Gå til innhold

Glitter og stæsj.


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, nå har det jammen sluttet å regne, så jeg får tusle en tur ut i hagen ... ha en fin kveld :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Annonse

Herreguuud for et stressende semester. 4 fag hvor to av de er av de største fagene jeg kommer til å ha.. La oss bare si at det var et dårlig valg av valgfag i år. :hoho:

Til tross for stress har semesteret vært fantastisk morsomt (og frustrerende) og jeg har lært kjempemye, både om meg selv som person og faglige ting. Har laget et spill, utviklet et parkeringssystem, laget en chat, kodet en virtual robot og laget et nettsted for takeaway.

Skal jobbe hos Evry i sommer også, men denne gangen skal jeg lage kjørbare automatiserte tester som skal søke etter feil i systemet i det prosjektet jeg jobbet i ifjor. Prosjektet er ferdig og rullet ut, men må jo fortsatt drifte det så det ikke feiler hos kunden. Gleder meg masse, tror jeg kommer til å lære kjempemye!

Har en del ting på agendaen fremover også. Har jo fortsatt 2 eksamner igjen, deretter skal jeg på fjellet med ei venninne og håper å få med en hund fra FOD med meg så en hund får litt fri fra kennelen. Helga etter det skal jeg til London med samboer. Har også planer om å friske opp nakketatoveringen min før jeg starter å jobbe, eller hvertfall i løpet av sommeren.

Ellers lurer jeg på å starte en ny dagbok, føltes litt rart å bare starte her igjen etter et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...