Gå til innhold

Beautifulpeople.com


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Emmanuelle

Du er født i 85?? 10 års forskjell går fint det da :blomst:

*slettet, pga stuff*

Lært leksa mi, skal ikke innrømme hvem jeg er mer. Done.

Endret av Emmanuelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Haha, det hadde INGEN skjønt om du ikke skrev det nå, du ER paranoid du... :sjokkert:

Jepp, det har jeg allerede sagt at jeg er. Og hva vet vel du, kanskje jeg har mine grunner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det har jeg allerede sagt at jeg er. Og hva vet vel du, kanskje jeg har mine grunner?

Kan dere være så snill å slutte å avspore tråden? Hvis du er så redd for å bli gjenkjent bør du kanskje ikke gi brukernavnet ditt til andre på KG, da. Jeg har ikke gitt bort brukernavnet mitt av den grunn. Ikke har jeg lagt ut et bilde som viser ansiktet mitt så godt, heller.

Kan også forsikre deg om at jeg ikke har skjønt noe om et navn (?) som ble røpet.

Drama azz

Anonym poster: 0cc3c6b34513960a64ca2274b2dff1ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*slettet, pga stuff*

Lært leksa mi, skal ikke innrømme hvem jeg er mer. Done.

Du er vel den som har vært ivrigst på å dele brukernavn og bilde i denne tråden. Jeg kjenner to stk som er på den siden, tror det er mer utbredt enn folk tror. Er faktisk ikke verre enn å gå gjennom alle medlemmer om noen virkelig vil finne deg. Men enig med Sumee, du virker litt vel paranoid.

Anonym poster: 67970f0572aee5d154ec64f2001d8191

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*slettet, pga stuff*

Lært leksa mi, skal ikke innrømme hvem jeg er mer. Done.

Haha, jeg sletta meg der inne, så har ikke sett deg. Litt dramaqueen takter ass, ikke vondt ment, men tenk over d..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser det dere skriver, tar det til meg. Ikke noe mer drama enn det :)

Litt sært å flippe ut i en tråd på den måten. Det normale ville være å slette bildene eller slette seg her inne hvis det er krise at folk kanskje vet hvem du er. Med mindre du er en kjendis tror jeg faktisk folk gir regelrett blaffen i hva du heter på en datingside.

Anonym poster: 67970f0572aee5d154ec64f2001d8191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at man er litt paranoid for å vise hvem man er, særlig når hun bruker brukernavnet sitt her fremfor AB og knytter brukeren opp mot sitt virkelige liv (om noen kjenner henne igjen) Synes man kan respektere å ikke avsløre deler av brukernavn når hun faktisk er så allright og sender brukernavnet på PM til noen som er nysgjerrige.

Dropper AB-funksjonen også, da det blir mye krøll med så mange AB'er i denne tråden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at man er litt paranoid for å vise hvem man er, særlig når hun bruker brukernavnet sitt her fremfor AB og knytter brukeren opp mot sitt virkelige liv (om noen kjenner henne igjen) Synes man kan respektere å ikke avsløre deler av brukernavn når hun faktisk er så allright og sender brukernavnet på PM til noen som er nysgjerrige.

Dropper AB-funksjonen også, da det blir mye krøll med så mange AB'er i denne tråden:)

Men ingen har røpet noe brukernavn. Noen av oss er smarte nok til å bruke AB fordi vi ikke vil ha bilder lenket opp til profilene våre her inne. Må være lov til det, så slipper en å være så paranoid ;-)

Anonym poster: 67970f0572aee5d154ec64f2001d8191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ingen har røpet noe brukernavn. Noen av oss er smarte nok til å bruke AB fordi vi ikke vil ha bilder lenket opp til profilene våre her inne. Må være lov til det, så slipper en å være så paranoid ;-)

Anonym poster: 67970f0572aee5d154ec64f2001d8191

Ingenting i veien for å bruke AB-funksjonen, men det er bare å respektere at noen ikke ønsker at deler av brukernavnet blir lagt ut, det er vel ikke for mye forlangt...? Så lenge det blir respektert så er det vel ingen fare for å bruke nicket sitt. For min del hadde jeg nok vært litt mer nervøs av å bli linket opp til virkeligheten ved å være medlem på et overfladisk nettsted enn til brukeren min med en flygende gris som avatar på et kvinneforum ;-)

Endret av Nebel86
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg vil også se alle bildene og rare profilene!

Skulle hatt en superpen venninne å låne bilde av :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er vel den som har vært ivrigst på å dele brukernavn og bilde i denne tråden. Jeg kjenner to stk som er på den siden, tror det er mer utbredt enn folk tror. Er faktisk ikke verre enn å gå gjennom alle medlemmer om noen virkelig vil finne deg. Men enig med Sumee, du virker litt vel paranoid.

Anonym poster: 67970f0572aee5d154ec64f2001d8191

Kan umulig være så veldig vanlig å være på den siden der. Jeg så gjennom sånn ca. alle norske gutter - og det var ikke lange listen da. :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting i veien for å bruke AB-funksjonen, men det er bare å respektere at noen ikke ønsker at deler av brukernavnet blir lagt ut, det er vel ikke for mye forlangt...? Så lenge det blir respektert så er det vel ingen fare for å bruke nicket sitt. For min del hadde jeg nok vært litt mer nervøs av å bli linket opp til virkeligheten ved å være medlem på et overfladisk nettsted enn til brukeren min med en flygende gris som avatar på et kvinneforum ;-)

Hahahah! Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*slettet, pga stuff*

Lært leksa mi, skal ikke innrømme hvem jeg er mer. Done.

Hehe, nå er jeg også slettet. Nå vet vi i hvert fall hva det er for noe! Ikke mye å skryte av egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Emmanuelle

Hehe, nå er jeg også slettet. Nå vet vi i hvert fall hva det er for noe! Ikke mye å skryte av egentlig.

Ikke sant :) Savner det ikke akkurat, men det var gøy så lenge det varte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...