Gå til innhold

HJEEEELP! Jeg trenger tips og gode råd nå - det har med fremtiden å gjøre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kommet i en delikat knipe. Saken er at jeg har blitt kjent med en hyggelig jente via nettet. Vi har snakket med hverandre etter litt tasting.Vi har ikke date enda.Nå har hun fortalt at hun har en til som jeg hun er i ferd med å bli kjent med. Han vi hun også ha en date med. Spørsmålet mitt er hvordan skal jeg få kapret henne slik at det skal bli oss to? For jeg må legge til at vi tenker likt, er likt gamle, har de samme standpunktene i verdier/tankegang osv. Kort sagt vi er så like at en skulle tro vi var i slekt. Akkurat slik som drømmedama mi skal være i væremåte.

Jeg trenger hjelp fra dere for å overbevise henne at det er meg hun skal velge.

Denne jenta kan jeg ikke miste for alt i verden.

Hva skal jeg gjøre

Hjeeeelp meg!!!

Anonym poster: 8dddc4d102036212836270df77705c6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn flere jenter som du kan være interessert i slik at du har en om "drømmedama" forsvinner.

Du ser det kanskje ikke selv, men dette er en jente du kun har snakket med på nett, det vil være ganske mange andre nettdamer(og virkelige damer) som er på din alder og tenker omtrent som deg.

Anonym poster: dc8b69f33eab18896a455e3057aa8bcb

• Liker 1
Skrevet

Ikke vær så desperat. Du kjenner ikke damen engang, og mener allerede at hun er perfekt for deg. Ta ti steg tilbake og ta ting for hva de er - en date er en date. Og dere møtes for å bli kjent i virkeligheten.

Hadde jeg sett en date skrive dette om meg før han engang hadde truffet meg.... bye, bye baby, bye bye.

• Liker 2
Skrevet

Ts her:

Så med andre ord en skal ikke ta de signalene seriøst da når en merker at det er noe mer etter vi har tastet og snakket med hverandre på Skype?

Til Ferny:

Hva slags holding er det du har? Er det ikke hyggelig å få høre at det kan være noen som er intessert i en og at en merker at har kjemi/tenker likt?

Ut i fra de du skriver så tror jeg du må forklare mer hva du mener.

Anonym poster: 84c50303dafb53c0cb3131964f7e8c12

Skrevet

Gjesp!

Hvordan kan du si at det er drømmedama uten å ha møtt henne??

Ta imot tips ovenfor og finn noen andre. Det kan også hende at kjærringa leker kostbar og da forteller du henne lykke til videre! Jeg vil anbefale at du manner deg opp og slutt å være så desperat!

Anonym poster: c80478593a17aad30e982398f77825c7

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner at dere har god kontakt nå. På nett. Allikevel så må man møtes i virkeligheten før man kan si om dette kan bli noe mer. Tro meg. Jeg har vært på mange nok dater til å ha erfart dette.

Anonym poster: 433140285d9fe2f8a08ff4a8712fb841

• Liker 2
Skrevet

Ts her:

Så med andre ord en skal ikke ta de signalene seriøst da når en merker at det er noe mer etter vi har tastet og snakket med hverandre på Skype?

AB2, jo ta det seriøst, men du må jo også gjøre det beste ut ifra situasjonen du er i. Du kan jo chatte med henne samtidig som du leter etter andre.

Skrevet

TS:

Ok, da skal jeg da jeg dra den enda lengre og si følgende:

Så det er ut å lytte til de signalene at det er noe som kan være bra? Med andre ord en skal være overfladisk og gi f**n? Er det derfor det er så mange som går fra hverandre at de ikke har noe felles tro?

• Liker 1
Skrevet

AB2, jo ta det seriøst, men du må jo også gjøre det beste ut ifra situasjonen du er i. Du kan jo chatte med henne samtidig som du leter etter andre.

Hvor har du det i fra at jeg at jeg er på jakt etter andre? Forklar?

Skrevet

Den tok jeg ikke

AB2

Skrevet

Hva tenker du om at hun skal på date med han andre fyren og eventuelt ha deg som nr 2? Hvis det ikke fungerer mellom dem i virkeligheten vil du da synes det er greit at hun skal teste ut deg i ettertid? For det er nemlig slike situasjoner man kommer opp i ganske ofte når man treffer noen via nettet. Er man usikker som person kan man bli enda mer usikker når man føler at man er nr2 hele tiden.

Men, hvis du klarer å være stolt over den du er og heller jobbe med deg selv kontra å bekymre deg for hva alle andre gjør, så kan du være den som vinner prinsessa og halve kongerike (eller noe i den duren) når det kommer til stykket uansett.

La henne styre på og treffe disse karene, mens du holder på med ditt. Når det er din tur så behandler du henne som en prinsesse og oppfører deg som en gentleman. Det er i virkeligheten det foregår, nettet er bare inngangsbilletten!

• Liker 1
Skrevet

Ts her:

Til Ferny:

Hva slags holding er det du har? Er det ikke hyggelig å få høre at det kan være noen som er intessert i en og at en merker at har kjemi/tenker likt?

Ut i fra de du skriver så tror jeg du må forklare mer hva du mener.

Du spurte om råd til hvordan du kunne overbevise henne om å velge deg. Jeg sa - ikke vær så desperat. Det var et konkret råd. Jeg sa også at om jeg hadde vært jenten, og merket at gutten likte meg så godt som du gir uttrykk for her FØR du faktisk har møtt meg i virkeligheten, så ja... da hadde jeg nok tenkt at du var litt merkelig.

Det er stor forskjell på å ha skriftig kjemi over nettet, og det å ha kjemi i virkeligheten. Det er i hvert fall min erfaring. Og en person som legger for mye i en relasjon over sosiale medier opplever jeg som litt virkelighetsfjern. Det er bare det jeg mener. Jeg håper bare ikke du legger for mye i det og blir skuffet.

Du vet til og med at jenten du treffer velger å se andre menn samtidig som deg. Hun har tydeligvis denne "spesielle" kjemien med flere menn. Kan hende hun ikke føler på det samme som deg. For om dere virkelig har så god kjemi og tenker likt og alt det der - hvorfor holder det ikke for henne å bare bruke tid på å bli kjent med deg da?

Min holdning er vel at (for all del!) det er hyggelig å merke at man tenker likt og har god kommunikasjon på nettet, men at man heller skal fokusere mer på hvordan ting fungerer i virkeligheten.

• Liker 1
Skrevet

ØØø... er det du som er trådstarter??

Skrevet

ØØø... er det du som er trådstarter??

Vedkommede lånte maskina mi i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...