Gå til innhold

Liker du å høre navnet ditt under akten?


S4 Active

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh herregud "Ane"!!

Ingenting slår de setningene ... ;)

Anonym poster: 16bd23daf33c85bd9e80eeb423f376da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden lages og hva skjer; jo, det dukker opp en såkalt artikkel om "sa feil navn under akten". *konspirasjon*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Da er det kun gutturallyder som gjelder. :lur:

Anonym poster: 44f71781b1a19141e40539ed1bcf2563

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei! Det ville bare hørtes dumt ut, da navnet mitt ikke passer inn i noe som helst seksuelt :P Det er litt for langt. Og i dialekt høres det bare sært ut :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navnet, ja. Skittensnakk, nei.

Anonym poster: 0812d7ec83cd2a5c89eb663adf5c05d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg elsker det når samboern min sier navnet mitt - både i og utenfor senga. Navnet mitt har bare en stavelse, så om han snakker litt dirty til meg mens han erter meg, kan han støte inn og si navnet mitt samtidig i en kraftsalve som alltid får meg i ekstase.

Anonym poster: 67a532731162abefdd24be87a14b1880

Heter du Gry? :)

Anonym poster: 4b0e680b54d8e29f0a794109bcb6fa23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjertesukk

En gang for lenge lenge siden da jeg bodde i et leilighetskompleks med ultratynne vegger, hadde jeg en nabodame som var besatt på å roooope ut navnet til den hun hadde sex med. Og hun hadde mange forskjellige sexpartnere tydeligvis. For det var forskjellige herrenavn som ble ropt ut hver gang. Til slutt hadde jeg og hun jeg delte leilighet sammen med gjettekonkurranse på hva det neste navnet var. Det begynte med at vi hørte rytmiske dunk i stueveggen, så var det bare å vente et par minutter til en hørte ÅHHHH REIDAR, DU ER SÅ STOOOOR! TA MEG HARDT BJARTE! Og på slutten var det repetisjon av navnet til den akutelle partner. STIG STIG STIG STIG ÅH STIG STIG STIG STIGSTIGSTIGSTIGSTIIIIIG....

Glad jeg ikke bor der lenger. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå *navnet mitt* jeg elsker deg under sex er tennende! Men ikke når han bruker navnet mitt om og om igjen. Samtidig når jeg suger han elsker jeg å høre når han sier navnet mitt, jenta mi, jeg elsker deg!

Anonym poster: 93e990746fd52b8f692305ad0d3e5aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Med et tostavelses fornavn foretrekker jeg at mitt kallenavn, som er enstavelse, benyttes.

Det gir en mykere tone. Faller lettere for både munn og øre, og er like personlig for meg som mitt døpenavn.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...