Gå til innhold

Beautifulpeople.com


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Emmanuelle

No-pollen stiger og stiger hvertfall :fniser: Og jeg som la ut mitt fineste bilde...

Anonym poster: be570fdb0062fa974bed3cdd39394bab

Trøst deg med at det helt sikkert er masse folk som stemmer deg ned bare for å være dustete.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Registrerte meg i et annet land enn Norge, vil ikke bli gjenkjent på en sånn side :fnise:

LOL! Genialt. Men stemmer de bare på ett eneste bilde? Da bør man velge med omhu! Hadde vært morsomt å se om gutta kunne likt et helt usminket fjes. Neste så jeg vil slenge ut et til de overfladiske gutta altså. Hahaha. Neppe det de er vant til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

LOL! Genialt. Men stemmer de bare på ett eneste bilde? Da bør man velge med omhu! Hadde vært morsomt å se om gutta kunne likt et helt usminket fjes. Neste så jeg vil slenge ut et til de overfladiske gutta altså. Hahaha. Neppe det de er vant til.

Jeg la ut ett først, så to til. Det siste er tatt rett før jeg la ut på joggetur og det bildet har jeg fått full score på. Pila fløyg til høyre noen minutter etter at jeg hadde lagt det ut, aner ikke hvorfor :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No-pollen stiger og stiger hvertfall :fniser: Og jeg som la ut mitt fineste bilde...

Anonym poster: be570fdb0062fa974bed3cdd39394bab

De vil vel ikke ha konkurranse. Slik tenker jeg om mange av medlemmene på slike sider. De føler seg truet hvis penere medlemmer banker på døren, så de vil ikke slippe dem inn til tross for at de egentlig burde få innpass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil vel ikke ha konkurranse. Slik tenker jeg om mange av medlemmene på slike sider. De føler seg truet hvis penere medlemmer banker på døren, så de vil ikke slippe dem inn til tross for at de egentlig burde få innpass.

Ja, kanskje det. Men stemmer begge kjønn på meg, eller kun det motsatte kjønn?

La forresten ut et bilde av kroppen min (er trent), og nå kom det mange klikk på "Beautiful". Blir litt skuffet over samfunnet vi lever i...

Anonym poster: be570fdb0062fa974bed3cdd39394bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

De vil vel ikke ha konkurranse. Slik tenker jeg om mange av medlemmene på slike sider. De føler seg truet hvis penere medlemmer banker på døren, så de vil ikke slippe dem inn til tross for at de egentlig burde få innpass.

Motsatte kjønn som stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Motsatte kjønn som stemmer.

Ok. Slik var det ikke på de sidene jeg tok del i for flere år siden. :) Der var det hurpete jenter som stemte. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj, nå er jeg på "in". Den første timen med "no" satt jeg så og si og sippet :fnise:

Har "alltid" fått oppmerksomhet pga. puppene mine, så nå har jeg lagt ut 3 bilder hvor man kun ser ansiktet mitt, så det er jo litt gøy å se at jeg faktisk ser ok ut der også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

For å si det sånn...om de gutta som stemmer der hadde sett meg nå så hadde den nåla flytta seg drastisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare jeg også, etter å ha sett denne tråden. Har vippet fra å være veldig in, til å være veldig out! :fnise: Leste et innlegg i The Guardian tror jeg det var, om nettopp beautiful people. Og noen hadde hacket seg inn og 30 000 medlemmer hadde blitt akseptert, så nå måtte de luke ut de "stygge" medlemmene. Ei av disse var ei australsk dame, som hadde fått en mail om at hun nå var utestengt.. Dermed skulle hun ta en real makeover å se om hun ble akseptert, om ikke det funka skulle hun ty til photoshop.. Haha! :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare jeg også, etter å ha sett denne tråden. Har vippet fra å være veldig in, til å være veldig out! :fnise: Leste et innlegg i The Guardian tror jeg det var, om nettopp beautiful people. Og noen hadde hacket seg inn og 30 000 medlemmer hadde blitt akseptert, så nå måtte de luke ut de "stygge" medlemmene. Ei av disse var ei australsk dame, som hadde fått en mail om at hun nå var utestengt.. Dermed skulle hun ta en real makeover å se om hun ble akseptert, om ikke det funka skulle hun ty til photoshop.. Haha! :laugh:

HAHAHAHAHAHAHAHA! Jeg ler av hele greien. Luke ut de stygge. Dagens! Artig jobb det da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nils-Per

Da er jeg igang :nigo:

La ut mitt absolutt beste ansiktsbildet, fra sist sommer.

En lang grønn linje på "hmmm OK" så langt + noen små linjer på alle de tre andre kategoriene ("beautiful", "no", og "absolutely not"). Smaken er tydeligvis som baken.

Endret av Nils-Per
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg hadde aldri hørt om denne siden før nå, men tror det er mange som blir med bare fordi fristelsen til å se om man blir akseptert eller ikke er stor! Det er iallfall min unnskyldning :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke være drittkjerring her nå, men jeg er rimelig sikker på at jeg kommer inn da nåla har stått stabilt de siste 38 timene. Spanande gett!

Linken til artikkelen:

http://www.guardian....-people-members

Haha, kult. Må få inside information når du er kommet deg inn i varmen. Hvilket land kan du finne kjæreligheten i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Emmanuelle

Hehe, jeg hadde aldri hørt om denne siden før nå, men tror det er mange som blir med bare fordi fristelsen til å se om man blir akseptert eller ikke er stor! Det er iallfall min unnskyldning :fnise:

Haha, min også. Og hvem vet, kanskje jeg finner min amerikanske drømmehunk?

Jeg vil virkelig ikke si at jeg er så forbanna vakker, men jeg ligger farsken meg helt til høyre :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, min også. Og hvem vet, kanskje jeg finner min amerikanske drømmehunk?

Jeg vil virkelig ikke si at jeg er så forbanna vakker, men jeg ligger farsken meg helt til høyre :danse:

Hvis man har valgt USA så kommer man sikkert milelangt bare på å være slank (og evt. blåøyd og blond). Tenker at England sikkert også er litt greiere - de jentene der er jo regelrett stygge (de fleste). Haha, når man først snakker generalisering og "beautiful people".

Men amerikanske menn kan være flotte da!! Lucky you! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke blir akseptert... Så har jeg iallfall bilderedigering på ipaden... Just sayin... :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...