Gå til innhold

Glitter og stæsj.


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idag er det 2 år siden Madde døde. Det hele er kjemperart, kan ikke tro at det faktisk har gått så lang tid. Tenk at her satt jeg for 2 år siden og fikk nyheten. Litt ekkel følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. hvem var Madde ... ?

Fint navn på dagboken din - gratulerer med ny :)

Madde var bestevenninna mi. Vi har vært som søsken siden vi var 6.

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at du har mistet bestevenninnen din. Det kan umulig ha vært lett.

Håper du har andre gode venner du kan støtte deg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke lett nei, og er ennå vanskelig til tider. Som idag.

Ikke egentlig, men jeg har en fantastisk samboer. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fantastisk samboer skal man ikke kimse av. Tenk så mange som har skikkelig ræva samboere, sånne som heller ser foppal eller mekker bil eller drikker øl med gutta fremfor å bytte en bleie eller holde kjæresten i hånden.

Fy fela så mange jenter som holder ut med sånne altfor lenge.

En fantastisk samboer er verdt både to og tre gode venninner tror jeg.

Jeg har også mistet en venninne engang. Selvmord. Hun bare gikk opp på taket på blokken hun bodde i, og hoppet ut. Grusomt. Men livet går videre på sitt vis. Merkelig nok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er utrolig heldig som har fått tak i en så flott mann! :strix:

Så trist. Det er veldig merkelig ja, men alt blir lettere med tiden heldigvis. Samtidig håper jeg på en måte at jeg en gang vil se de jeg har mistet igjen. I et liv etter døden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu hva, det tror jeg vi får. På en eller annen måte. Men det er jo forhåpentligvis en stund til da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, en stund til er det ja, men likevel noe jeg håper på! Da virker ikke døden like skummel.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg gleder meg på en måte til døden jeg. Ikke at det haster altså, men likevel ...

Nei, ikke hør på meg, er er pms av en annen verden i dag. Sur på alt og alle, og med selvpålagt nei-til-godis-og-rødvin-periode blir det ikke noe morsommere.

Og vettu, brudekjolen min kommer ikke til å passe meg, innså jeg i går. Banna drit.

Men jeg skal ikke spamme dagboken din med sjitsnakk, det er jo ikke noe hyggelig. Vil du ha en god nyhet ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er bare å komme med shitsnakk og alt du måtte føle for. :hoppendeglad: Dagbøkene mine blir ofte full av sånt fra meg, så greit at det kommer fra andre også! :nigo:

Ja, jeg vil gjerne ha en god nyhet! Men hvorfor kommer ikke brudekjolen til å passe? Kan du ikke få den tilpasset isåfall? Og hvordan brudekjole skal du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare åttito dager til sommerhalvåret er i gang !!! jippi !!!

det må kunne sies å være en skikkelig god nyhet syns jeg, åttito dager går kjeeempefort !!!

Og jeg snakker gjerne sjit assa. null problem. skal hviske deg en hemmelighet, egentlig er jeg en sånn pen, konservativ frøken som går i stiletthæler og franske blondetruser og som aldri banner eller ser skjevt på noen, så jeg har behov for å riste litt på pengemaskinen og slippe hormonene løs en smule tidvis, og da tror jeg kanskje jeg skal stikke innom her hver gang behovene melder seg :vin::smoke::kosteskaft:

Brudekjolen min er grisefin. Og den passer sånn helt fint akkurat nå, litt stor akkurat rundt nederst i den horeknytinga i ryggen vøtt. Greia er bare at jeg veier tre fire kilo nå (etter jul) mer enn jeg pleier (var lang jul i fjor, varte helt fra august tror jeg, iallefall hvis du ser på matinntaket mitt) - og så kjøpte jeg kjole. som satt supert. Nå begynner kroppen å normalisere seg igjen ... og allerede nå er kjolen en centimeter eller tre for stor rundt nederst i korsryggen lissom. Og jeg har ikke tenkt så mye på det egentlig, bare tenkt at da er det jo bare å stramme til ikke sant ...

Men her kommer problemet, og det er at jeg har jo ikke holdt på med den knytinga bak der ... før i går. Eller var det i forgårs. Anyway, da oppdaget jeg jo at det er jo søren ikke mer å stramme på. Og kiloene blir borte, garantert. Noe som forsåvidt er greit, blyantskjørtene mine er øøøøøørlitegrann for femti øre i trangeste laget pt.

Såeh ..... what to do .... Finne en skredder selvsagt. Sukk. Men hvor. Og når. Dobbeltsukk.

Kjolen min er griselekker som sagt. Du finner den under her :)

http://www.lilly.eu/Default.aspx?ID=267&ProductID=PROD1113&GroupID=GROUP128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åttito dager. :hakeslepp:

:hoho: DET synes jeg du skal gjøre, det høres ut som ordentlig underholdning!

Det er mange skreddere å velge av. Men aller helst, når det gjelder brudekjole, ville jeg nok dratt på en brudesalong og bedt de fikse det. :Nikke:

Veldig veldig nydelig kjole ja!

Jeg driver å sikler masse på kjoler jeg også. Har funnet drømmekjolen, men jeg tror ikke at samboer frir før den går ut av kolleksjon. Så jeg må finne en annen drømmekjole en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, få se drømmekjolen din da!!!

Tror du man kan ta med seg en brudekjole og få hjelp selvomman ikke har kjøpt kjolen der .. ? For å så tilfelle er jo det en genial løsning ......

Og du kan jo fri selv .. (men jeg hadde aldri gjort det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, går fint det! Stemoren min gjorde hvertfall det når hun skulle gifte seg med pappa. :jepp:

Seeee, her er drømmekjolen min: http://www.missesdressy.com/taffeta-wedding-gown-mori-p-24558.html?osCsid=8s90pstl5r7jjeqlqhd76m97q2

Håper bare ikke samboer finner tråden da, for da ser han jo kjolen jeg kommer til å kjempe hardt for å få!!

Joa, jeg har fått streng beskjed om at jeg ikke skal fri til han. Hvis jeg gjør det så svarer han nei på trass, fordi han skal være mannen og da skal han fri. :hoho: Så det går nok ikke nei! Har god tid altså, haster ikke med å gifte oss (selvom jeg gjerne vil ha denne kjolen og den mest sannsynlig ikke er i kolleksjon om ett-to år). Vi har det bra sånn som det er nå også. Det eneste ønsket mitt er at vi gifter oss før vi får barn og før jeg blir gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

steike for et fantastisk belte det var på den kjolen!! skjønner godt at du har falt for den der :) jeg er så gammal kjerring at jeg ikke syns stroppeløs passer seg i kirken ( du vet, pen konservativ frøken ogsåvidere) men slør eller bolero eller annet løser jo den biten.

du får friste han på annet vis da, sørge for at han innser at det er lurt å gifte seg, sæææærlig før man får barn og sånn ... har ikke peiling på hvor gammel du er, men ting blir som de skal, og frieriet kommer når tiden er inne tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 90-barn, så alderen min kan du lett regne deg til :) tehe. Ja, er litt sånn jeg og, men har lyst på utendørs bryllup (kirkelig lell).

Heheh har hvertfall sagt at jeg vil gifte meg før jeg får unger. Så får vi se om han husker det i lengden!

Æsj, nå lakker jeg neglene med en ny neglelakk. Den hadde langt mindre glitter i enn det så ut som. Fikk 2-3 glitterflak på hver negl :( bummer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...