Gå til innhold

Glitter og stæsj.


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, skal det. Men det tar nok litt tid. :gjeiper:

Han har det bra han altså! Han spiser som normal og alt. Men han driver å klør seg mye ved det øyet som er sydd igjen, så han får sår der hele tiden og må gå med krage nesten hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange fine kjøleskap på finn! Jeg kjøpte et fullsize fryseskap gjennom finn for en tusenlapp for en stund siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en stund. Håper bare han slutter å klø seg så han kan få av kragen.

Vi har sett litt på finn, men det meste er et stykke unna og vi har ingen bil å få det inn i. :gjeiper: Men det er ikke noe stress da, kjøleskapet vårt fungerer jo som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

o_O og jeg har jo ingen forslag heller :( De jeg kjenner har løst sine mageproblemer (oppblåst, vondt, gass ) ved å 1. slutte å spise mat med melk og gluten. Eller 2. Slutte å spise mat med melk. Og 3. Begrense karbohydrater, innføre en form for lavkarbo. For disse tre personene, som ved første øyekast hadde samme problem, måtte det altså ulike ting til for å løse det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd alt det det, det er nyttesløst. Har tenkt at jeg skal prøve å få noen ordentlige magemuskler for å se om det er det at magen ikke klarer å holde tarmene på plass som er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er hverken vondt eller ubehagelig faktisk. :s bare irriterende å være stor som en gravid i 6. måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn mage har jeg tidvis også. Møkkakropper. Men noe hjelp kan jeg ikke tilby er jeg redd. FInner du på noe så del gjerne.

Ønsker deg ellers en praktfull dag, håper solen skinner på deg i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, skulle gjerne bare hatt det tidvis også jeg da. Har det jo hver dag uten unntak.

Sola skinte tidligere idag, men nå er det bekmørkt oppover mot Hafjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...