Gå til innhold

Glitter og stæsj.


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker sjokoladen rundt, så den kan jeg spise for deg! :fnise: Og jeg likte juleeggene de hadde et år, men de så jeg ikke igjen sist jul..? Kanskje like så greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de kan ikke ha salg på sånt. :(

De juleeggene slo ikke an så de selges ikke lenger. Syntes ikke de var noe gode jeg, bare kvalmandes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg trent rumpa. Auuu.

Kunne sikkert trent litt hardere, men jeg visste ikke hvor mye muskler som var igjen etter den lange pausen så jeg startet lett. Men da bare øker jeg neste uke, og kanskje legger inn litt squats her og der i treningen ellers :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Har sittet å sett på flotte kropper på weheartit i ett år nå, så fant ut at jeg får komme meg opp av sofaen å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :fnise: men jeg eier ikke selvdisiplin. Nå er jeg blitt så ukomfortabel med meg selv at jeg bare må gjøre noe. Blitt så ille at svigermor spurte KE om jeg hadde flatmagefetish xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steike så flink du er til å trene da. får nesten dårlig samvittighet her. ikke bra (for meg). men trening blir det lite av i disse dager. fillern klype. men jeg var på spa i går da (heldige meg) :)

snart helg. store planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, spa! Heldiggris!!!!!

Ikke som jeg kan komme på. Hmm. Blir vel å slappe av og ta igjen lit skolearbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne få tak i noe tålmodighet jeg! Har trent i 3 dager, og er superdeprimert for at jeg ikke ser resultater. Men sier jo seg selv at jeg ikke ser resultater på 3 dager -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he resultater på tre dager er vel å håpe på litt mye kanskje ... men etter tre uker burde du jo se litt da :) og vips er det påske vettu, tenk så masse resultater du kan se da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke nødvendigvis. Kroppen min er treg og det tar alltid EVIGHETER før jeg ser resultater på trening. Forrige gang trente jeg i 3 måneder og ga opp fordi jeg ikke så noe forskjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første omgang kan du kanskje ha som mål at du skal bli sterkere, klare flere repetisjoner eller lignende? Har du noe sånn å fokusere på kan du jo tenke på noe annet enn at du ikke ser det? Og du sier jo selv at tre dager er for kort tid :fnise: Forøvrig synes jeg at motivasjon er viktigere enn tålmodighet. Er du motivert for dette? I så fall ville jeg ikke bekymret meg noe særlig over at du vil-se-resultater-nå! Spesielt siden du egentlig vet at det er urealistisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste grunnen til at jeg gjør det er jo fordi jeg vil se bra ut. Når jeg ikke ser resultater mister jeg motivasjon for da har jeg jo ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...