Gå til innhold

Blitt dumpet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaha.. da er man blitt dumpet igjen. Dumpet blir kanskje å ta i, men vi datet siden en gang på høstparten. Nå i desember og januar har vi vært sammen nesten hver dag, og sovet sammen nesten hver natt.

Det har vært et herlig lite vintereventyr!

Da jeg kom til han i dag ville han snakke. Jeg har syntes han har vært litt rar et par dager, og skjønte noe var i gjerde.

Han sa det var blitt for "kjærstete" for han, og at han ikke var klar for kjæreste nå. Han ville derfor ikke sees mer. Slik jeg forstod det på han har han følelser han ikke vil ha for meg nå. Han var veldig frem og tilbake, og virket ikke helt som at han ville avslutte samtalen. Jeg på min side orket ikke. Var jo litt klar over det, men likevel.

Det jeg lurer på er, når det virker som han har følelser, men bare ikke vil ha de, er det noen sjans for at han kommer tilbake? For at han kommer til å savne meg?

Jeg skal selvfølgelig gi han pusterom og prøve å komme over han, vil ikke holde i en tråd av håp, men vil likevel ha et håp..

Anonym poster: 7190579539cfbc0edc89a6dcc00620c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha.. da er man blitt dumpet igjen. Dumpet blir kanskje å ta i, men vi datet siden en gang på høstparten. Nå i desember og januar har vi vært sammen nesten hver dag, og sovet sammen nesten hver natt.

Det har vært et herlig lite vintereventyr!

Da jeg kom til han i dag ville han snakke. Jeg har syntes han har vært litt rar et par dager, og skjønte noe var i gjerde.

Han sa det var blitt for "kjærstete" for han, og at han ikke var klar for kjæreste nå. Han ville derfor ikke sees mer. Slik jeg forstod det på han har han følelser han ikke vil ha for meg nå. Han var veldig frem og tilbake, og virket ikke helt som at han ville avslutte samtalen. Jeg på min side orket ikke. Var jo litt klar over det, men likevel.

Det jeg lurer på er, når det virker som han har følelser, men bare ikke vil ha de, er det noen sjans for at han kommer tilbake? For at han kommer til å savne meg?

Jeg skal selvfølgelig gi han pusterom og prøve å komme over han, vil ikke holde i en tråd av håp, men vil likevel ha et håp..

Det der er bare tull og tøys. Er han skikkelig forelska vil han være sammen med deg. He's just not that into you.

Men selvsagt leit at det ente slik likevel, vet hvor vondt det kan være :hug:

Anonym poster: 83a7534b17c815d3e3d53bd99a89565e

• Liker 2
Skrevet

Det der er bare tull og tøys. Er han skikkelig forelska vil han være sammen med deg. He's just not that into you.

Men selvsagt leit at det ente slik likevel, vet hvor vondt det kan være :hug:

Anonym poster: 83a7534b17c815d3e3d53bd99a89565e

Den setningen svir å lese :( Er så lei av dette.. hvor mange dårlige erfaringer skal til før man blir fullstendig følelseskald? Er vel grenser for hvor mye man kan tåle?

Skrevet

Jeg tror ikke det alltid er så svart hvitt at man enten er så forelska at man må være kjærester og om man ikke vil være kjærester så har man ikke følelser i det hele tatt. Finnes mye i mellom der.

Har selv opplevd å bli dumpa av en kjæreste, på grunnlag av at personen ikke klarte å fungere i et forhold og dermed påstod at alle følelser var borte. Likevel klarer ikke denne personen å være helt uten meg, kom fort tilbake til meg, dog ikke som kjæreste.

Han har følelser for deg som han ikke vil ha, det kan jo virke som han lar fornuften styre. Jeg tror noen mennesker er sånn, mens andre styres kun av følelsene sine og får derfor følelsen av at man må være sammen. De fleste lar vel følelsene styre, derfor mange blir i forhold som egentlig ikke fungerer i lang tid. Du skal ikke se bort ifra at om han har sterke følelser for deg så kommer han tilbake, for da vil han savne deg. Da er det jo ditt valg om du vil slippe han inn i livet ditt igjen og kanskje bli enda mer knytta til han og enda mer såra, eller beskytte deg selv.

Jeg lot eksen komme tilbake i livet mitt fordi det er for vanskelig å være uten en man er så glad i, samtidig lever jeg med den sorgen at det aldri blir oss og jeg ikke kommer meg videre fordi jeg enda har han på en måte.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Den setningen svir å lese :( Er så lei av dette.. hvor mange dårlige erfaringer skal til før man blir fullstendig følelseskald? Er vel grenser for hvor mye man kan tåle?

Faktum er nok dessverre slik, TS. :( Han brukte deg så lenge han gadd. Stygt gjort, men mennesker er til syvende og sist egoister.

Alt har en grense. Til slutt kommer en real knekk og du endrer personlighet. Ut forsvinner dine gamle gode verdier, og inn kommer de nye dårlige som er farget av dine erfaringer så langt. Den søte deg mange menn ville drept for finnes ikke lenger. Eller den finnes jo, i hvert fall som et ytre skinn, men nå er du bare blitt en ulv i fåreklær.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Jeg synes ikke du skal føle at han har brukt deg, for det tror jeg ikke han har. Dere har jo hatt det fint sammen og han har absolutt hatt det fint sammen med deg han også, men litt etter litt får man kjent på følelsene og så kjenner man at det blir litt for mye og at det kanskje ikke burde føles som at det er for mye hvis det hadde vært helt rett..

Sender over en skikkelig god klem jeg, og håper han vil savne deg når dere er borte fra hverandre.. men vil ikke gi deg forhåpninger om at det skjer heller.. :(

• Liker 3
Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger. Jeg håper du har rett, Obiola! Selv om jeg tviler.

Jeg skjønner han jo, og jeg gidder ikke synke ned på et nivå hvor jeg maser, eller gjør noe aktivt for å få han tilbake. Jeg trenger vel egentlig litt tid for meg selv også, har datet mange det siste året, og det tar på.

Jeg føler absolutt ikke at han her har brukt meg, Nettinettet. Han har ikke gjort annet enn å være snill og ærlig hele tiden. Dette kom bare så brått. Det gikk fra at han var sitt vanlige selv den ene dagen, til å forsvinne i et sort hull den neste. Det var bare så rart.

Nå har jeg bestilt meg frisørtime, skal avgårde og ta sol, og skal ut og spise middag med ei god venninne. Det hjelper vel på om man føler seg litt vel med seg selv også :)

Men, hvordan holde seg unna menn og dating? Jeg vet ikke helt hva jeg gjør, men jeg tror jeg er ganske sjarmerende på et ubevisst plan, fordi jeg tiltrekker meg stadig nye menn. Hver gang jeg er blitt såret på tilsvarende måter har jeg bestemt meg for å fokusere på meg selv, ha det gøy med venner og gjøre det bra på jobben.. Så går det ikke mer enn toppen noen uker, også dukker det opp en mann som sjarmerer meg i senk, og jeg tenker "Jeg kan jo ikke la være å gi han her en sjans, bare fordi jeg har dårlige erfaringer fra før", også går det som det må gå, noen hyggelige måneder også brudd. Hvordan gardere seg mot dette? Jeg har bare lyst til å være for meg selv en stund :(

Skrevet

Nå har jeg bestilt meg frisørtime, skal avgårde og ta sol, og skal ut og spise middag med ei god venninne. Det hjelper vel på om man føler seg litt vel med seg selv også :)

Det er jenta si det! Hvis bare alle hadde tenkt som deg og ikke dratt seg selv ned ved å la livet stoppe opp fordi man har det trist og leit! Du er et godt forbilde for veldig mange ved å tenke som du gjør!

Men, hvordan holde seg unna menn og dating? Jeg vet ikke helt hva jeg gjør, men jeg tror jeg er ganske sjarmerende på et ubevisst plan, fordi jeg tiltrekker meg stadig nye menn. Hver gang jeg er blitt såret på tilsvarende måter har jeg bestemt meg for å fokusere på meg selv, ha det gøy med venner og gjøre det bra på jobben.. Så går det ikke mer enn toppen noen uker, også dukker det opp en mann som sjarmerer meg i senk, og jeg tenker "Jeg kan jo ikke la være å gi han her en sjans, bare fordi jeg har dårlige erfaringer fra før", også går det som det må gå, noen hyggelige måneder også brudd. Hvordan gardere seg mot dette? Jeg har bare lyst til å være for meg selv en stund :(

Det er fordi du har en høy verdi i det at du fortsetter med livet ditt. Du utstråler en positivitet og det er noe av det mest tiltrekkende en mann vet om! Du har muligheten til å vente på det rette og skal ikke føle at du må gå på date bare fordi en intressant mann inviterer. Si at du trenger litt tid for deg selv og dukker det opp noe skikkelig bra vil du automatisk ha lyst uansett! :)

Flink er du!

• Liker 3
Skrevet

Tusen takk! Jeg er en veldig energisk person, og nekter å la meg knekke til det punktet at jeg blir sittende hjemme og grave meg ned i selvmedlidenhet. ;)

Men huff.. som jeg savner han! :(

Skrevet

Men huff.. som jeg savner han! :(

Hvis det kan være en trøst så er det ikke sikkert at det er HAN du savner, men det dere hadde sammen som du så for deg kunne utvikle seg. Det er ofte at man føler man har truffet den rette fordi alt føles så bra og så tilegner man personen egenskaper man drømmer om og som ikke egentlig er der.

Når tiden går vil du se om det virkelig er HAN du savner eller NOEN. :)

Skrevet

Hvis det kan være en trøst så er det ikke sikkert at det er HAN du savner, men det dere hadde sammen som du så for deg kunne utvikle seg. Det er ofte at man føler man har truffet den rette fordi alt føles så bra og så tilegner man personen egenskaper man drømmer om og som ikke egentlig er der.

Når tiden går vil du se om det virkelig er HAN du savner eller NOEN. :)

Veldig riktig!

Anonym poster: 6bdd4c11043e8593ad3d40a942870b5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...