er det du har? Det høres ikke ut som om dere prater noe som helst? Jeg vil anbefale deg å få nye venner, enn hvor lett det er for meg å skrive og vanskelig det er for deg å realisere. Det er jo én ting om man studerer, da er det ingen sak med nye venner, og nå vet jeg ikke noe om din livssituasjon eller alder, men jeg forstår det er lettere sagt enn gjort. Jeg forstår godt at du føler deg ensom. Og hvis du er utadvendt som du skriver, så er du i hvert fall godt på vei!
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 Men hva slags venner er det du har? Det høres ikke ut som om dere prater noe som helst? Jeg vil anbefale deg å få nye venner, enn hvor lett det er for meg å skrive og vanskelig det er for deg å realisere. Det er jo én ting om man studerer, da er det ingen sak med nye venner, og nå vet jeg ikke noe om din livssituasjon eller alder, men jeg forstår det er lettere sagt enn gjort. Jeg forstår godt at du føler deg ensom. Og hvis du er utadvendt som du skriver, så er du i hvert fall godt på vei! Jo, prater jo om ting med vennene mine. Men jeg vet ikke helt.. Føles liksom litt begrenset. Prater jo litt med de og om vær, vind og livet generelt, men de har alle barn og er opptatt med sitt så det blir ikke så ofte. Tror egentlig ikke jeg kan forvente mer av de heller. Jeg savner noen som ikke ser så svart/hvitt på ting. Noen som er litt mer reflektert. Har utviklet meg mye de siste årene. Så mye at jeg har vokst fra en del av vennene jeg har hatt. Er faktisk slik at jeg ofte snakker best med mennesker som er 10-20 år eldre enn meg.. Mennesker som har levd litt og vokst på erfaringene sine. Det er ikke vanskelig å finne nye venner, men det å finne nye venner som er som meg har jeg enda til gode. Begynte vel såvidt å føle det slik alt før jeg ble singel for snart 2 år siden.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #6 Skrevet 24. januar 2013 Hm, jeg kjenner at jeg er heldig som har venner som er reflekterte og ikke helt A4 Og at jeg har en date/kjæreste som jeg virkelig er på nett med. Men det med tid er jo ofte et problem merker jeg også. Etter hvert som vi blir eldre og opptatt med hvert vårt rekker vi ikke alltid å treffes, eller å komme til bunns i ting når vi først prater sammen. Tror du det "holder" for deg å snakkes over chat/telefon en del? I så fall vil jeg jo tro det finnes steder en kan bli kjent med folk. Og jeg er åpen for vennskap jeg også, hvis du vil. Anonym poster: 80bda34f4146880aea1d2ecf26d3dc32
Gjest Tidssone Skrevet 24. januar 2013 #7 Skrevet 24. januar 2013 Du kan få den ære av å spise middag og middags-sludre med meg neste gang jeg er i tigerstaden. Uten forpliktelser, bare noe å sludre litt med? (Jeg vil heller ikke ha noe forhold, så jeg er "safe", men jeg tror jeg skjønner hva du snakker om når du savner noe.)
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. januar 2013 #8 Skrevet 24. januar 2013 Hm, jeg kjenner at jeg er heldig som har venner som er reflekterte og ikke helt A4 Og at jeg har en date/kjæreste som jeg virkelig er på nett med. Men det med tid er jo ofte et problem merker jeg også. Etter hvert som vi blir eldre og opptatt med hvert vårt rekker vi ikke alltid å treffes, eller å komme til bunns i ting når vi først prater sammen. Tror du det "holder" for deg å snakkes over chat/telefon en del? I så fall vil jeg jo tro det finnes steder en kan bli kjent med folk. Og jeg er åpen for vennskap jeg også, hvis du vil. Anonym poster: 80bda34f4146880aea1d2ecf26d3dc32 Det hadde vært hyggelig. Send gjerne over en melding :-)
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. januar 2013 #9 Skrevet 24. januar 2013 Du kan få den ære av å spise middag og middags-sludre med meg neste gang jeg er i tigerstaden. Uten forpliktelser, bare noe å sludre litt med? (Jeg vil heller ikke ha noe forhold, så jeg er "safe", men jeg tror jeg skjønner hva du snakker om når du savner noe.) Nå er jeg ikke redd for å møte jenter, men har nok blitt mer forsiktig så jeg ikke skal bli så såret igjen. Men middag kunne vært hyggelig, så si gjerne ifra når du er innover. Jeg bor en time unna Oslo, men er der stadig vekk, så det burde ikke by på noen store problemer :-)
Gjest Tidssone Skrevet 24. januar 2013 #10 Skrevet 24. januar 2013 Nå er jeg ikke redd for å møte jenter, men har nok blitt mer forsiktig så jeg ikke skal bli så såret igjen. Men middag kunne vært hyggelig, så si gjerne ifra når du er innover. Jeg bor en time unna Oslo, men er der stadig vekk, så det burde ikke by på noen store problemer :-) Jeg er ikke så ofte i Oslo, jeg tenkte bare det kunne være hyggelig å spise med noen som savner den gode samtalen. Det er langt mellom de som savner dybde. Melder deg når jeg vet mer om når jeg er der.
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. januar 2013 #11 Skrevet 24. januar 2013 Jeg er ikke så ofte i Oslo, jeg tenkte bare det kunne være hyggelig å spise med noen som savner den gode samtalen. Det er langt mellom de som savner dybde. Melder deg når jeg vet mer om når jeg er der. Gjør det. Etter de innleggene jeg har sett av deg her, så er nok det noe jeg tror jeg kunne ha sett frem til :-). Husker jeg feil eller kan det være at du er rundt 40?
Gjest Tidssone Skrevet 24. januar 2013 #12 Skrevet 24. januar 2013 Jeg er rundt 40, ja. Kan forsikre deg om at jeg, dersom jeg skulle ha gått på date med noen, ville ha hatt en mann på min alder + til sånne formål.
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. januar 2013 #13 Skrevet 24. januar 2013 Jeg er rundt 40, ja. Kan forsikre deg om at jeg, dersom jeg skulle ha gått på date med noen, ville ha hatt en mann på min alder + til sånne formål. Det er bra ;-). Er mye gærne damer på 40+ man bør passe seg for ;-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå